Witaj ! Anonimowy

To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez bing17 » 3 sty 2013, o 21:26

Jak chce Ci się babrać w remonty K16 to wybierz większą pojemność, bo jak dla mnie wkładanie 1.4 jest lekko nieopłacalne, a co dopiero remont.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Włocławiak » 3 sty 2013, o 21:52

Chętnie wsadzilbym 1.8vvc o mocy 160km, ale z tego, co wiem (mogę się mylić) to juz są inne lapy niż przy 1.4, aczkolwiek nie wiem czy sprawia to jakieś większe trudności,.czy wystarczy pokombinować.
Włocławiak
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 sty 2013, o 13:57
Lokalizacja: Włocławek

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez bing17 » 3 sty 2013, o 21:55

Nie łapy są takie same. Było już VVC w 125p, co prawda 145bhp ale to chyba nie ma znaczenia.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Włocławiak » 3 sty 2013, o 21:58

No dobra, dzięki chłopaki! Juz wiem co robić :)
PS: Jeżeli byłby to anglik na podmianie to w niczym nie przeszkadza, prawda?
Włocławiak
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 sty 2013, o 13:57
Lokalizacja: Włocławek

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez jerzy0616 » 10 sty 2013, o 17:44

witam. widze ze panowie bardziej obeznani w tym temacie i moze pomozecie mam kostki i nie wiem co znimi zrobic ewentualnie jak podloczyc do czego itd dolaczam link do sdjec z tymi kostakami http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ead ... ab63d.html
Avatar użytkownika
jerzy0616
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 00:57
Lokalizacja: Krośnica N/D

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Sylvester » 26 sty 2013, o 01:34

prosze o przyblizenie kosztów swapu na k16 i.4, calkowitego zeby to mialo rece i nogi z zakupem silnika i wszystkiego co potrzeba. bede bega wdzieczny
Sylvester
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 02:05
Lokalizacja: Tłuszcz

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez jerzy0616 » 26 sty 2013, o 22:07

silnik liczmy z osprzetem to taniej niz 650zl raczej nie kupisz szkrzynia biegow to jakies 140zl drazek stabilizacyjny ok 50 zl plus zmina rozstawu bo polonez jest szerszy chyba o jakies 10 cm drazek kierowniczy 50zl trzeba przerobic lapy pod silnik pompa paliwa 50zl wentylator do chlodnicy musi byc plaski bo fiatowski nie wchodzi i teaz tak jezeli silnik kupisz na zlomie trzeba sie liczyc z tym ze moze byc pocieta instalacja i trzeba bedzie kupic nowa a nowa to ok 100 zl a reszte polecam viewtopic.php?f=3&t=1750 tam fajnie gosc opisuje co i jak z pracami
Avatar użytkownika
jerzy0616
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 00:57
Lokalizacja: Krośnica N/D

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Miran » 27 sty 2013, o 13:13

Często pojawiają się pytania o instalację elektryczną. Wrzucam schematy z książki Krzysztofa Trzeciaka "Polonez - obsługa i naprawa", którą polecam sobie kupić bo się przydaje.

Ogólny wygląd wiązki silnika. Uwaga nie uwzględniono tutaj złącz łączących silnik z resztą samochodu.
Obrazek

Schemat połączeń silnika Rover 1.4 MPI:
Obrazek

Oznaczenia kolorów ze strony 140:
A - błękitny
B - biały
C - pomarańczowy
G - zółty
H - szary
L - niebieski
M - brązowy
N - czarny
R - czerwony
S - różowy
V - zielony
Z - fioletowy
Ostatnio edytowano 27 sty 2013, o 16:15 przez Miran, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Miran
Forumowicz
 
Posty: 234
Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
Lokalizacja: Kraków NH

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez jerzy0616 » 9 kwi 2013, o 11:42

Witam a czy cewka fiatowska sie nadaje do silnika rover 1.4? bo na swiecach z silnika mam bial-zolta iskre a na swiecy fordowskiej jest iskra fioletowa no i teraz czy te swiece roverowskie potrzebuja cewki roverowskiej czy to jest kwestia zuzytych swiec?
Avatar użytkownika
jerzy0616
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 00:57
Lokalizacja: Krośnica N/D

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez arnold » 9 kwi 2013, o 13:57

Cewka ma być taka jaką silnik potrzebuje. Oporność, napięcia i te sprawy.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do TUNING

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość