Witaj ! Anonimowy

Błotniki i pas przedni klasyk

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez hrumek » 20 wrz 2012, o 22:19

ale papiery? mogę tylko powiedzieć że rejestracja na żółte blachy ratuje.
Możesz zapodać inne zdjęcia wnętrza i całego pojazdu?
Chłopaki na forum trochę przerobili DF i jeśli chcesz chętnie pomogą w ocenie czy warto to reaktywować?
ps. z tego co widzę to rudy aktywował się doskonale.
hrumek
 

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez Zygfryd_60 » 20 wrz 2012, o 22:25

Papiery są , i to nie byle jakie bo od kanta A.D 1975 z kwietnia więc koniec produkcji przejściówek , a mój kant to wybitnie przejściówka , co do oznaczeń z szyb to co tam mogę znaleźć ?
Zygfryd_60
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 11:42
Lokalizacja: Radomsko

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez masa_aj » 21 wrz 2012, o 07:19

panowie wrócę do tematu przeróbki pasa przedniego.
Ktoś napisał że kratki od malucha pasują.Owszem, ale żeberka są węższe o jakieś 1,5-2mm i odległości między nimi też, trzeba je pojedynczo wspawywać i ustawiać odległości takie jakie powinny być.
Wczoraj robiłem przeróbkę pasa z końca produkcji na klasyka 1,5h roboty :D
masa_aj
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 07:14
Lokalizacja: Strzelno

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez bing17 » 21 wrz 2012, o 07:31

Pokaż efekty.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez hrumek » 21 wrz 2012, o 08:01

Nie rozumiem, po co ktoś wycinał numery, jeśli masz papiery?.
hrumek
 

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez Macfly » 22 wrz 2012, o 23:02

Panowie zdaje mi się że koledze o co innego chodzi . Kupił auto wyrejestrowane jako że tak powiem złom na części (Mój znajomy tak ratował maluchy bo rzadko kiedy ze złomu uda się wydrzeć auto z papierami ) a doku jest pewnie z innego Dfa któremu się zeszło z tego świata.
Użytkownik usunięty
Macfly
Forumowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 18:42
Lokalizacja: Użytkownik usunięty

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez masa_aj » 4 paź 2012, o 08:19

kolego takich rzeczy się nie pisze publicznie!
masa_aj
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 07:14
Lokalizacja: Strzelno

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez Popielaty » 4 paź 2012, o 16:31

Obrazek

oj oj Obrazek
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: Błotniki i pas przedni klasyk

Postprzez szpulek » 24 maja 2019, o 13:18

masa_aj napisał(a):panowie wrócę do tematu przeróbki pasa przedniego.
Ktoś napisał że kratki od malucha pasują.Owszem, ale żeberka są węższe o jakieś 1,5-2mm i odległości między nimi też, trzeba je pojedynczo wspawywać i ustawiać odległości takie jakie powinny być.
Wczoraj robiłem przeróbkę pasa z końca produkcji na klasyka 1,5h roboty :D


Czy ktos ma inny sposob na przerobke pasa z MRa na klasyka? Jakos nie widze cierpliwosci u blacharza na rozsuwanie zeberek z malacza i wspawywanie osobno :) Czy ktos ma moze wymiary gdzie zaczynaja sie wloty, w sensie w ktore dokladnie miejsce nalezy wspawac kratke? Czy np z maski borewicza albo kanta sa inne zeberka? Ktos probowal?
Moje samochody: https://carblog.pl
szpulek
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 13 maja 2019, o 11:24
Lokalizacja: Szałsza k/Gliwic

Poprzednia strona

Powrót do NADWOZIE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość