Witam panowie, z racji tego iż mój fiat długo stał, to elementy zawieszania są trochę sparciałe- trzeba to wymienić, czy można tak jeździć, skoro nie ma dużych luzów?
największym problemem jest to ,iż kierownica strasznie ciężko pracuje, które elementy mogą być za to odpowiedzialne?
w załączniku zdjęcia, możecie ocenić to wzrokowo(widać stan gumowych elementów)
https://www.fotosik.pl/zdjecie/2f4bbd2ed27fe3f6
https://www.fotosik.pl/zdjecie/138ba529bbb39634
cięzko pracująca kierownica- stan elementów zawieszania
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Re: cięzko pracująca kierownica- stan elementów zawieszania
Zbytnio bym się nie przejmował sparciałymi gumami. U mnie są gorsze, a cały czas wytrzymują. To są powierzchowne spękania i niczemu nie przeszkadzają. Proponuję pojeździć trochę, może się kierownica "rozchodzi".
Jeśli nie -to już gorzej. Trzeba będzie znaleźć "zastany" lub zatarty element...
Jeśli nie -to już gorzej. Trzeba będzie znaleźć "zastany" lub zatarty element...
życie jest za krótkie aby nacieszyć się jazdą Fiatem 2.0
-
jacek2 - Forumowicz
- Posty: 268
- Dołączył(a): 15 lut 2017, o 08:09
- Lokalizacja: dolnośląskie
Re: cięzko pracująca kierownica- stan elementów zawieszania
1. Sprawdź czy masz olej w przekładni kierowniczej. Teoretycznie być powinien, ale różnie bywa.
2. Warto dorobić kalamitkę do smarowania wspornika dźwigni pośredniej. Otwór i gwint M6 można śmialo zrobić po zdjęciu prawego koła. Były wsporniki ze śrubą-zaślepką.
3. Możesz zrbić mix 1:1 hipolu i smaru i za pomocą strzykawki z grubą igłą zrobić zastrzyki w gałki układu kierowniczego w we wszystkie przeguby na zwrotnicach. Ja zawsze smaruję nowe elementy bo producent żałuje![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
4. Ciśnienie w oponach?
2. Warto dorobić kalamitkę do smarowania wspornika dźwigni pośredniej. Otwór i gwint M6 można śmialo zrobić po zdjęciu prawego koła. Były wsporniki ze śrubą-zaślepką.
3. Możesz zrbić mix 1:1 hipolu i smaru i za pomocą strzykawki z grubą igłą zrobić zastrzyki w gałki układu kierowniczego w we wszystkie przeguby na zwrotnicach. Ja zawsze smaruję nowe elementy bo producent żałuje
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
4. Ciśnienie w oponach?
-
OLO - Forumowicz
- Posty: 1303
- Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do UKŁAD KIEROWNICZY I KOŁA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość