Rozumię, że chłodnica kosztowała grosze, ale jeśli ugotujesz silnik, to zamiat wymiany chłodnicy czeka cię
remont silnika, warto?
Proponuję nie robić dalekich wypadów, jak coś się zacznie dziać to zgasić i na lince zaciągnąć do domu,
szkoda by było tyle roboty zmarnować.
Fiatorghini V6
Posty: 20
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Fiatorghini V6
Mostu nie zmieniałem , chce poskładać to wszystko do kupy i zobaczyć jak to działa, wątpię że ten most długo pożyje... Zastanawiam sie nad jakimś z volvo albo zmajstrować coś nowego
ale jeszcze zobaczymy, jeśli chodzi o chłodnice to w mercedesie który jest klockiem dawała rade to czemu ma nie dać tu na postoju nawet podczas gazowania dawała rade to w czasie jazdy tez powinna jesli jednak nie to nie mam zamiaru rozwalić silnika który jest dopiero co ogarnięty
Chłodnicy z fiata nie sprawdzałem bo moja przypominała durszlak...... zabawa w zamianę miejsc wlotu i wylotu wody mnie nie pociągała dlatego szukałem jakiejś na jej miejsce i znalazłem na internetach tą.
Znalazłem kilka większych ale za to węższych i miały w innych miejscach węże ,a mam za mało miejsca by robić jakieś wywijasy ...


Znalazłem kilka większych ale za to węższych i miały w innych miejscach węże ,a mam za mało miejsca by robić jakieś wywijasy ...
- fiatorghini
- Forumowicz
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21 paź 2015, o 17:40
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Fiatorghini V6
No szacunek, ale nie lepiej na atrapie dać to co było, czyli FSO, a w rogu jakieś "V6"?
wioorek, www.fiat125p.pl
-
piotrwiewiora - HONOROWY CZŁONEK STOWARZYSZENIA KLUB 125P
- Posty: 311
- Dołączył(a): 29 lut 2012, o 00:28
- Lokalizacja: Piotrków/Łódź
Re: Fiatorghini V6
Wygląda to super
Co mi przychodzi do głowy:
- Szprycha, oryginalna chłodnia nie da rady. Miałem Poldolota z wrzuconym silnikiem diesla 2,1 od Peugeota 505 i musiała być zastosowana chłodnia zespawana z 1,5 standardowej
Były też dwa wentylatory, bo auto budował kolega ojca jakoś w 1990 roku. Ciekawe jak się sprawdzi ta ze MB190. Zawsze można też spróbować chłodnicy z Caro Plus - ona też była szersza, efektywniejsza i miała dwa wentylatory;
- wał raczej nie wytrzyma
Chyba że to będzie emeryt-rider. A w to akurat wątpię
- to samo hamulce. Minimum co bym planował to felgi 14 i hamulce (przynajmniej przednie) ze Sieny. Zdaje się że można je kupić dość tanio, a na pewno będą lepsze niż standardowe.
Co robisz z zawieszeniem? Standard? A co z budą, będzie wzmocniona jakoś? Żeby się w szwach nie rozeszła...
pozdr
LYsY


Co mi przychodzi do głowy:
- Szprycha, oryginalna chłodnia nie da rady. Miałem Poldolota z wrzuconym silnikiem diesla 2,1 od Peugeota 505 i musiała być zastosowana chłodnia zespawana z 1,5 standardowej

- wał raczej nie wytrzyma


- to samo hamulce. Minimum co bym planował to felgi 14 i hamulce (przynajmniej przednie) ze Sieny. Zdaje się że można je kupić dość tanio, a na pewno będą lepsze niż standardowe.
Co robisz z zawieszeniem? Standard? A co z budą, będzie wzmocniona jakoś? Żeby się w szwach nie rozeszła...
pozdr
LYsY
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
- Jeremy Clarkson
- Jeremy Clarkson
-
LYsY - Forumowicz
- Posty: 564
- Dołączył(a): 13 cze 2013, o 18:20
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fiatorghini V6
LYsY napisał(a):Wygląda to super![]()
![]()
Co mi przychodzi do głowy:
- Szprycha, oryginalna chłodnia nie da rady. Miałem Poldolota z wrzuconym silnikiem diesla 2,1 od Peugeota 505 i musiała być zastosowana chłodnia zespawana z 1,5 standardowejByły też dwa wentylatory, bo auto budował kolega ojca jakoś w 1990 roku. Ciekawe jak się sprawdzi ta ze MB190. Zawsze można też spróbować chłodnicy z Caro Plus - ona też była szersza, efektywniejsza i miała dwa wentylatory;
- wał raczej nie wytrzymaChyba że to będzie emeryt-rider. A w to akurat wątpię
![]()
- to samo hamulce. Minimum co bym planował to felgi 14 i hamulce (przynajmniej przednie) ze Sieny. Zdaje się że można je kupić dość tanio, a na pewno będą lepsze niż standardowe.
Co robisz z zawieszeniem? Standard? A co z budą, będzie wzmocniona jakoś? Żeby się w szwach nie rozeszła...
pozdr
LYsY
Co ty gadasz, caro plus miał aluminium, rovery miały miedziankę, plusy głownie na boschu miały miedziankę z jednym lub dwoma wiatraki. Gli abimex miał miedziankę z jednym wiatrakiem.
Wstawił bym z diesla cytrynowego,droga ale jest duża , ewentualnie fiata z silnikiem z poloneza.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
-
krol1313 - Forumowicz
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
- Lokalizacja: PŁOCK
Re: Fiatorghini V6
wszyscy by wstawiali szerokie chłodnice z poloneza, pytanie tylko gdzie? 

