Witam ,ma ktoś na tym forum takiego swapa u siebie? bo wiem że w borewiczu taki silnik jeździ ale nie moge złapać kontaktu. Interesuje mnie głównie czy mieści się ten silnik ze skrzynia bez podcinania sciany grodziowej i tunelu.
Pozdrawiam
BMW 1.8IS w Fiacie
Posty: 25
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
ZTCW to bez cięcia. Ale najwięszy ból to przełozenie mostu. Słyszałem że na 4.1 i na V biegu odcinka jest około 160 kmh.
-
OLO - Forumowicz
- Posty: 1311
- Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
a nie szkodzi, takim samochodem do bezpiecznie max 100-120,a fiat rekreacyjnie na spota i czasami na zjaranie laka
, dzieki za odp

- doktor200
- Forumowicz
- Posty: 13
- Dołączył(a): 31 maja 2016, o 12:51
- Lokalizacja: Markuszów
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
doktor200 napisał(a):a fiat rekreacyjnie na spota i czasami na zjaranie laka, dzieki za odp
Polecam zwykle 1300.
- BORYS
- Forumowicz
- Posty: 2051
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
- Lokalizacja: Lëtzebuerg
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
I diagonalne opony 

2012 - ... | 125p 1500 1981 F234 PO1C002
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
-
jacekes - Forumowicz
- Posty: 1301
- Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
- Lokalizacja: Poznań
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
OLO napisał(a):ZTCW to bez cięcia. Ale najwięszy ból to przełozenie mostu. Słyszałem że na 4.1 i na V biegu odcinka jest około 160 kmh.
Nom, i na Vbiegu 3000obr/min a predkość raptem 80km/h, a 3ci bieg kończy sie już przy 96km/h.
Ale za to przy dyferku 3,73 z poldka diesla (i opony przykładowo 195/50/15) sprawa wygląda już ciekawiej bo max predkosci na biegach pokrywają się z "seryjnymi" a Vmax około 175km/h.
- menzuramenzura
- Forumowicz
- Posty: 19
- Dołączył(a): 2 mar 2012, o 19:39
- Lokalizacja: Łódź
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
hej, temat nie umarł wręcz przciwnie sa przymiarki ale i dwie opcje
1. Silnik BMW 1.8 IS ze skrzynia
2. Silnik Audi 2.0 16v 140km ożeniony ze skrzynią poldolota
I nie wiem co wybrać, koledzy co mają beemki mówią że w audi padają panewki przy wysokich obrotach, a Ci od Audi że ISach padaja uszczelki pod głowice. I bądż tu mądry.
Co byście wybrali?
1. Silnik BMW 1.8 IS ze skrzynia
2. Silnik Audi 2.0 16v 140km ożeniony ze skrzynią poldolota
I nie wiem co wybrać, koledzy co mają beemki mówią że w audi padają panewki przy wysokich obrotach, a Ci od Audi że ISach padaja uszczelki pod głowice. I bądż tu mądry.
Co byście wybrali?
- doktor200
- Forumowicz
- Posty: 13
- Dołączył(a): 31 maja 2016, o 12:51
- Lokalizacja: Markuszów
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
OHV 

125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva

forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
-
Marcin125p - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4607
- Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
- Lokalizacja: Żukowo
- Ranga: ORMO
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
w is-ie uszczelki pod głowicą, a to ciekawe?
dla mnie wybór jest prosty, bmw, bo zyskujesz od razu skrzynię. poza tym m42 ma spore możliwości rozwoju, jakby kiedyś mocy brakło.
dla mnie wybór jest prosty, bmw, bo zyskujesz od razu skrzynię. poza tym m42 ma spore możliwości rozwoju, jakby kiedyś mocy brakło.
-
maciejowski - Maruda
- Posty: 1546
- Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
- Lokalizacja: kraków
Re: BMW 1.8IS w Fiacie
tak tez myślałem, w niedziele jade dalej szukać ISów, ogladałem już 3 i wszystkie zarżniete, trudno o dobrego isa z całym swapem
- doktor200
- Forumowicz
- Posty: 13
- Dołączył(a): 31 maja 2016, o 12:51
- Lokalizacja: Markuszów
Posty: 25
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość