
Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
Też mi się tak wydaje. Ja teraz już nie będę cudował, robię to co mam
Czekam na wieści i postępy!

L87 - 1.4 16V, 1988 r
-
Michu_125p - Forumowicz
- Posty: 106
- Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
Możliwe, że szlifierz Ci coś źle pomierzył i wałek zblokował się w panewce, albo coś go zahamowało i to powód urwania koła. Co zamierzasz zrobić z tym 115C?
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.
Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.
-
tomek87879 - Forumowicz
- Posty: 91
- Dołączył(a): 20 maja 2014, o 19:24
- Lokalizacja: Sobieszyn/Dęblin
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
tomek87879 napisał(a):maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.
Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.
Silnik będzie bez problemu chodził tylko pytanie do kiedy ?
Wałek do silników GSi mają inne krzywki .
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
- OTRO
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
- Lokalizacja: Zamość
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
Gdzieś przeczytałem że walek do GSI nie ma krzywki do napędu pompy paliwa 

L87 - 1.4 16V, 1988 r
-
Michu_125p - Forumowicz
- Posty: 106
- Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
tomek87879 napisał(a):maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.
Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.
ciekawe kiedy mu zetrze krzywki......bo pęzyny sa za mocne w zaworach............
kumple ma seryjnego boscha pod maską, pompa paliwa elektryczna, 2,5 bara, zapłon elektronik, odpycha się pięknie.
Najlepszym rozwiązaniem CE plus abimex bez hydro.
edit Michu..
wałki od boscha i od GSi nie maja krzywki napędu pompy paliwa, trzeba stosować elektryczną.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
-
krol1313 - Forumowicz
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
- Lokalizacja: PŁOCK
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
OTRO napisał(a):tomek87879 napisał(a):maciejowski napisał(a):do silnika z plusa nie założysz mechanicznej pompy. dlatego pisałem o silnikach bez hydropopychaczy.
Mój sąsiad ma w swoim 125p silnik z Plusa na hydropopychaczach. Założył do niego mechaniczną pompę paliwa. Musiał wywiercić dziury w bloku (pod zaślepką były tylko zatoczenia) i zmienić wałek rozrządu. Po złożeniu pracuje bez problemu.
Silnik będzie bez problemu chodził tylko pytanie do kiedy ?
Wałek do silników GSi mają inne krzywki .
Nie widziałem wałka od GSi więc nie wiem. Mówię o tym na podstawie tego, czego udało mi się dowiedzieć. Ale człowiek miał w życiu niejednego Fiata i Poloneza, które sam sobie serwisował, więc myślę, że nie robiłby takiego manewru gdyby to miało niedługo przestać chodzić


-
tomek87879 - Forumowicz
- Posty: 91
- Dołączył(a): 20 maja 2014, o 19:24
- Lokalizacja: Sobieszyn/Dęblin
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
tomek87879 napisał(a):A swoją drogą to moim zdaniem założenie elektrycznej pompy byłoby łatwiejsze
Tak, z tym, że trzeba się zaopatrzyć w pompę, która podaje dużo dużo mniejsze ciśnienie. Pompa od wtrysków w trymiga rozwaliłaby zawór iglicowy. Na szczęście mamy XXI wiek i są pompy niskociśnieniowe do gaźnikowców na allegro. Jaką one mają sprawność, nie wiem, więc nie wypowiadam się.
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
król, doskonale o tym wiem, dlatego napisałem kilka postów wyżej ze potrzeba pompę elektryczną 
Popielaty - o taką pompkę chodzi
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrz ... 11221.html

Popielaty - o taką pompkę chodzi

http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrz ... 11221.html
L87 - 1.4 16V, 1988 r
-
Michu_125p - Forumowicz
- Posty: 106
- Dołączył(a): 18 lis 2013, o 22:28
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga
Genau. Ta elektryczna pompa podaje to samo ciśnienie co mechaniczna.
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość