Witaj ! Anonimowy

"Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pytamy!

"Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania. Tu pytamy!

Postprzez Administracja » 23 lut 2012, o 07:35

arnold
PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 6:21 pm Temat postu: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.
Masz problem z Fiatem szczególnie natury technicznej? Zadaj tutaj pytanie, zamiast używać SB.
Autorzy największej ilości, lub najlepszych otrzymają nagrodę:

Obrazek
Bez żartów i bez obaw, wraz z administracją zapraszamy do udziału Wink

Edit:
Palec napisał:
Tak patrzę co tu się dzieje, Arnold rozdaje banany,ale to oczywiście nie jest zwykły banan to banan Chiquita Smile.

.
overdriver
PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 10:37 am Temat postu:
Czy to będzie punkt napraw on-line service 24h peer-to-peer (P2P) Question

.
PENKGTR
PostWysłany: Sro Lut 01, 2012 11:02 pm Temat postu:
no to ja pierwszy trochę głupie ale...
http://dl.dropbox.com/u/2134871/stuff/102_1458.JPG
http://dl.dropbox.com/u/2134871/stuff/102_1462.JPG

Wyklepie się ?Smile wzmocnienia nie ruszone na 1 rzut oka Smile od razu widać - hak zabija chłodnicę... nie śmiejcie się z mojego "termostatu" Very Happy na taki mróz idealny karton Very Happy

.
Marcin125p
PostWysłany: Czw Lut 02, 2012 12:18 am Temat postu:
Mówią że wszystko można Smile Na pewno nie wyklepiesz atrapy. Zderzak pewnie da się, ale niekoniecznie bez uszkodzenia chromu, a pasa chyba nie warto klepać.

.
Barte_Q
PostWysłany: Czw Lut 02, 2012 9:36 am Temat postu:
Powiem tak jeśli chcesz "wyklepać" przedni pas to powiem że dało by radę ale "kupa" roboty Cię czeka. W pierwszej kolejności trzeba naprostować, potem spawanie (o ile na tak wąskim kawałku by się ktoś podjął), potem szlif spawu i dalsze prace lakiernicze wiadomo Wink
Atrapa, no to już chyba nie warto jej spawać ze względu że są to wąskie paseczki ciężko będzie to potem wyszlifować żeby nie uszkodzić bardziej, potem malowanie i było by ale będzie to trudne do zrobienia. Jeśli chcesz się w to bawić i masz na tyle nerwów to wy-spawasz ją i wymalujesz (atrapę). Ja bym co najwyżej bawił się z obudową reflektorów bo to można ładnie spawnąć, potem wyszlifować, prysnąć i nie powinno być widać.
Zderzak to jak Marcin125p bez problemu się da ale jeśli będzie to robione "na szybko" żeby było prosto to może być uszkodzony chrom (ale chyba i tak jest z tego co widzę) ale jeśli zrobisz to w podobny sposób jak na filmie to nie powinno być tak źle Wink

http://www.youtube.com/watch?v=HhT79ZXU2x4

Powodzenia Wink

.
Rost
PostWysłany: Pią Lut 03, 2012 2:27 pm Temat postu:
Można odpalić fiata bez przekaźników?

.
arnold
PostWysłany: Pią Lut 03, 2012 2:41 pm Temat postu:
Jak Ci zapali to można Wink cześć obwodów jest od nich pociągnięta.

.
Tyfusiasty
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 12:08 pm Temat postu:
czy aby zamontować halogeny okrągłe na środku nad zderzakiem lub te prostokątne pod zderzakiem, trzeba wiercić jakieś dziury w zderzaku i niszczyć chromy ? Czy tam są jakieś inne zaczepy?

.
arnold
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 12:10 pm Temat postu:
Idzie się inteligentnie przykręcić do mocowania zderzaka, lub jak miejsce nie pasuje to do mocowania gumy.

.
mardom89
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 12:53 pm Temat postu:
Ja jak montowem swoje halogeny od spodu, to wiercilem dziury w zderzaku. Po pierwsze w miejscach w ktorych chcialem je miec nie bylo do czego ich zlapac, po drugie konstrukcja mocowania halogenu byla taka a nie inna i sadze ze wszystkie lub znaczna wiekszosc tak maja, po trzecie od spodu nie widac wiec az tak bardzo mnie to nie zmartwilo.

.
arnold
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 3:08 pm Temat postu:
Przy mojej koncepcji niestety musisz zrobić mocowanie mocowania.

.
szczepuu
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 4:20 pm Temat postu:
czy jeśli pomaluje elementy stalowe wypolerowane na lustro klarem wytrzyma taka powłoka czy bedzie się łuszczyć ?

.
JaSTRZaB
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 7:00 pm Temat postu:
lakier nie będzie trzymał się powierzchni polerowanej

.
szczepuu
PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 10:27 pm Temat postu:
Tak myślałem dzieki. A da się w inny sposób zabezpieczyć przed ruda pomijając miedź, chrom...?

.
mardom89
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 1:54 pm Temat postu:
To teraz odemnie:

Jakis czas temu zauważyłem ze kontrolka kierunkowskazu najczesciej po jednym mrygnieciu, przestaje swiecic. Myslalem ze przerywacz sie pierniczy, ale jak sie okazało po około miesiacu jazdy, kierunkowskazy działaja normalnie, słychać prace przerywacza, tylko ta kontrolka jakby po pierwszym mrygnieciu traciła sygnał, czesto jednak po chwili na właczonym kierunkowskazie potrafi sie właczyć spowrotem na kilka mrygnieć i znow przestać działać. Co najdziwniejsze Shocked zauważyłem ze czesciej sie zdarza takie "nie mryganie" przy wrzucaniu kierunku w lewo niz w prawo Shocked

Co to moze być ?? Czy mogą być inne przyczyny niż np poluzowana kostka pod kierownicą?? Szczerze, nie chce mi sie nic robic w taki mróz, kierunki działaja, czekam ze wszystkimi sprawami na cieplejsze dni, ale dowiedziec sie warto

.
jurek_j
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 2:34 pm Temat postu:
Przerywacz kierunków powoli ma dość.

Jakiś czas temu pogadałem ze sprzedawcą, u którego kupowałem przerywacze. 'Pochwalił' się, że kiedyś w Polonezie podpinał 50 sztuk jedna za drugą, efekt właśnie taki - raz kontrolka zamiga, potem już tylko kierunkowskazy, dopiero 51 działał jak powinien. Zwalił to na kiepskie kable w układzie, aczkolwiek mi się wydaje, że i lipne przerywacze robią i kable po takim czasie troszkę gorszą wydajność mają.

Najlepiej wpierniczyć elektroniczny przerywacz, a nie babrać się z tym syfem...

.
mardom89
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 2:40 pm Temat postu:
Czyli jednak przerywacz. Bede szukał w takim razie elektronicznego. Czy bedzie jakis problem z podłaczeniem dla laika czy to plug&play?. Do otwarcia sezonu musi byc wszystko zrobione Very Happy

znalazłem temat o przerywaczu, wiec zeby nie robic bałaganu dopytam o reszte tam http://fiat125p.mojeforum.net/viewtopic.php?t=3948

.
Kanciasty
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 2:46 pm Temat postu:
@mardom89 - ten sam problem mam Smile Zamierzam kupić przerywacz elektroniczny PK-1 - kosztuje 30zł i ciężko mi się jakoś zebrać by go kupić.

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 3:10 pm Temat postu:
U mnie robi żaróweczka traci styk w licznikach Razz Po prosu Razz

.
mardom89
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 3:28 pm Temat postu:
Dzieki, przy okazji kupie przerywacz, ale nie zaszkodzi tez posprawdzac styków.

To jeszcze jedno pytanie z serii elekrycznych:

Zapalniczka robiła mi zwarcie - wywaliłem, ale jak przyszło co do czego i wziałem sie za zrobienie tego na szybko (potrzebowałem CB na zlot), okazało sie ze zwarcie robi sie za kazdym razem jak wszystko było poskładane do kupy i gdzies tam stykało sie z tym metalowym stelażem konsoli środkowej. Jako ze miałem mało czasu a nie znam sie za bardzo na tym, wyprowadziłem sobie kable "boczkiem boczkiem" i podpiąłem.
Jakież było moje zdziwienie gdy po podłaczeniu wszystkich 3 kabli do zapalniczki nie działała, natomiast gdy odpiałem kabel od podswietlenia zapalniczki to napiecie w zapalniczce było - tylko wtedy kiedy miałem wyłączone swiatła/bez właczonego zapłonu.

Kiedys sie wezme i zrobie cała instalacje od nowa !, ale to jeszcze nie ten etap...
Szykuje sie otwarcie sezonu, lato, podróze, zapalniczka by sie przydała czy to do CB czy to do ładowania tel, no ale razem z właczonymi światłami Very Happy

miały być szybkie pytania, a ja sie rozpisuje jak na maturze z polskiego... Pomożecie??

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 3:42 pm Temat postu:
Powiem Ci tak Razz Praca i jeszcze raz praca Razz Musisz sam niestety znaleźć przyczynę. Fioletetowy gruby kabel do zaplniczki musi mieć napięcie cały czas Razz. I ten kabel przychodzi na środkową wtyczkę. Na obudowie jest masa. I może podłączyłeś na odwrót?

.
mardom89
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 4:18 pm Temat postu:
Zaczne kombinacje na wiosne, teraz faktycznie nic nie wymysle. Zatrudnie do pomocy kogos kto ogarnia i powinno działać.
Z zamiana kabli to chyba probowałem kazdej kombinacji Confused , ale rownie dobrze moglem cos spierniczyc, do elektryki mam dwie lewe rece

Dzieki

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 5:52 pm Temat postu:
Gniazdo zapalniczki samo w sobie może być diabła warte.

.
mardom89
PostWysłany: Wto Lut 07, 2012 6:23 pm Temat postu:
zapalniczki próbowałem 2, a jeszcze jedna w zapasie, tylko jakas starsza, albo nawet nie od fiata. w kazdym badz razie faktycznie nie ma co nad elektryka dywagowac. Jak zaczne działać to najwyżej bede zadawał konkretne pytania. Dzieki

.
sikor
PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 8:24 am Temat postu:
Spójrzcie na te drzwi. Są jakby nierówne. To normalne, czy świadczy o kiepskiej przeszłości fiata? Czy może są niedomknięte?

.
JaSTRZaB
PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 10:04 am Temat postu:
zawiasy na sworzniach wyrobione albo źle ustawiony zamek równie dobrze auto może być krzywe na podstawie zdjęcia tego nie określimy

.
Palec
PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 10:39 am Temat postu:
A mi się wydaje że drzwi są po prostu niedomknięte Smile

.
arnold
PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 12:30 pm Temat postu:
Ja mówię niedomknięte. Takie pytania pretendują do nagrody roku Very Happy

.
white/monster
PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 1:24 pm Temat postu:
jaka dlugosc ma szyba w df


pytam bo chce kupic takie cus

http://www.ebay.co.uk/itm/1x-Car-decal- ... 19c658cccd

.
Palec
PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 6:30 pm Temat postu:
Mierząc taśmą mierniczą i to samemu na szybko Smile wyszło że szerokość w górnej części szyby (czyli w tym samym miejscu jak na foto) to 125cm (mniej więcej od środka uszczelki do środka uszczelki) Smile

Wysokość mierzona na środku szyby to 50cm (ale to raczej nie jest Ci potrzebne)


P.

.
polewka
PostWysłany: Pią Lut 17, 2012 1:43 pm Temat postu:
1. Czy znaczek polski fiat czarny i chrom mają te same wymiary, jeżeli tak to czy idzie przełożyć wkładkę z czarnego do chromu
2. Może mi ktoś podać wymiary około ile x ile ma rozłożony materiał podsufitki z mr

.
Popielaty
PostWysłany: Pią Lut 17, 2012 4:20 pm Temat postu:
1. Trumny mają takie same wymiary. Pasuje bez problemu.

.
KR2YCHO
PostWysłany: Nie Lut 19, 2012 11:39 pm Temat postu:
1. Jak się nazywa fachowo ten wieloklin na który jest nakładane ramie wycieraczki ?
2. Co zrobić gdy wycieraczka po niedługim czasie pracy spada z tego wieloklina, można taki element gdzieś kupić nowy ?
3. Trudno się go wymienia ?

.
arnold
PostWysłany: Nie Lut 19, 2012 11:48 pm Temat postu:
1. Oś wycieraczki
2. Być może dogięcia wymaga ta blaszka mocująca ramię, czasem jest tak że właśnie tam się ramie psuje i to wychodzi.
3. Nie aż tak ciężko.

.
overdriver
PostWysłany: Pon Lut 20, 2012 2:58 pm Temat postu:
To zależy jak bardzo jest wyrobiony. Ale prawa strona czy lewa strona ?
Lepiej kup se nowy wspornik, ale czym starszy tym lepszy bo twardy. Potem to robili miękkie i słabej jakości z "plasteliny".
Ja wsadzałem ramie wycieraczki na cienkiej szmatce, dobijałem młotkiem i dobrze było.
I w zasadzie takby mogło pozostać.
Ktoś powie "nie rób badziewia i tandeciory", bo Ci szmatka wystaje Lol. No partyzancki sposób, ale lepszy taki niż żaden.
Ale ja musiałem dojechać jakoś na chate, a śniegi piździły takie, że głowa boli. Szmatke obciąłem nożem Lol i już.
Jak kupowałem nowy wspornik, to kosztował chyba 30 zł. Na lewą stronę jest przeważnie droższy niż na prawą.
Mowa tu o całym wsporniku kompletnym dla wycieraczek (nie sama końcówka - ośka).
Nie ma większego problemu z wymianą.
Ale jak zakładasz wycieraczki (np. używane, kupione na allegro ) to w środku wyczyść je dobrze z piasku, ziemi i innego syfu.

.
arnold
PostWysłany: Pon Lut 20, 2012 3:17 pm Temat postu:
Ja oprócz tego stosuję metodę na taśmę izolacyjną zamiast szmatki Wink

.
KR2YCHO
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 12:02 am Temat postu:
Tam jest tak że ten wystający trzpień na ktory sie nakłada wycieraczke od strony pasażera wystaje mniej niż ten od strony kierowcy, skutek jest taki że ten zatrzask który znajduje sie na ramieniu wycieraczki nie zatrzaskuje sie do końca bo jak wspomniałem ten trzpień nie wystaje dostatecznie.

Dlatego co do tej strony musze ja poprawić. ale testowałem obydwie wycieraczki na stronie kierowcy i jedna wycieraczka trzyma sie a druga momentalnie spada, tzn wystarczy jeden obrót i widac jak wycieraczka wychodzi z tego trzpienia i juz kreci sie sam trzpien a całe ramie opiera sie o szybę.
Ale doszedłem że to wina zatrzasku na tej jednej wycieraczce trzeba go troche podgiąć kombinerkami.

Raczej sobie poradzę z tym wszystkim, dzięki za uwagi.

Dodane po 7 godzinach 9 minutach:

Wie ktoś czy skracanie tego tunelu odchodzącego od obudowy filtra powietrza (tego skierowanego w stronę reflektorów) w 125p dawało jakieś oszczędności na paliwie ?

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 12:05 am Temat postu:
Skracając go zwiększasz jego średnicę początkową i zmniejsza opory na ssaniu. Ale zasadniczo to da nie ma większego sensu.

Zużycie paliwa to składowa:
Zapłon, sprawny gaźnik, i małe opory toczenia.

.
Marcin125p
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 12:09 am Temat postu:
Tak, dawało, pod warunkiem że LPG założysz Wink
A poważnie to obcinali go gazownicy, bo po montażu LPG obudowa filtra się podnosi o parę cm i ten "tunel" tłukł on o maskę.

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 12:16 am Temat postu:
O tym pisał OLO na FSO AK. Ogólnie szkoda teraz kaleczyć obudowę Wink

.
Marcin125p
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 12:20 am Temat postu:
Nie tylko OLO, i nie tylko na FSOAK Wink

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 12:26 am Temat postu:
Wiem Razz Ale ostatnio u niego czytałem i dlatego go podałem Very Happy

.
JaSTRZaB
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 8:24 am Temat postu:
Marcin125p napisał:
Tak, dawało, pod warunkiem że LPG założysz Wink
A poważnie to obcinali go gazownicy, bo po montażu LPG obudowa filtra się podnosi o parę cm i ten "tunel" tłukł on o maskę.



mam gaz i u mnie tego nie odcięli ?

.
arnold
PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 9:09 am Temat postu:
JaSTRZaB napisał:
Marcin125p napisał:
Tak, dawało, pod warunkiem że LPG założysz Wink
A poważnie to obcinali go gazownicy, bo po montażu LPG obudowa filtra się podnosi o parę cm i ten "tunel" tłukł on o maskę.



mam gaz i u mnie tego nie odcięli ?


Masz silnik poloneza nie? Z tym tłuczeniem to jest tak że uszczelma pod filtrem jest nacięta ze skosa i obudowa powinna być pochylona do przodu.


KR2YCHO
PostWysłany: Sro Lut 22, 2012 11:11 pm Temat postu:
Co to są za części ? i które są od 125p jeżeli są:

1.
Obrazek
2.
Obrazek
3.
Obrazek
4.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
5.
Obrazek
6.
Obrazek
7.
Obrazek
8.
Obrazek

arnold
PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 12:05 am Temat postu:
5,6 podkładki wieszaka ostatniego tłumika.

.
Fiodor
PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 12:06 am Temat postu:
8. - na moje oko guma łącząca rure wlewu paliwa ze zbiornikiem.

.
arnold
PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 12:10 am Temat postu:
Ale chyba polonez w fiacie jest kolano. Brakuje skali przy tych fotach.

.
Fiodor
PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 12:21 am Temat postu:
Nie jest tam kolanko 90*, tylko właściwie prosta rurka z załamaniem, coś jak tu na foto. Fakt, gdyby była skala, byłoby łatwiej, bo nawet nie wiemy jaka jest średnica.

.
arnold
PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 12:24 am Temat postu:
Cofam to. To masz racje.

.
Avatar użytkownika
Administracja
Administrator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25 mar 2013, o 09:08
Lokalizacja: Polska

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez Driverd2 » 26 lut 2012, o 19:28

Jak myślicie, zderzaki z kłami raczej nie będą pasowały do 83 roku?
Fiat 125p prod. 1982r, rej. 2.01.1983r poj. 1.5
Niewiadów 126e 1981r
Komar 1969r
WSK 125
Avatar użytkownika
Driverd2
Forumowicz
 
Posty: 510
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Żyrardów

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez Popielaty » 26 lut 2012, o 19:30

Oczywiście, czy wizualnie to zależy od gustów :D Osobiście widziałbym Twoją czerwoną maszynę obsypaną chromami, a nie postarzoną na klasyka ;)
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez arnold » 26 lut 2012, o 19:31

Ale stylistycznie??

Puryści się będą czepiać, a moim zdaniem szkoda takich zderzaków do późniejszych fiatów.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez Driverd2 » 26 lut 2012, o 19:32

czyli jeśli już to szukać oryginalnych zderzaków albo te doprowadzić do kultury, chromy będą, tylko narazie ważniejsze rzeczy, pytałem bo ktoś ma mi załatwić namiar na gościa co na widok mojego fiata w warsztacie powiedział że ma nowe nie zakładane zderzaki stąd moje pytanie bo chciał bym jakieś ładniejsze.
Fiat 125p prod. 1982r, rej. 2.01.1983r poj. 1.5
Niewiadów 126e 1981r
Komar 1969r
WSK 125
Avatar użytkownika
Driverd2
Forumowicz
 
Posty: 510
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Żyrardów

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez Macfly » 26 lut 2012, o 21:29

Nie słuchaj Popielatego pakuj Zderzaki z kłami A w przyszłości dorzuć chrom Atrapę ;) . Na Twoim kolorku będzie to zajebiście się komponować ;) Niestety to 2 bardziej kosztowne :( .
Użytkownik usunięty
Macfly
Forumowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 18:42
Lokalizacja: Użytkownik usunięty

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez Driverd2 » 26 lut 2012, o 21:45

Za dużo roboty żeby robić go na klasyka, zostaje to co jest, jak zderzaki będą mi się podobały i przede wszystkim uda mi się je wyrwać od gościa jak dostanę namiary to zostawię je sobie, jeśli nie sprzedam lub wymienię na zwykłe :) ale atrapa nie wchodzi w grę, za dużo roboty no i to nie to auto.
Fiat 125p prod. 1982r, rej. 2.01.1983r poj. 1.5
Niewiadów 126e 1981r
Komar 1969r
WSK 125
Avatar użytkownika
Driverd2
Forumowicz
 
Posty: 510
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Żyrardów

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez Popielaty » 26 lut 2012, o 21:49

Drived2 napisał(a):Za dużo roboty żeby robić go na klasyka, zostaje to co jest, jak zderzaki będą mi się podobały i przede wszystkim uda mi się je wyrwać od gościa jak dostanę namiary to zostawię je sobie, jeśli nie sprzedam lub wymienię na zwykłe :) ale atrapa nie wchodzi w grę, za dużo roboty no i to nie to auto.

Popieram ;D
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez jureczek » 26 lut 2012, o 23:05

Jakie były różnice miedzy gaźnikami 34 DCHD 16 a 34 DCHD 17 tylko dysze?

JAkie dać dysze do 34 DCHD 16 by auto mniej paliło ale też by jechało jeszcze przyzwoicie?
Avatar użytkownika
jureczek
Forumowicz
 
Posty: 182
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 13:57
Lokalizacja: Kraków

Re: "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Postprzez arnold » 26 lut 2012, o 23:15

Seryjne :P Gardziele się różniły. Zapraszam viewtopic.php?f=8&t=346
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Następna strona

Powrót do "Dziś pytanie, dziś odpowiedź"- szybkie pytania.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość