Witaj ! Anonimowy

problem z założeniem gumy, czyli cho...ny lewarek

problem z założeniem gumy, czyli cho...ny lewarek

Postprzez IMPORT » 22 lut 2012, o 16:22

beny napisał(a):Ja wiem, ze to glupio zabrzmi, zwlaszcza ze robilem juz znacznie bardziej zaawansowane technicznie rzeczy w tym aucie ;D ale...

Powiedzcie mi prosze, jak zalozyc lewarek :?: :scratch:

Zaraz ktos powie, ze chlop 21 lat a ma problem z zalozeniem gumy na drazek :mrgreen: ale ostatnio, jak to zrobilem, to:
1) zsuwal sie nawet przy lekkim pociagnieciu i latal jak Zyd po pustym sklepie
2) owszem, zsuwal sie, ale... jakis 1,5 cm i dalej za cho... chorobe nie chcial zejsc.

Zeby go zdjac musialem uzyc palnika i bez ogrodek stopilem ten plastikowy pierscien, ktory go trzymal.

Zalaczam foto z pieknie ponumerowanymi czesciami, PROSZE O INSTRUKCJE KROK PO KROKU (np. 4 zakladasz na 3 i wciskasz na krotki drazek wystajacy ze skrzyni):
Obrazek


beny napisał(a):CZY NAPRAWDE NIKT NA FORUM NIE WIE, JAK SIE ZAKLADA DRAZEK ZMIANY BIEGOW :?: :? :x


Tailgunner napisał(a):Ja to robiłem kiedyś, z tym że napchałem do środka kawałek dętki żeby się mocniej trzymał, także kombinuj a na pewno znajdziesz sposób :)

Co do kolejności elementów to na pewno guma z nr 4 idzie na koniec, 2 chyba na samą góre, 1 i 3 jakoś między nimi, tak bym próbował.


Olo napisał(a):WOW! Ilu chętnych do pomocy. Nie było mnie parę dni a tu takie :flower: .

Hmm. No to tak: 2 na 1. Komplet pakujesz do tego długiego bez numeru ;-) . Gumkiem wgłąb.

3 wkładasz do środka na koniec, tym wiankiem na zewnątrz, tak, by oparł się o podtoczenie.

4 Nakładasz na ten drążek co ze skrzynki wystaje.

Pacjent przygotowany, operacje czas zacząć. Robisz wdech, wydech, bierzesz do ręki drążek (ten długi skompletowany) i przykładasz do drążka krótkiego, opierając na gumce. Zakładasz gałkę - będzie wygodniej - otwartą wewnętrzną stroną gałki dopychasz drążek. Przytrzymujesz dłoń drugą otwartą dłonią, jak byś naciskał na klatkę piersiową ratując kogoś. Z tym, że "pukasz" drążek a nie tylko naciskasz. PUK PUK PUK ;-) Pomocne będzie jeśli zapniesz sobie parzysty bieg. No i co? Pukasz aż się zakleszczy i nie będzie się ruszał. Tyle!


beny napisał(a):jak zwykle podziekowania dla specjalisty Ola :)


Olo napisał(a):Podziękujesz jak założysz i nie będzie latać ;-) .


Frycoo napisał(a):Heh, Olo, a powiedz mi właśnie jak to założyć, żeby nie latało? o_O


Olo napisał(a):Hmm, Dobra: no to tak:
Bierzesz element 2 i nasadzasz na elemencie 1. Wkładasz to do tej rury, gumką, stożkiem wgłąb. Następnie wkładasz 4 i na końcu dopychasz element 3 wiankiem ku wylotowi.

Gdy masz komplet zakładasz gumę na drążek, zakładasz gałę i nasadzasz lekko drążek (duży) na drążek (mały) wystający ze skrzyni. Osadzasz na obudowie tunelu gumę i dopychasz drążek bijąc gałę otwartą dłonią. Co jakiś czas przestajesz i weryfikujesz czy jeszcze lata, czy już wystarczy. Wygodnie się to robi na 2 biegu z perspektywy kierowcy i na 4 z fotela pasażera. Gdy już będzie siedział mocno sztywno itd to nakładasz skórkę czy gumę czy co tam masz i pozamiatane. W duchu sobie myślisz - kurde - jakie to proste ;-) .



Dodane po 3 minutach:

Obrazek
IMPORT
Forumowicz
 
Posty: 404
Dołączył(a): 24 lut 2012, o 17:39
Lokalizacja: Stare Forum
Ranga: Najmądrzejszy

Powrót do WNĘTRZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość