Witaj ! Anonimowy

Fiatorghini V6

Re: Fiatorghini V6

Postprzez bad » 23 paź 2015, o 12:17

Rozumię, że chłodnica kosztowała grosze, ale jeśli ugotujesz silnik, to zamiat wymiany chłodnicy czeka cię
remont silnika, warto?
Proponuję nie robić dalekich wypadów, jak coś się zacznie dziać to zgasić i na lince zaciągnąć do domu,
szkoda by było tyle roboty zmarnować.
Avatar użytkownika
bad
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 mar 2014, o 12:41
Lokalizacja: Bytom

Re: Fiatorghini V6

Postprzez fiatorghini » 23 paź 2015, o 16:56

Mostu nie zmieniałem , chce poskładać to wszystko do kupy i zobaczyć jak to działa, wątpię że ten most długo pożyje... Zastanawiam sie nad jakimś z volvo albo zmajstrować coś nowego :D ale jeszcze zobaczymy, jeśli chodzi o chłodnice to w mercedesie który jest klockiem dawała rade to czemu ma nie dać tu na postoju nawet podczas gazowania dawała rade to w czasie jazdy tez powinna jesli jednak nie to nie mam zamiaru rozwalić silnika który jest dopiero co ogarnięty :D Chłodnicy z fiata nie sprawdzałem bo moja przypominała durszlak...... zabawa w zamianę miejsc wlotu i wylotu wody mnie nie pociągała dlatego szukałem jakiejś na jej miejsce i znalazłem na internetach tą.
Znalazłem kilka większych ale za to węższych i miały w innych miejscach węże ,a mam za mało miejsca by robić jakieś wywijasy ...
fiatorghini
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21 paź 2015, o 17:40
Lokalizacja: częstochowa

Re: Fiatorghini V6

Postprzez piotrwiewiora » 23 paź 2015, o 17:27

No szacunek, ale nie lepiej na atrapie dać to co było, czyli FSO, a w rogu jakieś "V6"?
Avatar użytkownika
piotrwiewiora
HONOROWY CZŁONEK STOWARZYSZENIA KLUB 125P
 
Posty: 311
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 00:28
Lokalizacja: Piotrków/Łódź

Re: Fiatorghini V6

Postprzez LYsY » 23 paź 2015, o 22:10

Wygląda to super :mrgreen: :mrgreen:

Co mi przychodzi do głowy:

- Szprycha, oryginalna chłodnia nie da rady. Miałem Poldolota z wrzuconym silnikiem diesla 2,1 od Peugeota 505 i musiała być zastosowana chłodnia zespawana z 1,5 standardowej :) Były też dwa wentylatory, bo auto budował kolega ojca jakoś w 1990 roku. Ciekawe jak się sprawdzi ta ze MB190. Zawsze można też spróbować chłodnicy z Caro Plus - ona też była szersza, efektywniejsza i miała dwa wentylatory;

- wał raczej nie wytrzyma ;) Chyba że to będzie emeryt-rider. A w to akurat wątpię :mrgreen:

- to samo hamulce. Minimum co bym planował to felgi 14 i hamulce (przynajmniej przednie) ze Sieny. Zdaje się że można je kupić dość tanio, a na pewno będą lepsze niż standardowe.

Co robisz z zawieszeniem? Standard? A co z budą, będzie wzmocniona jakoś? Żeby się w szwach nie rozeszła...

pozdr
LYsY
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
- Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
LYsY
Forumowicz
 
Posty: 564
Dołączył(a): 13 cze 2013, o 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiatorghini V6

Postprzez krol1313 » 24 paź 2015, o 15:54

LYsY napisał(a):Wygląda to super :mrgreen: :mrgreen:

Co mi przychodzi do głowy:

- Szprycha, oryginalna chłodnia nie da rady. Miałem Poldolota z wrzuconym silnikiem diesla 2,1 od Peugeota 505 i musiała być zastosowana chłodnia zespawana z 1,5 standardowej :) Były też dwa wentylatory, bo auto budował kolega ojca jakoś w 1990 roku. Ciekawe jak się sprawdzi ta ze MB190. Zawsze można też spróbować chłodnicy z Caro Plus - ona też była szersza, efektywniejsza i miała dwa wentylatory;

- wał raczej nie wytrzyma ;) Chyba że to będzie emeryt-rider. A w to akurat wątpię :mrgreen:

- to samo hamulce. Minimum co bym planował to felgi 14 i hamulce (przynajmniej przednie) ze Sieny. Zdaje się że można je kupić dość tanio, a na pewno będą lepsze niż standardowe.

