Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
Posty: 21
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
błotniki z tego co widzę zostały przerobione z MR. Fachowiec co kiedyś wstawiał ten blótniki to udało mu się dość ładnie wstawić , idealnie zawsze się nie uda bo jak przy drzwiach linia wyjdzie ładnie to to gdzieś indziej wyjdzie żle.
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
- OTRO
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
- Lokalizacja: Zamość
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
ja miałem wstawiany oryginalny błotnik starego typu i idealnie był spasowany wzgledem maski oraz drzwi, żałuję bo mój obecny fiat nie ma tak idealnie spasowanych błotników (oryginalne jeszcze od nowości), pewnie jakiś gówniarz praktykant ćwiczył na moim aucie.
-
Red West_77 - Forumowicz
- Posty: 2526
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
Powiedzcie mnie, staremu ślepcowi, po czym wy widzicie, że te błotniki są przerobione z MR.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.
2012 - ... | 125p 1500 1981 F234 PO1C002
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
-
jacekes - Forumowicz
- Posty: 1301
- Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
- Lokalizacja: Poznań
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
NIe wygląda to zle. Ale brakuje... kropki nad i.
Faktycznie jakaś rzeżba z tym panelem do sterowania nagrzewnicą.
Znak "licencja fiat: powinien byc na blotniku przednim od strony pasazera.
Jak tam silnik ???
Faktycznie jakaś rzeżba z tym panelem do sterowania nagrzewnicą.
Znak "licencja fiat: powinien byc na blotniku przednim od strony pasazera.
Jak tam silnik ???
Przemek
------
Polski Fiat 125p 1500 MR '81, L61
Nie sztuką jest mieć nowy samochód - sztuką jest sprawić by stary jezdził jak nowy
------
Polski Fiat 125p 1500 MR '81, L61
Nie sztuką jest mieć nowy samochód - sztuką jest sprawić by stary jezdził jak nowy
-
przemik - Forumowicz
- Posty: 136
- Dołączył(a): 27 kwi 2015, o 14:29
- Lokalizacja: Końskie/Warszawa
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
lutek napisał(a):Natomiast kolego "maciejowski" masz może dokładniejsze zdjęcia pasa jak powinien wyglądać, co rozumiesz przez krzywy zderzak (pogięty, czy opuszczony skierowany w dół ?), masz może jakiś numer lakieru felg ja się orientowałem i sugerowali taki lakier bądź biały ale nie srebrny, baranka może nie powinno być nie wiem ale lakiernik powiedział że lepiej zabezpieczyć od dołu newralgiczne miejsca (niby kiedyś tak się robiło poprawiało fabrykę) zasłonie listwami i może nie będzie się tak rzucał w oczy a zabezpieczenie przed "RUDĄ" jest.
sam pas powinien wyglądać tak http://s1.fotowrzut.pl/Z111XECS61/2.jpg
a z listwą, która jest osobnym elementem, tak http://images62.fotosik.pl/598/58e21db4256d0cfb.jpg
tylny zderzak jest krzywo zamontowany.
z felgami trochę gorzej, bo nawet sam wioorek nie wie, jaki konkretnie powinien być kolor http://fiat125p.pl/blekity-nie-dzwiecza ... -i-innych/

-
maciejowski - Maruda
- Posty: 1546
- Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
- Lokalizacja: kraków
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
jacekes napisał(a):Powiedzcie mnie, staremu ślepcowi, po czym wy widzicie, że te błotniki są przerobione z MR.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.
Po lini przy błotniku tym przypadku widzie bo linia jest taka sama co przed remontem. Chociaż ostatnio widziałem fiata o tok starszego i ta linia miedzy błotnikiem a drzwiami też idealnie nie była a fiat cały w fabrycznych blach był .
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
- OTRO
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
- Lokalizacja: Zamość
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
OTRO napisał(a):jacekes napisał(a):Powiedzcie mnie, staremu ślepcowi, po czym wy widzicie, że te błotniki są przerobione z MR.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.
Po lini przy błotniku tym przypadku widzie bo linia jest taka sama co przed remontem. Chociaż ostatnio widziałem fiata o tok starszego i ta linia miedzy błotnikiem a drzwiami też idealnie nie była a fiat cały w fabrycznych blach był .
I z tego co widzę to kierunkowskaz boczny jest delikatnie za bardzo do tyłu. Według wymiarów z forum od poziomego i pionowego rantu błotnika powinno być mniej więcej 7,5 cm, a mnie się zdaje że od pionowego rantu jest trochę więcej (z 9 cm ?) Trochę takie wróżenie z fusów, może się mylę, niech właściciel się wypowie. To nie zmienia faktu że jest fajny 125p, poprawić to co już było wymienione, bo takie szczegóły robią kolosalną robotę.
Może jakieś zdjęcia z przebiegu prac ?
Ogólnie gratuluję Fiata w zacnym roczniku, fajnie że wrócił na drogi. Dbać i cieszyć się z jazdy

-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
Zboczeńcy 

WSK 125 Gil 1976r
SHL 175 M11 1964r
Romet Ogar 200 1989r
SHL 175 M11 1964r
Romet Ogar 200 1989r
-
Tuszek - Forumowicz
- Posty: 316
- Dołączył(a): 8 cze 2014, o 18:42
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
Słoneczka powinny być z 68r czyli szerokie kółka w deklach. Regulator napięcia FIAT i biały wentylator chłodnicy. Chłodnica też powinna być inna niż u Ciebie. Jaki masz numer budy?
-
Oskar - Forumowicz
- Posty: 364
- Dołączył(a): 20 lut 2014, o 21:20
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"
Widział ktoś ten biały / półprzezroczysty wentylator chłodnicy na żywo, czy tylko na fotce w prospekcie?
2012 - ... | 125p 1500 1981 F234 PO1C002
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
2008 - 2009 | 125p 1.5C 1988 L54 KZB0063
2002 - 2012 | 125p 1500 1980 L61 SLY6038
Głośnik centralny MR75 -> Tonsil GD 8-18.
-
jacekes - Forumowicz
- Posty: 1301
- Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 21
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości