Pickup z Wielkopolski
Posty: 26
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Pickup z Wielkopolski
Jak piaskarz boi się piaskować samochodu to po prostu nie zna się na swojej robocie i tyle. Widziałem już kilka wypiaskować całych samochodów i nie było żadnych problemów. Nawet na dachu.
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: Pickup z Wielkopolski
Witam po długiej nieobecności... Projekt nie umarł, aczkolwiek z powodu pracy za granicą i nawału pracy u blacharza przystopowało wszystko. Po piaskowaniu wyszło co miało wyjść i tak wymienione zostały tylne błotniki, przednie oraz poszycia drzwi. Skorupa ma być do odbioru po nowym roku to pochwale sie jak wyszło na gotowo.
Poniżej parę fotek z przebiegu reanimacji prawej strony.






oraz jak ruda zjadała go od spodu


Był czas na okupienie się w nowe graty, alledrogo dostarczyło min. zderzaków z kłami
atrapy z przejściówki,nowych lamp, nagrzewnicy,alternatora,siedzeń i kilkadziesiąt kilogramów jeśli nie kilkaset wliczając kolejnego pickupa części 
Poniżej parę fotek z przebiegu reanimacji prawej strony.






oraz jak ruda zjadała go od spodu


Był czas na okupienie się w nowe graty, alledrogo dostarczyło min. zderzaków z kłami


-
pickup - Forumowicz
- Posty: 25
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 12:58
- Lokalizacja: Smolice
Re: Pickup z Wielkopolski
Jak bys potrzebowal podluznice przednie i tylne to posiadam owe graty,nawet elementy co sie mocuje piora z przodu.
-
baca - Forumowicz
- Posty: 94
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 20:06
- Lokalizacja: łomża
Re: Pickup z Wielkopolski
Trochę czasu to trwało ale udało się odebrać pickupa od blacharza...



Wszystkie spawy i cała podłoga od spodu, została zabezpieczona minią. Chciałbym dowiedzieć się jak najlepiej zabezpieczyć blachę przed korozją? Czy doczyścić wszystko do gołej blachy na spawy dać specjalną gumę?
Jak widać kabina z zewnątrz jak i wewnątrz została wypiaskowana i pojawił się już delikatny nalot, doczyścić to i zapodkładować podkładem epoksydowym zanim trafi do lakiernika?
Pakę zakonserwować np http://allegro.pl/4-sztuki-konserwacji- ... 82003.html



Wszystkie spawy i cała podłoga od spodu, została zabezpieczona minią. Chciałbym dowiedzieć się jak najlepiej zabezpieczyć blachę przed korozją? Czy doczyścić wszystko do gołej blachy na spawy dać specjalną gumę?
Jak widać kabina z zewnątrz jak i wewnątrz została wypiaskowana i pojawił się już delikatny nalot, doczyścić to i zapodkładować podkładem epoksydowym zanim trafi do lakiernika?
Pakę zakonserwować np http://allegro.pl/4-sztuki-konserwacji- ... 82003.html
-
pickup - Forumowicz
- Posty: 25
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 12:58
- Lokalizacja: Smolice
Re: Pickup z Wielkopolski
Generalnie minia to trochę lipa,ja bym to usunął.Wyczyścić do gołego i dać reaktywny i dalej już według uznania,tak ja to widzę.
Oni się wożą a ja jeżdżę.
-
OBI - Forumowicz
- Posty: 360
- Dołączył(a): 13 mar 2012, o 08:55
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pickup z Wielkopolski
Czasami reaktywny ma kolor mini. szkoda, że spawane na zakładkę. Wiem, że tam nie widać ale zawsze szkoda. (tylna ścianka) Generalnie z zewnątrz będzie dobrze i o to chodzi
-
Robi200 - Forumowicz
- Posty: 103
- Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 20:12
- Lokalizacja: żerań
Re: Pickup z Wielkopolski
Ja tu bym zalecił tylko reaktywny po wypiaskowaniu. Epoksyd też może być tylko jego pójdzie dość dużo i ochrona będzie średnia.
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
- OTRO
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
- Lokalizacja: Zamość
Re: Pickup z Wielkopolski
Niby dlaczego epoksyd ma dać słabe zabezpieczenie antykorozyjne ?
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: Pickup z Wielkopolski
A ja wiele razy słyszałem i to od lakierników i blacharzy, że jak mamy gołą blachę bez śladu rdzy (np. po piaskowaniu) to na to najlepiej epoksyd. Reaktywny wtedy jak nie czyścimy wszystkiego do zera, lub jakieś profile łączymy do kupy bo zawiera jakieś składniki antykorozyjne. A jak mamy gołą blachę to po co ją jeszcze odrdzewiać ? Nie lepiej odizolować epoksydem ? Wtedy jeszcze większa pewność, takie moje zdanie.
-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Re: Pickup z Wielkopolski
bing17 napisał(a):Niby dlaczego epoksyd ma dać słabe zabezpieczenie antykorozyjne ?
Wada epoksydu jest taka że trzeba odpowiednią grubość go położyć aby zapewnił nam odpowiednią ochronę . A po wypiaskowaniu trza jeszcze grubszą warstwę bo podkład wyrównuje te dołki po piaskowaniu. A przy reaktywnym aby uzyskać maks ochronę trzeba tylko 20mikronów a przy epoksydzie z novola min to 80mikronów. A jedna warstwę suchego podkładu ma 25-35mikronów. Czyli musisz epoksyd położyć około 3 razy aby uzyskać minimalną ochronę .http://professional.novol.pl/karty/tech ... CT_360.pdf
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
- OTRO
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
- Lokalizacja: Zamość
Posty: 26
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość