ale papiery? mogę tylko powiedzieć że rejestracja na żółte blachy ratuje.
Możesz zapodać inne zdjęcia wnętrza i całego pojazdu?
Chłopaki na forum trochę przerobili DF i jeśli chcesz chętnie pomogą w ocenie czy warto to reaktywować?
ps. z tego co widzę to rudy aktywował się doskonale.
Błotniki i pas przedni klasyk
Posty: 39
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
Papiery są , i to nie byle jakie bo od kanta A.D 1975 z kwietnia więc koniec produkcji przejściówek , a mój kant to wybitnie przejściówka , co do oznaczeń z szyb to co tam mogę znaleźć ?
- Zygfryd_60
- Forumowicz
- Posty: 32
- Dołączył(a): 12 cze 2012, o 11:42
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
panowie wrócę do tematu przeróbki pasa przedniego.
Ktoś napisał że kratki od malucha pasują.Owszem, ale żeberka są węższe o jakieś 1,5-2mm i odległości między nimi też, trzeba je pojedynczo wspawywać i ustawiać odległości takie jakie powinny być.
Wczoraj robiłem przeróbkę pasa z końca produkcji na klasyka 1,5h roboty
Ktoś napisał że kratki od malucha pasują.Owszem, ale żeberka są węższe o jakieś 1,5-2mm i odległości między nimi też, trzeba je pojedynczo wspawywać i ustawiać odległości takie jakie powinny być.
Wczoraj robiłem przeróbkę pasa z końca produkcji na klasyka 1,5h roboty

- masa_aj
- Forumowicz
- Posty: 23
- Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 07:14
- Lokalizacja: Strzelno
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
Pokaż efekty.
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
Nie rozumiem, po co ktoś wycinał numery, jeśli masz papiery?.
- hrumek
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
Panowie zdaje mi się że koledze o co innego chodzi . Kupił auto wyrejestrowane jako że tak powiem złom na części (Mój znajomy tak ratował maluchy bo rzadko kiedy ze złomu uda się wydrzeć auto z papierami ) a doku jest pewnie z innego Dfa któremu się zeszło z tego świata.
Użytkownik usunięty
- Macfly
- Forumowicz
- Posty: 88
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 18:42
- Lokalizacja: Użytkownik usunięty
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
kolego takich rzeczy się nie pisze publicznie!
- masa_aj
- Forumowicz
- Posty: 23
- Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 07:14
- Lokalizacja: Strzelno
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: Błotniki i pas przedni klasyk
masa_aj napisał(a):panowie wrócę do tematu przeróbki pasa przedniego.
Ktoś napisał że kratki od malucha pasują.Owszem, ale żeberka są węższe o jakieś 1,5-2mm i odległości między nimi też, trzeba je pojedynczo wspawywać i ustawiać odległości takie jakie powinny być.
Wczoraj robiłem przeróbkę pasa z końca produkcji na klasyka 1,5h roboty
Czy ktos ma inny sposob na przerobke pasa z MRa na klasyka? Jakos nie widze cierpliwosci u blacharza na rozsuwanie zeberek z malacza i wspawywanie osobno

Moje samochody: https://carblog.pl
- szpulek
- Forumowicz
- Posty: 23
- Dołączył(a): 13 maja 2019, o 11:24
- Lokalizacja: Szałsza k/Gliwic
Posty: 39
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość