Swap na Lukasy ktos robil?
![Post Post](./styles/Attriuum/imageset/icon_post_target.gif)
fisher
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 3:45 pm Temat postu: Swap na Lukasy ktos robil?
Robil ktos przekladke moze? Krotki opis jakie problemy i co potrzeba?
.
arnold
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 7:07 pm Temat postu:
Chcesz zmieniać same zaciski czy razem z pompą?
.
fisher
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 9:42 pm Temat postu:
wolalbym wszystko bo mam dosc tego ze jak nie ruszam auta przez miech hamulce zawsze trzymaja a juz kilka krotnie je regenerowalem w ciagu 2 lat.
.
bing17
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 12:11 pm Temat postu:
A pasty do tłoczków używałeś ? Mój stał kilka lat sporadycznie używany pod chmurką, w zimą wcale nie jeździł i absolutnie nigdy nie było problemów z heblami w nim.
.
Marcin125p
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 1:15 pm Temat postu:
Ja też robiłem hamulce (na paście i z polerowaniem tłoczków) zaraz po kupnie i od tamtego czasu spokój, a przejechałem wszystkiego 5000 km w 2,5 roku.
.
Wójasm
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 2:31 pm Temat postu:
też chciałbym zmienić te spowalniacze na lukasy tylko nie wiem czy alufelgi 13" wejdą
.
fisher
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 2:37 pm Temat postu:
rozmiarowo sa takie same. Wiec fele wejda bezproblemu
wiem ze mozna przeczepic z bravy wieksze na R14 ale to wieksze koszty.
.
arnold
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 4:27 pm Temat postu:
No wymienić trzeba płytę i jarzmo oraz oczywistą resztę.
Tylnych hamulców nie ruszałbym, bo nawet półosie trzeba wymienić.
Z pompą zastanowiłbym się, bo żeby założyć lukasową z serwem trzeba ciąć gródź.
.
Tailgunner
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 11:30 pm Temat postu:
arnold napisał:
No wymienić trzeba płytę i jarzmo oraz oczywistą resztę.
płyta za poloneza na lucasie a jarzmo, tarcza i zacisk z bravy tak ?
.
arnold
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 11:57 pm Temat postu:
Pisałem o Lukasie Wink
.
ujban88
PostWysłany: Nie Sty 08, 2012 9:33 pm Temat postu:
nie lepiej dorwać zgnitego poloneza plusa i przełozyc całą zwrotnice?
tak, wiem wypadałoby wymienić swożnie kulowe w wahaczach ale trudno 40pln pojdzie
zostawiasz starą pompę?
przewody tez należy wymienić, elastyczne i miedziane
elastyczne dostaniesz normalnie w sklepie a miedziane muszą Ci dorobić w motoryzacyjnym ponieważ skok gwintu w lukasie rózni się od starego typu (nie pamiętam dokładnie ale chyba lukas ma drobniejszy gwint)
hamulce z poloneza caro/atu plusa wchodzą 13 calowe felgi ponieważ średnica tarczy to jedynie 230mm
polonez truck plus ma większą tarczę 260mm i tutaj należy zamontować 14 cali
chyba że jesteś hardkorem i montujesz 3cm dystans to stedy 13 powinno się zmieścić, przynajmniej u mnie ats classic weszło :p
coś jeszcze?
.
piatka
PostWysłany: Pon Sty 09, 2012 10:30 am Temat postu:
A może Łada? 2 tłoczki i max średnica tarczy na jaką wchodzi 13".
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 3:45 pm Temat postu: Swap na Lukasy ktos robil?
Robil ktos przekladke moze? Krotki opis jakie problemy i co potrzeba?
.
arnold
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 7:07 pm Temat postu:
Chcesz zmieniać same zaciski czy razem z pompą?
.
fisher
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 9:42 pm Temat postu:
wolalbym wszystko bo mam dosc tego ze jak nie ruszam auta przez miech hamulce zawsze trzymaja a juz kilka krotnie je regenerowalem w ciagu 2 lat.
.
bing17
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 12:11 pm Temat postu:
A pasty do tłoczków używałeś ? Mój stał kilka lat sporadycznie używany pod chmurką, w zimą wcale nie jeździł i absolutnie nigdy nie było problemów z heblami w nim.
.
Marcin125p
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 1:15 pm Temat postu:
Ja też robiłem hamulce (na paście i z polerowaniem tłoczków) zaraz po kupnie i od tamtego czasu spokój, a przejechałem wszystkiego 5000 km w 2,5 roku.
.
Wójasm
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 2:31 pm Temat postu:
też chciałbym zmienić te spowalniacze na lukasy tylko nie wiem czy alufelgi 13" wejdą
.
fisher
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 2:37 pm Temat postu:
rozmiarowo sa takie same. Wiec fele wejda bezproblemu
wiem ze mozna przeczepic z bravy wieksze na R14 ale to wieksze koszty.
.
arnold
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 4:27 pm Temat postu:
No wymienić trzeba płytę i jarzmo oraz oczywistą resztę.
Tylnych hamulców nie ruszałbym, bo nawet półosie trzeba wymienić.
Z pompą zastanowiłbym się, bo żeby założyć lukasową z serwem trzeba ciąć gródź.
.
Tailgunner
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 11:30 pm Temat postu:
arnold napisał:
No wymienić trzeba płytę i jarzmo oraz oczywistą resztę.
płyta za poloneza na lucasie a jarzmo, tarcza i zacisk z bravy tak ?
.
arnold
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 11:57 pm Temat postu:
Pisałem o Lukasie Wink
.
ujban88
PostWysłany: Nie Sty 08, 2012 9:33 pm Temat postu:
nie lepiej dorwać zgnitego poloneza plusa i przełozyc całą zwrotnice?
tak, wiem wypadałoby wymienić swożnie kulowe w wahaczach ale trudno 40pln pojdzie
zostawiasz starą pompę?
przewody tez należy wymienić, elastyczne i miedziane
elastyczne dostaniesz normalnie w sklepie a miedziane muszą Ci dorobić w motoryzacyjnym ponieważ skok gwintu w lukasie rózni się od starego typu (nie pamiętam dokładnie ale chyba lukas ma drobniejszy gwint)
hamulce z poloneza caro/atu plusa wchodzą 13 calowe felgi ponieważ średnica tarczy to jedynie 230mm
polonez truck plus ma większą tarczę 260mm i tutaj należy zamontować 14 cali
chyba że jesteś hardkorem i montujesz 3cm dystans to stedy 13 powinno się zmieścić, przynajmniej u mnie ats classic weszło :p
coś jeszcze?
.
piatka
PostWysłany: Pon Sty 09, 2012 10:30 am Temat postu:
A może Łada? 2 tłoczki i max średnica tarczy na jaką wchodzi 13".