Szukałem troszkę na ten temat i znalazłem coś ciekawego!
Wikipedia (Polski Fiat 125p) pisze:
"... Do gamy jednostek napędowych planowano dołączenie nowych odmian dotychczasowo stosowanych silników. Pojazd dostępny był w wersjach: z dachem rozsuwanym, z silnikiem przystosowanym do benzyny o LO 78, z radioodbiornikiem, z dźwignią zmiany biegów w podłodze, z blokadą kierownicy, z ogrzewaną tylną szybą i przystosowanej do strefy zimnej, gorącej bądź o dużym zapyleniu powietrza[15]."
Pod nr. 15 w przypisach pisze:
"[15] Polmo - Fabryka Samochodów Osobowych: Polski Fiat 125p - Katalog części zamiennych. Warszawa - Żerań: Wydawnictwa Handlu Zagranicznego, 1972, s. 18-19."
Na stronie 17 (pdf str. 18) w sekcji ODMIANY jest napisany numer 41 - z blokadą kierownicy. Poszukałem rysunek ze stacyjką i faktycznie są pokazane dwa rodzaje stacyjek:

Stacyjka z numerem 4094131 (bez blokady kierownicy), a druga stacyjka (z blokadą) była stosowana do aut na eksport (Francja i Niemcy, numery 50 i 51).