

Co do piaskowania, to rozmawiałem z jedną firmą i twierdzą, że potrafią wypiaskować całą karoserię bez szkody dla blachy. Ogólnie myślałem aby piaskować całą budę.
dominiq napisał(a):Dzięki za wszelkie informację. Potwornie to skomplikowaneZastanawiam się ile 125p jest zrobione taką techniką jak piszesz
Chyba wybiorę opcję ostatnią.
dominiq napisał(a):Jakiś przykład podkładu epoksydowego z cynkiem?
dominiq napisał(a):Co do piaskowania, to rozmawiałem z jedną firmą i twierdzą, że potrafią wypiaskować całą karoserię bez szkody dla blachy. Ogólnie myślałem aby piaskować całą budę.
overdriver napisał(a):Normalna technika standardowa
Pokaż zdjęcia dobrej jakości możliwie z bliskiej odległości, jak to wygląda.bing17 napisał(a):Overdriver, ja z kolei mam inne pytanie. W 125p mam rdzę na zagięciach w klapie, chciałem to odwinąć i wypiaskować, a następnie pomalować i zawinąć na nowo, ale jest duże prawdopodobieństwo, że wciągnie blachę podczas piaskowania i klapa będzie nadawała się na śmietnik. Jaką metodę usunięcia rdzy proponujesz w tym wypadku ? Myślałem jeszcze nad piaskowaniem małą piaskarką, ale nie wiem czy udałoby się wszystko ładnie usunąć.
Drugi problem, rdza na końcówce maski,też 125p. Rdza jest widoczna od wewnątrz przez otwory we wzmocnieniu, naprawić to chciałem tak jak klapę, ale raz że jest taka sama obawa jak przy klapie, a dwa że nie wszędzie uda się dostać. Co z tym fantem zrobić ? Jeżeli z maską coś niejasno wytłumaczyłem to mogę wysłać Ci zdjęcia z opisem.
Do moderatorów, proponuję te posty wydzielić bo są na tyle ciekawe i potrzebne że warto aby były w osobnym temacie dotyczącym tego typu napraw.
dominiq napisał(a):overdriver napisał(a):Normalna technika standardowa
Przejrzałem kilkadziesiąt relacji z remontów i nie spotkałem się z czymś takimDla mnie to jakaś magia.
A miało być tak przyjemnie, Novol i jechane-)
dominiq napisał(a): Edit: Przez Ciebie mam mętlik w głowie. Chyba odstawię ten złom do huty
Chodzi o to, jak dużo jest tej korozji i czy są już znaczne ubytki metalu. Trzeba zobaczyć, czy w bliskim sąsiedztwie pod farbą nie zaczynają powstawać pęcherze. One mogą być bardzo małe.bing17 napisał(a):Co do maski to zrobię jak będę mógł, co do klapy to myślę, że nie ma takiej konieczności, to typowa korozja na rantach i chodzi mi jak ją najlepiej usunąć po odwinięciu rantów.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość