Witam
Od niedawna jestem właścicielem Fso 1500, chciałem ostatnio zlikwidować luz a kierownicy, luz objawia się gdy kierownicę weźmiemy w ręce i ruszamy ją góra i dół nie kręcąc w tedy jest luz. Ściągnąłem kierownicę i dostałem się do miski łożyska kierownicy po ściągnięciu pierścienia osadczego tzw zegera zobaczyłem luźne kulki łożyska położone na smarze. Nie wiem czy tak mam być , w książce w schemacie kolumny nie ma łożyska jest tylko miska łożyska i pierścień. Nie wiem gdzie jest ten luz w końcu kolumna przymocowana do karoserii sprawdziłem śruby dokręcone. Może ktoś z Waś ktoś to przerabiał
Dziękuje
Luz na kole kierowniczym
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Re: Luz na kole kierowniczym
Najłatwiejszą metodą likwidacji luzu promieniowego wału kierownicy,było poluzowanie kolumny przyciągnięcie koła kierownicy do siebie I dokręcenie śrub gdy wał jest naciągnięty.
-
arnold - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4506
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Gliwice
- Ranga: Król Spamu!
Re: Luz na kole kierowniczym
Które śruby należy poluzować te które trzymają wał z karoserią czy jakieś inne bo jestem zielony.
- fryta1979z
- Forumowicz
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22 lut 2018, o 12:26
- Lokalizacja: siewierz
Re: Luz na kole kierowniczym
Tak 4 śruby co mocują kolumnę do belki pod deską rozdzielczą.
-
arnold - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4506
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Gliwice
- Ranga: Król Spamu!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do UKŁAD KIEROWNICZY I KOŁA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość