Witaj ! Anonimowy

Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez krol1313 » 25 gru 2013, o 12:34

gleba i te koła w klasyku jakoś mi nie podchodzą.... i ten kolor felg....
lepiej bym go zostawił tak jak wyszedł w ori bez gleb itp wynalazków. szkoda że chcesz go popsuć.... gratuluje fajnego rocznika nic poza tym.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez mardom89 » 25 gru 2013, o 13:09

krol1313 napisał(a):gleba i te koła w klasyku jakoś mi nie podchodzą.... i ten kolor felg....
lepiej bym go zostawił tak jak wyszedł w ori bez gleb itp wynalazków. szkoda że chcesz go popsuć.... gratuluje fajnego rocznika nic poza tym.


Przecież wszystko to jest praktycznie bezproblemowo odwracalne. Zawsze można z gleby powrócic do poziomu fabryki, nie mowiąc już o felgach, które można zmienić w 5 minut. No chyba że ktoś mocno tnie auto, by uzyskać naprawde jak to się mowi hardkorową glebę (przykładem może być samochod Ujbana i to co teraz z nim robi - tego już raczej nie da się tak szybko cofnąć do stanu fabrycznego). Takze bez spiny panowie, każdy robi sobie auto tak jak chce i jak mu się podoba. Jeśli ktoś chce glebe, jego w tym prawo. I mówi to człowiek który gleby nigdy w samochodzie nie zrobi - bo ja autem lubie jeździć, a nie przetaczać się i uważać na każdą nierówność na drodze ;)
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3537
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez Wojti » 25 gru 2013, o 13:32

Kolego krol1313 jakbyś miał 4 takie same auta na stanie to podejrzewam, że też chociaż jednego zrobiłbyś w odmiennym stylu. Oczywiście dziękuje za sugestie, z tego co widze to większość z was woli pierwsze roczniki w oryginale. Auto jest do zabawy, do jazdy w suche letnie dni na spoty/zloty itp.
Wojti
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 17:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez bing17 » 25 gru 2013, o 13:44

A ten pas będziesz poprawiał ?
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez Wojti » 25 gru 2013, o 13:56

Pewnie tak, na chwilę obecną muszę jednak przygotować auto do wieczystego przeglądu :)
Wojti
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 17:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez klysek1 » 25 gru 2013, o 14:28

Albo tuning, albo żółte blachy :roll:
Zburaczone auta na żółtych tablicach już powodują problemy z rejestracją na zabytek w niektórych województwach...
Avatar użytkownika
klysek1
Forumowicz
 
Posty: 1614
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez Red West_77 » 25 gru 2013, o 14:54

klysek1 napisał(a):Albo tuning, albo żółte blachy :roll:
Zburaczone auta na żółtych tablicach już powodują problemy z rejestracją na zabytek w niektórych województwach...

Niestety zburaczonych fiatów jeździ mnóstwo. Nie każdy ma gust jak August i preferuje wczesne roko-koko ;) a tak na poważnie to przemyśl kolego wszystkie uwagi bo szkoda by twój fiacik był przedmiotem drwin.
Klysek jak ogarnął swojego fiata i zlikwidował tą kosmiczną odyseję z kokpitu to jego fiacik jest jednym z piękniejszych na tym forum. ;)
Avatar użytkownika
Red West_77
Forumowicz
 
Posty: 2526
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez jacekes » 25 gru 2013, o 15:21

Jak pięknie przerobione te błotniki przednie na starsze, no mniut malina. Widać precyzję blacharza. Ile tam jest szpachli? Centymetr?
Avatar użytkownika
jacekes
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez Wojti » 25 gru 2013, o 16:00

Jecekes kup mi nowe oryginalne błotniki albo przyjedź do mnie i zrób mi przeróbkę lepiej. Szpachla być musi niestety przy takiej przeróbce. Poza tym oglądasz zdjęcie na którym była nałożona pierwsza warstwa szpachli jeszcze nie starta papierem ściernym i marudzisz że nie wiadomo ile tego tam jest nałożone. Ważne że robota była zrobiona pod okiem kogoś kto przez 20 lat na tym zęby zjadł także nic pękać nie będzie. Oczywiście tuning to pojęcie względne, jednym się pewne rzeczy podobają, innym nie. U mnie będzie tylko poszerzona felga i gleba - jeśli Cult Style ktoś nazywa zburaczeniem samochodu to lepiej niech się zajmie swoim golfem III ;) Napisałem że wygląd klasyka mnie już nudzi bo przewinęło mi się tych auto trochę pod nosem, a jako że na co dzień odpycham się czymś dużo bardziej ucywilizowanym to obniżone zawieszenie w niczym mi nie będzie przeszkadzać.
Wojti
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 17:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti

Postprzez maciejowski » 25 gru 2013, o 17:52

myślę, że Jackowi chodzi o to https://picasaweb.google.com/1093376638 ... 1437483682 . nie wiem, czy blacharz był totalnie najebany, czy spawał pierwszy raz w życiu, ale nawet ja bym to lepiej wstawił. :roll:
szpachlowanie łączenia progu i błotnika to też słaby pomył i pewnie dość szybko sam się o tym przekonasz.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1546
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości