Witaj ! Anonimowy

Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Re: Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Postprzez Kanciasty » 26 maja 2012, o 12:41

Resory w trucku mają chyba 5 piór, najlepszym chyba rozwiązaniem by było udanie się do kowala by je podhebrował.
Kanciasty
Forumowicz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:15
Lokalizacja: CHEŁM

Re: Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Postprzez mily24 » 26 maja 2012, o 13:31

będzie sztywniej, i to dlatego będzie sie lepiej prowadził. 5 piór to samobójstwo dla lekkiego fiata, bedzie sie zachowywał jak przyczepka niedociążona - skakał po drodze ;p ja mam 3 pióra jak w polonezie kombi i jest jak najbardziej ok ;) Dodanie 3 pióra do zwykłych resorów usztywni je i podniesie o jakieś 3-5cm. Myśle że jak nie robisz mu gleby to wystarczy żeby Ci dołożył pióro długośći 40cm.
był: 125p 1989 Vanilla szuracz
jest: caro swap ulep ?.? GTI
Avatar użytkownika
mily24
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 21:01
Lokalizacja: Katovice

Re: Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Postprzez MateuszCOMPANY » 26 maja 2012, o 13:45

Pokaż matek swojego fiaciora
Avatar użytkownika
MateuszCOMPANY
Forumowicz
 
Posty: 663
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 21:12

Re: Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Postprzez mily24 » 26 maja 2012, o 14:30

matek125 napisał(a):Czyli jedno pióro do seryjnych i powinno być ok i trochę wyżej


otóż to

matek125 napisał(a):-co ty człowieku ja nie pokazuje swego fiata pod tym względem jestem bardzo skryty, może to dziwne ale jakoś nie bardzo chce go pokazać jest to zwykły FSO 125p z 1990 roku ME L54 stan bdb przebieg 54 tys-eksplatowany jako rezerwa rezerw lub jak mam ochotę jechać zazwyczaj gdzieś dalej, nie lubię krótkich miejskich jazd ludzie się dziwnie gapią czuje się ufoludkiem, zauważyłem ze im mniej widuje innych 125p w ruchu tym bardziej odechciewa mi się samemu włączać do jazdy
-mam takie jakieś dziwne odchyłki to chyba wynika z tego ze zapamiętałem lata z dzieciństwa kiedy 125p były dosłownie wszędzie tak dobrze, a teraz gdy ich niema jest mi z tym ciężko he


:roll:
od tego jest forum żeby pokazywać, dzilić sie pasją ;) to jest ortodoxyjne forum więc twój " zwykły FSO 125p z 1990 roku ME L54 stan bdb przebieg 54 tys(...)" będzie tu idealnie pasował :mrgreen:
był: 125p 1989 Vanilla szuracz
jest: caro swap ulep ?.? GTI
Avatar użytkownika
mily24
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 21:01
Lokalizacja: Katovice

Re: Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Postprzez Marcin125p » 26 maja 2012, o 15:54

mily24 napisał(a):...to jest ortodoxyjne forum...


Raczej skupiające miłośników 125p zainteresowanych różnym stopniem oryginalności. Bardzo proszę o nieuogólnianie :P
Z resztą wypowiedzi się zgadzam ;)
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4607
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Re: Resory tylne od Poloneza trucka w 125p

Postprzez Popielaty » 26 maja 2012, o 18:22

Matek sprawa wygląda tak:
Po pierwsze primo Fiat będzie wyglądał jak Uaz.
Po drugie primo, po kilkunastu kilometrach na polskich drogach zawieszenie się unormuje, ale mocowania resorów będziesz miał w bagażniku i pod podsufitką.
Po trzecie primo będziesz miał poważne urazy kręgosłupa, bo ja już raz pustym (niezaładowanym) truckiem jechałem, i więcej nie zamierzam :D
Poza tym po co chcesz tył wyżej? Zbyt już siedzi? Jeśli tak to lepiej wygiąć deczko resor u kowala niż 3 pióro dawać, bo ten samochód ma swoje lata i trzeba szanować podwozie. Montaż 3 pióra może spowodować to co wyżej opisałem.
Jeśli chcesz mieć sztywniej, kup amorki gaz-olej. To tyle z mojej strony. Pozdro ;)
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów


Powrót do ZAWIESZENIE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość