Witaj ! Anonimowy

Moje L-74 z 1990

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Ćmaga » 27 lip 2015, o 20:05

Elegancko wyszło, mnie też coś takiego czeka. Widzę, że lakierem malowałeś zaprawki bez oklejania, mocno widać przejście między starym lakierem a zaprawką? Malowałeś sprayem czy pistolem? U siebie chcę prysnąć progi ale zastanawiam się czy oklejać taśmą i gazetami czy spróbować bez oklejania a potem spolerować miejsce łączenia się 2 lakierów.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 27 lip 2015, o 20:22

Nie chciałem odcinać tasmą, dlatego, ze poźniej miałbym problem ze zgubieniem tego odciącie. A nie chciałem lakierować calego boku do tej bocznej linii, bo zalezy mi na jak najwiekszej ilości oryginalnego lakieru. Lakierowałem sprayem, trochę kolor mi koleś kiepsko dobrał, ale ogólnie to nie rzuca się w oczy. A miejsca gdzie łączy sie nowy lakier ze starym spolerowałem. Lampart widział na żywo jak to wygląda więc może się wypowiedzieć na ten temat. A co do progow to jeśli masz baranka i chcesz odświeżyć to ja bym odciął taśmą.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Ćmaga » 27 lip 2015, o 20:30

No ja mam tą samą sytuację, chcę zachować jak największą powierzchnię blach z fabrycznym lakierem ale niestety trzeba w kilku miejscach podmalować, taśmą już oklejałem progi w innym Fiacie i wyglądało dosyć kiepsko te przejście. A ten spray jakiej firmy? U mnie w sklepie jest jakiś renolak w sprayu, odcienia nie muszę dobierać, bo akurat jest L-74, chyba go kupię i popróbuję. Z progów baranek mam zdarty, będzie nowy ale wolałbym bez taśmy położyć, odcinany taśmy wg. mnie wygląda kiepsko, za równo jak na Dużego Fiata.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez OTRO » 27 lip 2015, o 20:33

Ćmaga napisał(a):Elegancko wyszło, mnie też coś takiego czeka. Widzę, że lakierem malowałeś zaprawki bez oklejania, mocno widać przejście między starym lakierem a zaprawką? Malowałeś sprayem czy pistolem? U siebie chcę prysnąć progi ale zastanawiam się czy oklejać taśmą i gazetami czy spróbować bez oklejania a potem spolerować miejsce łączenia się 2 lakierów.

Pewnie lakierował następujący sposób miejsca które nie maluje oklejał aby nie zapylić lakierem . A podczas lakierowania zaciągnął delikatnie dalej lakierem aby się zgubić. Często w amatorskich naprawach widzę że ktoś lakierował aż do taśmy później odkleja taśma a tam przecina się nowy lakier z starym i widać z daleka. Jedynie można tak zrobić pod listwą to jeszcze ujdzie jeżeli odcień lakieru został dobrze dobrany. Z sprayem dął bym sobie spokój bo tam nie do końca są pełno wartościowe produkty które mamy w puszkach na przykład podkład epoksydowy.
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 27 lip 2015, o 20:37

Też kupiłem już taki gotowy L-74, i rożni się odcień. Dlatego dobierałem lakier z klapki wlewu i dorabiałem. Jak ktoś nie ma kompresowa i pistoletu, a nie chce wydawać kasy na lakiernika to spray jest najlepszym wyjściem.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Lampart » 28 lip 2015, o 07:35

dla mnie wyszło super .
Az zazdrościłem Rafałowi umiejętności malarskich.

Sliczne autko, w dobrych rękach.
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Poprzednia strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości