Witaj ! Anonimowy

Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Popielaty » 16 kwi 2014, o 11:02

No dla mnie plusem są takie szyby pod tym względem, że tyle światła nie wpada do środka, a zwłaszcza w sezonie letnim gdzie można jaja smażyć na tej skórze z plastikowej świni.
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Ćmaga » 13 cze 2014, o 15:55

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Trochę się pozmieniało przez ostatni czas. Silnik musiałem wyjąć, ponieważ miał problemy z ciśnieniem oleju. Wymieniłem pompę na nową, niby się poprawiło, kontrolka gaśnie od razu ale na mocno rozgrzanym silniku na wolnych obrotach coś stuka, panewki sprawdzałem i wszystkie są w porządku także nie wiem co to może być. Po za tym Fiat otrzymał nowy tłumik środkowy, końcowy odświeżyłem srebrzanką, wlałem świeży olej do silnika, dociągnąłem głowicę, zmieniłem na nowe kondensator, przerywacz, wałek aparatu i śrubkę do regulacji składu mieszanki. W końcu silnik nie przerywa, pracuje równo tak jak powinien.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez OTRO » 13 cze 2014, o 16:22

Widzę że ostro działasz ja się jednym słowem odpierdzielam . ;)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez brendix » 18 cze 2014, o 16:08

Cholera ładne L-54 tu masz nie ma co :)
Strzel zdjęcie komory silnika po czyszczeniu jeśli możesz to bedę widział jak u mnie powinien wyglądać :)
Trzeba mieć przed sobą konkretny cel wtedy łatwiej idzie :lol:

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
brendix
Forumowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 27 gru 2013, o 12:16
Lokalizacja: Jeleśnia

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Popielaty » 29 cze 2014, o 22:13

I jak z tą pompą oleju? Co z nią było nie tak?
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Ćmaga » 2 lip 2014, o 16:42

Niestety nic. Wprawdzie stara miała już wyrobioną tulejkę ale nic się nie poprawiło, dalej coś stuka na gorącym silniku, został mi już do przejrzenia rozrząd. Szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z tego remontu, będę silnik jeszcze raz rozbierał, bo przez te cholerne tłoki nie da się go wyregulować. Cały czas strzela w gaźnik jak jest zimny a jak rozgrzany to się przydławia. Co prawda ostatnio zmieniłem główną dyszę na 125, niby było lepiej ale spalanie wzrosło do prawie 15l na 100.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Ćmaga » 25 lip 2014, o 15:18

W końcu jest, co prawda kilka miesięcy później niż planowałem ale jest:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez krol1313 » 25 lip 2014, o 15:32

HMMM nie jestem przeciwnikiem gazu ani zwolennikiem ale za ten czyn jakoś nie pochwalę Cię.
Gaz w 125p kojarzy mi się z latami 90 i ostrym ujeżdżaniem ( tłuczeniem z punku A do B).

powiedz lepiej czy problemy z silnikiem się skończyły?:)
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Ćmaga » 25 lip 2014, o 15:39

Też bym wolał nie zakładać ale Fiatem robię 50km dziennie i wolę tankować po 2,48 za 1 litr niż po 5zł. Problemy z silnikiem są, na gazie jest mułowaty ale nie szarpie, nie strzela i płynnie wkręca się na obroty ale powiedzieli mi, że mogą być problemy przez pierwsze kilkaset km, mam zrobić 1000km i pojechać na ostateczną regulację. Na benzynie jeździ w miarę dobrze, dysza 125 na I przelocie, ostatnio na pełnym zbiorniku zrobiłem 410km po mieście więc spalanie też złe już nie jest. Na zimnym co prawda strzela albo się dusi ale jak się rozgrzeje to nie ma tych objawów. Niestety stuka cały czas, mi się wydaję, że to wałek rozrządu w przedniej panewce ma luz i tłucze.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Michu_125p » 29 lip 2014, o 21:28

Gaz do kanta, który jest używany na codzień - jak najbardziej ;)
L87 - 1.4 16V, 1988 r
Avatar użytkownika
Michu_125p
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
Lokalizacja: Zabrze

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość