krol1313 napisał(a):zibo napisał(a):Jak byłem mały Fiat mojego Taty gwizdał aż miło. Też mi się bardzo podoba ten dźwięk i kojarzy mi się głównie z Fiatami. W polonezie przejściówce też gwizdał, ale to już nie było to. Dlatego od momentu, kiedy nabyłem swojego Fiata pierwsze co zrobiłem to wymieniłem kompletny wydech na ten z Brodnicy. (Stary nie nadawał się do niczego). Na początku było cicho, ale jak Fiacik przejechał tak z 500km na wyższych obrotach zaczął gwizdać aż miło. Szczególnie na trzecim biegu, kiedy się go przeciągało tak do 70km/h. Wtedy był murowany banan na twarzyAle to wszystko było na nie do końca wyregulowanym gaźniku i zapłonie, gdzie często zalewało mi świece i pływak lubił się podwiesić. Teraz po wyregulowaniu wszystkiego jest cisza
Silnik równo pracuje, zaczął mało palić jak na 125p, wydech ten sam, a gwizdania brak
u mnie podobna sytuacja, z tym ze przed wymiana miałem tłumik samoróbkę UWAGA zrobiony z grzejnika rurowego. Gwizdał w całym zakresie obrotów min od 2 tyś obr......
po zmianie ustawienia zapłonu, wyregulowania gaźnika itp oraz zmianie kompletnego układu wydechowego dźwięk zanikł:(:(:(,,,,
UWAGA, UWAGA, UWAGA.....
Za radą Burns'a, założyłem Brazylijską nowa końcówkę od gebelsa ( koszt 34zł ładny chrom), wsadziłem ją w swój tłumik i gwizd jest.
Na wolnych obrotach piszczy jak świerszcz, po dodaniu np. do 3,5 tyś gwiżdzę, , aż miło jest stać za nim i słuchać jak jest gwizd. Nie wiem jak w czasie jazdy ale na postoju zdaje egzamin. Mam nadzieje że nie będzie ta końcówka hamowała spalin itp:)
jak dla mnie to polecam, przynajmniej nie słychać buczenia.
Dodam że końcówka od gebelsa u mnie wystaje, ponieważ Polmo Brodnica które mam u siebie rurę ma delikatnie skrzywioną w bok. Jak na pierwsze wrażenie jestem zadowolony.
Wrócę z pracy po 21 to się przejadę i ocenię czy 34 plus wysyłka nie poszło na marne:)
Hej.
Jak możesz to napisz gdzie kupiłeś końcówkę bo szukam i nic nie znalazłem