Co robisz z zawieszeniem? Standard? A co z budą, będzie wzmocniona jakoś? Żeby się w szwach nie rozeszła...

pozdr
LYsY



Co ty gadasz, caro plus miał aluminium, rovery miały miedziankę, plusy głownie na boschu miały miedziankę z jednym lub dwoma wiatraki. Gli abimex miał miedziankę z jednym wiatrakiem.
Wstawił bym z diesla cytrynowego,droga ale jest duża , ewentualnie fiata z silnikiem z poloneza.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fiatorghini V6

Postprzez maciejowski » 24 paź 2015, o 19:52

wszyscy by wstawiali szerokie chłodnice z poloneza, pytanie tylko gdzie? :lol:
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1546
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Fiatorghini V6

Postprzez LYsY » 24 paź 2015, o 22:24

No fakt, Caro Plus miał aluminium i co z tego? Ta chłodnia była wydajniejsza niż standardowa. Ale to co mówi Maciejowski to też fakt, bo szeroka mogłaby nie wejść. Dlatego napisałem "zawsze można też spróbować".

pozdr
LYsY
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
- Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
LYsY
Forumowicz
 
Posty: 564
Dołączył(a): 13 cze 2013, o 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiatorghini V6

Postprzez fiatorghini » 25 paź 2015, o 22:24

Wał został zrobiony tak by wytrzymać :D prędzej most sie wysypie ale nie tak od razu :lol: zawieszenie sprężyny trak polonez tył klepany resor , amortyzatory mts t4 przód , mts e30 tył całość obniżona , z przodu lekki negatyw , felga myśle o jakiejś 14,15 r szeroka i niska guma :D coś może ronal turbo , do środka pójdzie pół klatka siedzenia tu jeszcze nie wiem ale coś wymyśle w stylu retro 8-) postaram sie zrobić wiecej zdjęć jak będę mieć trochę więcej czasu.. na chwilę obecną walczę z pompą paliwa i zbiornikiem , chcę tam upchać 2 tłumiki i jeszcze nie wiem jak to zrobić by miało to ręce i nogi :D
fiatorghini
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21 paź 2015, o 17:40
Lokalizacja: częstochowa

Re: Fiatorghini V6

Postprzez Ujban » 29 paź 2015, o 08:30

To sie pobawiłes :)
też mam v6 ale 2.4L z forda
Co Ci mogę podpowiedzieć...
chłodnica za mała, bedzie sie gotować, do swojego zamówiłem chłodnice w firmie chłodnic pol jest znacznie wieksza bo chciałem aby zmieściła sie miedzy lampami i dzieki temu rdzeń chłodnicy jest wiekszy nic cala oryginalna chłodnica

hamulce, zdecydowanie za słabe, miałem na początku hamulce lukas z poloneza trucka (tarcza 260 mm mikoda) też szału nie było. teraz mam hamulce z forda 260mm wentylowane i hamowanie ze 150km/h do 0 nie jest stresujące
Avatar użytkownika
Ujban
Forumowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 10:49
Lokalizacja: Wiewiórów

Re: Fiatorghini V6

Postprzez Miran » 2 lis 2015, o 11:16

Świetny projekt.
Z własnego doświadczenia powiem że ten wiatrak chłodnicy będzie niewystarczający. Mi z czymś takim 1.4 się gotowało na postoju.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Miran
Forumowicz
 
Posty: 234
Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
Lokalizacja: Kraków NH

Poprzednia strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość