gleba i te koła w klasyku jakoś mi nie podchodzą.... i ten kolor felg....
lepiej bym go zostawił tak jak wyszedł w ori bez gleb itp wynalazków. szkoda że chcesz go popsuć.... gratuluje fajnego rocznika nic poza tym.
Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
Posty: 33
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
-
krol1313 - Forumowicz
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
- Lokalizacja: PŁOCK
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
krol1313 napisał(a):gleba i te koła w klasyku jakoś mi nie podchodzą.... i ten kolor felg....
lepiej bym go zostawił tak jak wyszedł w ori bez gleb itp wynalazków. szkoda że chcesz go popsuć.... gratuluje fajnego rocznika nic poza tym.
Przecież wszystko to jest praktycznie bezproblemowo odwracalne. Zawsze można z gleby powrócic do poziomu fabryki, nie mowiąc już o felgach, które można zmienić w 5 minut. No chyba że ktoś mocno tnie auto, by uzyskać naprawde jak to się mowi hardkorową glebę (przykładem może być samochod Ujbana i to co teraz z nim robi - tego już raczej nie da się tak szybko cofnąć do stanu fabrycznego). Takze bez spiny panowie, każdy robi sobie auto tak jak chce i jak mu się podoba. Jeśli ktoś chce glebe, jego w tym prawo. I mówi to człowiek który gleby nigdy w samochodzie nie zrobi - bo ja autem lubie jeździć, a nie przetaczać się i uważać na każdą nierówność na drodze

FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
-
mardom89 - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 3537
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
Kolego krol1313 jakbyś miał 4 takie same auta na stanie to podejrzewam, że też chociaż jednego zrobiłbyś w odmiennym stylu. Oczywiście dziękuje za sugestie, z tego co widze to większość z was woli pierwsze roczniki w oryginale. Auto jest do zabawy, do jazdy w suche letnie dni na spoty/zloty itp.
- Wojti
- Forumowicz
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24 gru 2013, o 17:02
- Lokalizacja: Kraków
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
A ten pas będziesz poprawiał ?
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
Pewnie tak, na chwilę obecną muszę jednak przygotować auto do wieczystego przeglądu 

- Wojti
- Forumowicz
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24 gru 2013, o 17:02
- Lokalizacja: Kraków
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
Albo tuning, albo żółte blachy
Zburaczone auta na żółtych tablicach już powodują problemy z rejestracją na zabytek w niektórych województwach...

Zburaczone auta na żółtych tablicach już powodują problemy z rejestracją na zabytek w niektórych województwach...
-
klysek1 - Forumowicz
- Posty: 1614
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 15:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
klysek1 napisał(a):Albo tuning, albo żółte blachy![]()
Zburaczone auta na żółtych tablicach już powodują problemy z rejestracją na zabytek w niektórych województwach...
Niestety zburaczonych fiatów jeździ mnóstwo. Nie każdy ma gust jak August i preferuje wczesne roko-koko

Klysek jak ogarnął swojego fiata i zlikwidował tą kosmiczną odyseję z kokpitu to jego fiacik jest jednym z piękniejszych na tym forum.

-
Red West_77 - Forumowicz
- Posty: 2526
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
Jak pięknie przerobione te błotniki przednie na starsze, no mniut malina. Widać precyzję blacharza. Ile tam jest szpachli? Centymetr?
2012 - ... | 125p 1500 1981 F234 PO1C002
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
-
jacekes - Forumowicz
- Posty: 1301
- Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
- Lokalizacja: Poznań
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
Jecekes kup mi nowe oryginalne błotniki albo przyjedź do mnie i zrób mi przeróbkę lepiej. Szpachla być musi niestety przy takiej przeróbce. Poza tym oglądasz zdjęcie na którym była nałożona pierwsza warstwa szpachli jeszcze nie starta papierem ściernym i marudzisz że nie wiadomo ile tego tam jest nałożone. Ważne że robota była zrobiona pod okiem kogoś kto przez 20 lat na tym zęby zjadł także nic pękać nie będzie. Oczywiście tuning to pojęcie względne, jednym się pewne rzeczy podobają, innym nie. U mnie będzie tylko poszerzona felga i gleba - jeśli Cult Style ktoś nazywa zburaczeniem samochodu to lepiej niech się zajmie swoim golfem III
Napisałem że wygląd klasyka mnie już nudzi bo przewinęło mi się tych auto trochę pod nosem, a jako że na co dzień odpycham się czymś dużo bardziej ucywilizowanym to obniżone zawieszenie w niczym mi nie będzie przeszkadzać.

- Wojti
- Forumowicz
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24 gru 2013, o 17:02
- Lokalizacja: Kraków
Re: Polski Fiat 125P 1972r. 1300 Cult by Wojti
myślę, że Jackowi chodzi o to https://picasaweb.google.com/1093376638 ... 1437483682 . nie wiem, czy blacharz był totalnie najebany, czy spawał pierwszy raz w życiu, ale nawet ja bym to lepiej wstawił. 
szpachlowanie łączenia progu i błotnika to też słaby pomył i pewnie dość szybko sam się o tym przekonasz.

szpachlowanie łączenia progu i błotnika to też słaby pomył i pewnie dość szybko sam się o tym przekonasz.
-
maciejowski - Maruda
- Posty: 1546
- Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
- Lokalizacja: kraków
Posty: 33
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości