Kupiłem most do swojego 1973 125p ale jakoś nie sprawdzilem ze sa 2 typy mostów Jugo. Starszy i nowszy. Czy jest sposób zamontować nowszy typ (okrągły) w aucie co ma starszy typ (okrągły)? Są inne zawieszenia resorów w dwóch jak na zdjęciach.
Starszy typ
https://drive.google.com/open?id=1KvOOw_q6mok58SDVXKndUCdQK4XfFn8V
Nowszy typ
https://drive.google.com/open?id=1rMVHe8qUNFVCzyvsBL-UZZFlSJlLFLaw
tylne mosty Jugo 2 typy
Posty: 3
• Strona 1 z 1
tylne mosty Jugo 2 typy
Facebook- Auta PRL Chicago
-
damian1228 - Forumowicz
- Posty: 56
- Dołączył(a): 16 gru 2014, o 12:09
- Lokalizacja: Chicago
Re: tylne mosty Jugo 2 typy
jest sposób zwany przespawaniem mocowań resorów.
-
maciejowski - Maruda
- Posty: 1546
- Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
- Lokalizacja: kraków
Re: tylne mosty Jugo 2 typy
maciejowski napisał(a):jest sposób zwany przespawaniem mocowań resorów.
Po za tym nie różnią się? Mam auto schowane nas zimę nie mogę sprawdzić. Też teraz myślę że może wyciągnę pół osie i dyferencjał a most zostawię stary.
Facebook- Auta PRL Chicago
-
damian1228 - Forumowicz
- Posty: 56
- Dołączył(a): 16 gru 2014, o 12:09
- Lokalizacja: Chicago
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości