Witaj ! Anonimowy

Polski Fiat 125p - 1974

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez jacekes » 24 mar 2016, o 18:03

Eee, ja tu nie widzę śmieszkowania.
Avatar użytkownika
jacekes
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez BORYS » 24 mar 2016, o 18:04

jurek_j napisał(a):Borys, śmieszki śmieszkami, ale ORTO akurat ma sporo racji. U mnie też tylna klapa przepięknie pasowała względem tylnego pasa i błotników, jak już wszystko pospawałem. Jak już wszystko złożyłem w całość, to byłem bardzo niepocieszony, że sprawdzałem co prawda z zamkiem, ale bez uszczelki...

Tylko z młodego prościej śmiać się...


Jerzy, ja Ciebie bardzo przepraszam, ale wskaz mi prosze gdzie ja sie smieje?

Ja mowie jak najbardziej powaznie i dziele sie swoim doswiadczeniem (OK, nie swoim w sensie ze wlasnymi recoma ale recoma wykonawcow ktorym zlecam remonty swoich Fiatow). Na powaznie napisalem o (moim zdaniem) koniecznosci spasowania drzwi na tym etapie (przed lakierowaniem) z uszczelkami.
BORYS
Forumowicz
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
Lokalizacja: Lëtzebuerg

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez bing17 » 24 mar 2016, o 18:05

Borys wrzuci jakąś poradę techniczną to już go od śmieszków wyzywajo :lol:
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez BORYS » 24 mar 2016, o 18:18

Pewnie sam sobie jestem winien, jak co drugi moj post jest przesmiewczy to pozniej ludzie z gory zakladaja ze pewnie znowu komus cisne po rajtuzach...

A wracajac do tematu. Piotr - czy ten wstawiany element "wannabe klasyk" ma tutaj prosta linie?

https://goo.gl/photos/PBkEpCbfeiG7T3Cy9

Na zdjeciu tak jakby wyglada i jesli tak jest to wedle mnie bedzie sie to mocno rzucalo w oczy.

Tenze element powinien byc nieco obly, zeby to uzyskac nalezy taka reparaturke odpowiednio potraktowac speczarka (chyba o takie urzadzenie chodzi bo przyznam ze malo sie na tym znam)
BORYS
Forumowicz
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
Lokalizacja: Lëtzebuerg

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez OTRO » 24 mar 2016, o 21:19

Z uszczelkami byłem pewny , że domyślicie się . ;)
BORYS napisał(a):Pewnie sam sobie jestem winien, jak co drugi moj post jest przesmiewczy to pozniej ludzie z gory zakladaja ze pewnie znowu komus cisne po rajtuzach...

Zawsze jak czytam twoje wiadomości zastanawiam się , czy rzeczywistość jesteś taką osobą jak na forum.
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez BORYS » 24 mar 2016, o 21:24

OTRO - w rzeczywistosci jest duzo gorzej niz na forum ;)

Przyjedz na otwarcie to sie przekonasz.
BORYS
Forumowicz
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
Lokalizacja: Lëtzebuerg

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez Anatol 125p » 24 mar 2016, o 21:24

Jak się spotkacie,to się dowiesz...

8-)
Obrazek
Avatar użytkownika
Anatol 125p
Członek Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3130
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 00:28
Lokalizacja: Natolin

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez OTRO » 24 mar 2016, o 22:10

BORYS napisał(a):OTRO - w rzeczywistosci jest duzo gorzej niz na forum ;)

Przyjedz na otwarcie to sie przekonasz.

Chęci na przyjazd na otwarcie sezonu mam ,lecz swoim fiatem ;)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez bing17 » 24 mar 2016, o 23:36

BORYS napisał(a):OTRO - w rzeczywistosci jest duzo gorzej niz na forum ;)

Przyjedz na otwarcie to sie przekonasz.


Potwierdzam :lol:
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Polski Fiat 125p - 1974

Postprzez PiotrBoguta » 25 mar 2016, o 17:10

OTRO napisał(a):Polecam zamki zamontować do drzwi,maski,klapy i sprawdzić jak się zamykają ,czy szczelina się nie zmieniła.


Tak, tego dnia dowoziłem zamki do drzwi i nowe uszczelki aby wszystko się zgadzało.

BORYS napisał(a):Pewnie sam sobie jestem winien, jak co drugi moj post jest przesmiewczy to pozniej ludzie z gory zakladaja ze pewnie znowu komus cisne po rajtuzach...

A wracajac do tematu. Piotr - czy ten wstawiany element "wannabe klasyk" ma tutaj prosta linie?

https://goo.gl/photos/PBkEpCbfeiG7T3Cy9

Na zdjeciu tak jakby wyglada i jesli tak jest to wedle mnie bedzie sie to mocno rzucalo w oczy.

Tenze element powinien byc nieco obly, zeby to uzyskac nalezy taka reparaturke odpowiednio potraktowac speczarka (chyba o takie urzadzenie chodzi bo przyznam ze malo sie na tym znam)


Wydaje mnie się że raczej jest prosty, w sensie że powinien po linii błotnika iść delikatnie po łuku ? Mam sporo fotek z przebiegu takiej przeróbki i nie widziałem aby gdzieś tam używano spęczarki, tym bardziej aby to wygiąć w łuk. Lecz się nie sprzeczam, możliwe że tak powinno być, przyjże się temu fragmentowi dokładniej, dzięki za radę :)
Avatar użytkownika
PiotrBoguta
Forumowicz
 
Posty: 300
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości