Witaj ! Anonimowy

Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Michu_125p » 22 paź 2014, o 18:32

Też mi się tak wydaje. Ja teraz już nie będę cudował, robię to co mam :) Czekam na wieści i postępy!
L87 - 1.4 16V, 1988 r
Avatar użytkownika
Michu_125p
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
Lokalizacja: Zabrze

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Popielaty » 22 paź 2014, o 18:34

Możliwe, że szlifierz Ci coś źle pomierzył i wałek zblokował się w panewce, albo coś go zahamowało i to powód urwania koła. Co zamierzasz zrobić z tym 115C?
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez tomek87879 » 22 paź 2014, o 18:42

maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.


Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.
FSO 125p 1.5 ME '90
Było:
FSO Polonez Caro 1.6 GLI '96
Avatar użytkownika
tomek87879
Forumowicz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 20 maja 2014, o 19:24
Lokalizacja: Sobieszyn/Dęblin

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez OTRO » 22 paź 2014, o 19:00

tomek87879 napisał(a):
maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.


Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.

Silnik będzie bez problemu chodził tylko pytanie do kiedy ?
Wałek do silników GSi mają inne krzywki .
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Michu_125p » 22 paź 2014, o 19:13

Gdzieś przeczytałem że walek do GSI nie ma krzywki do napędu pompy paliwa ;)
L87 - 1.4 16V, 1988 r
Avatar użytkownika
Michu_125p
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
Lokalizacja: Zabrze

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez krol1313 » 22 paź 2014, o 19:14

tomek87879 napisał(a):
maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.


Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.



ciekawe kiedy mu zetrze krzywki......bo pęzyny sa za mocne w zaworach............
kumple ma seryjnego boscha pod maską, pompa paliwa elektryczna, 2,5 bara, zapłon elektronik, odpycha się pięknie.
Najlepszym rozwiązaniem CE plus abimex bez hydro.
edit Michu..
wałki od boscha i od GSi nie maja krzywki napędu pompy paliwa, trzeba stosować elektryczną.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez tomek87879 » 22 paź 2014, o 19:21

OTRO napisał(a):
tomek87879 napisał(a):
maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.


Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.

Silnik będzie bez problemu chodził tylko pytanie do kiedy ?
Wałek do silników GSi mają inne krzywki .


Nie widziałem wałka od GSi więc nie wiem. Mówię o tym na podstawie tego, czego udało mi się dowiedzieć. Ale człowiek miał w życiu niejednego Fiata i Poloneza, które sam sobie serwisował, więc myślę, że nie robiłby takiego manewru gdyby to miało niedługo przestać chodzić ;) A swoją drogą to moim zdaniem założenie elektrycznej pompy byłoby łatwiejsze ;)
FSO 125p 1.5 ME '90
Było:
FSO Polonez Caro 1.6 GLI '96
Avatar użytkownika
tomek87879
Forumowicz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 20 maja 2014, o 19:24
Lokalizacja: Sobieszyn/Dęblin

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Popielaty » 22 paź 2014, o 19:27

tomek87879 napisał(a):A swoją drogą to moim zdaniem założenie elektrycznej pompy byłoby łatwiejsze ;)


Tak, z tym, że trzeba się zaopatrzyć w pompę, która podaje dużo dużo mniejsze ciśnienie. Pompa od wtrysków w trymiga rozwaliłaby zawór iglicowy. Na szczęście mamy XXI wiek i są pompy niskociśnieniowe do gaźnikowców na allegro. Jaką one mają sprawność, nie wiem, więc nie wypowiadam się.
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Michu_125p » 22 paź 2014, o 19:29

król, doskonale o tym wiem, dlatego napisałem kilka postów wyżej ze potrzeba pompę elektryczną :)

Popielaty - o taką pompkę chodzi :)
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrz ... 11221.html
L87 - 1.4 16V, 1988 r
Avatar użytkownika
Michu_125p
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
Lokalizacja: Zabrze

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Popielaty » 22 paź 2014, o 19:46

Genau. Ta elektryczna pompa podaje to samo ciśnienie co mechaniczna.
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość