labadek987 napisał(a):BORYS napisał(a):Np po dacie pierwszej rejestracji ( choc tej jeszcze nie podales do publicznej wiadomosci )
Po numerze nadwozia ( tego tez jeszcze nie podales a moglbys, wraz z cala tabliczka znamionowa )
Po dzielonej kanapie z tylu
Po fletnerkach
Po datach na szybach ( tez ich nie podales

)
Ja sie malo znam wiec wymienilem tylko tych kilka ale jest tutaj paru expertow ktorzy by do listy jeszcze dopisali pewnie drugie tyle.
A więc panowie, pierwsza rejestracja 05.05.1976,
nr nadwozia, 115C520626,
tylna kanapa nie jest dzielona tylko z podłokietnikiem,
na szykach o ile dobrze zapamiętałem widnieje 3 i 6, tylko na tylniej jest inna data,
Ja mam MR75 z 1976 roku o numerze nadwozia 492714.
Wioorek kiedys na FSOAK napisal nastepujaca rzecz :
"Auto z numerem 521290 dostarczone do polmozbytu 27 kwietnia 1976. Biorąc pod uwagę, że powstawało wtedy tygodniowo ponad 2000 sztuk, Twój jest prawdopodobnie tydzień starszy. Mniej więcej."
Twoje auto labadek ma numer mniejszy o 664 wiec moze byc starsze o dwa dni idac powyzszym tropem.
Szyby sa wyprodukowane w takim razie w marcu 1976 roku
Natomiast kanapa jest dzielona podlokietnikiem umieszczonym w oparciu. Bylo to stosowane od poczatku produkcji do wprowadzenia MR76.