-
maciejowski - Maruda
- Posty: 1546
- Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
- Lokalizacja: kraków
Re: Fiatorghini V6
No fakt, Caro Plus miał aluminium i co z tego? Ta chłodnia była wydajniejsza niż standardowa. Ale to co mówi Maciejowski to też fakt, bo szeroka mogłaby nie wejść. Dlatego napisałem "zawsze można też spróbować".
pozdr
LYsY
pozdr
LYsY
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
- Jeremy Clarkson
- Jeremy Clarkson
-
LYsY - Forumowicz
- Posty: 564
- Dołączył(a): 13 cze 2013, o 18:20
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fiatorghini V6
Wał został zrobiony tak by wytrzymać
prędzej most sie wysypie ale nie tak od razu
zawieszenie sprężyny trak polonez tył klepany resor , amortyzatory mts t4 przód , mts e30 tył całość obniżona , z przodu lekki negatyw , felga myśle o jakiejś 14,15 r szeroka i niska guma
coś może ronal turbo , do środka pójdzie pół klatka siedzenia tu jeszcze nie wiem ale coś wymyśle w stylu retro
postaram sie zrobić wiecej zdjęć jak będę mieć trochę więcej czasu.. na chwilę obecną walczę z pompą paliwa i zbiornikiem , chcę tam upchać 2 tłumiki i jeszcze nie wiem jak to zrobić by miało to ręce i nogi 





- fiatorghini
- Forumowicz
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21 paź 2015, o 17:40
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Fiatorghini V6
To sie pobawiłes 
też mam v6 ale 2.4L z forda
Co Ci mogę podpowiedzieć...
chłodnica za mała, bedzie sie gotować, do swojego zamówiłem chłodnice w firmie chłodnic pol jest znacznie wieksza bo chciałem aby zmieściła sie miedzy lampami i dzieki temu rdzeń chłodnicy jest wiekszy nic cala oryginalna chłodnica
hamulce, zdecydowanie za słabe, miałem na początku hamulce lukas z poloneza trucka (tarcza 260 mm mikoda) też szału nie było. teraz mam hamulce z forda 260mm wentylowane i hamowanie ze 150km/h do 0 nie jest stresujące

też mam v6 ale 2.4L z forda
Co Ci mogę podpowiedzieć...
chłodnica za mała, bedzie sie gotować, do swojego zamówiłem chłodnice w firmie chłodnic pol jest znacznie wieksza bo chciałem aby zmieściła sie miedzy lampami i dzieki temu rdzeń chłodnicy jest wiekszy nic cala oryginalna chłodnica
hamulce, zdecydowanie za słabe, miałem na początku hamulce lukas z poloneza trucka (tarcza 260 mm mikoda) też szału nie było. teraz mam hamulce z forda 260mm wentylowane i hamowanie ze 150km/h do 0 nie jest stresujące
-
Ujban - Forumowicz
- Posty: 83
- Dołączył(a): 10 mar 2012, o 10:49
- Lokalizacja: Wiewiórów
Re: Fiatorghini V6
Świetny projekt.
Z własnego doświadczenia powiem że ten wiatrak chłodnicy będzie niewystarczający. Mi z czymś takim 1.4 się gotowało na postoju.
Z własnego doświadczenia powiem że ten wiatrak chłodnicy będzie niewystarczający. Mi z czymś takim 1.4 się gotowało na postoju.
-
Miran - Forumowicz
- Posty: 234
- Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
- Lokalizacja: Kraków NH
Posty: 20
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość