Witaj ! Anonimowy

Polski Fiat 125p MR 1977

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez Red West_77 » 2 sty 2013, o 12:45

Popieram.
Maluj w całości Padre. Cholera wie co skrywają podszybia i inne podejrzane zakryte miejsca. Ja wolałem zdemontować szyby i przynajmniej śpię spokojnie, ze mój fiacik ma zdrową budę włącznie z dachem. Odśwież całość, możesz mieć mniej szczęścia z doborem lakieru na te 99% i wyjdzie idiotycznie. Dużo nie zyskasz jeśli idzie o koszty. ;)
Avatar użytkownika
Red West_77
Forumowicz
 
Posty: 2526
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez HUBERT » 2 sty 2013, o 15:43

Siemanko autko bardzo fajne i kolor robi robote a co do malowania Fiaciorni to jeszcze nie słyszałem zeby ktoś do końca zadowolony był z tego procederu.
Fiat 125p czerwoniak
Fiat125p pickup kabanos
Avatar użytkownika
HUBERT
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 18:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez Petter_1982 » 5 sty 2013, o 20:27

Dzisiaj przy pracach wykończeniowych zauważyłem, że mam zgięty przewód hamulcowy od prawego zacisku przedniego koła. Zagięcie wygląda następująco:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przewód w zasadzie nie jest zmiażdżony, ani złamany bo jest szczelny, ale chciałem zpytać czy może to być powodem bardzo słabych hamulców i bardzo miękkiego pedału hamulca, który nawet nie rośnie podczas pompowania na postoju. Podczas hamowania czuję też że prawe koło hamuje gorzej bo mnie ściąga na lewo.
Układ jest zalany nowym płynem i odpowietrzony. Hamulce nie trzymają. Przewód musi być zgięty od dawna, ale zaraz po remoncie pedał hamulca twardniał przynajmniej wtedy kiedy pompowałem go na postoju.

Przewód od tylnego obowdu też jest troszkę zagięty

Obrazek

Chciałbym się zapoznać z Waszymi opiniami
Avatar użytkownika
Petter_1982
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 16:53
Lokalizacja: Radom

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez arnold » 5 sty 2013, o 20:29

Bardziej były problemy z powrotem płynu do pompy i koło hamowałoby cały czas.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez Petter_1982 » 5 sty 2013, o 20:31

Jednak koło nie hamuje cały czas. Przód nie trzyma, ale jednak ostatnio poczułem, że przy mocnym hamowaniu ciągnie mnie w lewo. Hamulce nie grzeją się
Avatar użytkownika
Petter_1982
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 16:53
Lokalizacja: Radom

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez arnold » 5 sty 2013, o 20:36

Może po zmianie płynu pompa się rozleciała i przepuszcza bokami.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez Petter_1982 » 5 sty 2013, o 20:48

Myślałem, że mnie ominie dramat hamulców w PF 125p, ale jednak prawdziwa walka przede mną. Mam drugą pompę to zrobię test, ale najpierw wymienie przewód i odpowietrze jeszcze raz układ. Mój kumpel który ma Poloneza z 1980 roku miał podobny problem. Też układ odpowietrzony i po remoncie, ale pedał miękki. Po przejechaniu ok 200-300km hamulce nagle się zrobiły żylety i takie są do dziś.
Avatar użytkownika
Petter_1982
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 16:53
Lokalizacja: Radom

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez tynium » 7 sty 2013, o 13:56

hamulce sie ustawily tloczki sie wykrecily z tylu, zawsze po robocie z hamulcami trzeba troche pojezdzic.
A jak kolega wyminil plyn na nowy to pompa mogla poleciec prawda
FSO 125p 1.5ME 1990 75000km
Polski Fiat 170 1992 90000km
Avatar użytkownika
tynium
Forumowicz
 
Posty: 192
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:22
Lokalizacja: Piła

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez Marcin Radom » 7 sty 2013, o 23:28

Petter_1982 napisał(a):Jednak koło nie hamuje cały czas. Przód nie trzyma, ale jednak ostatnio poczułem, że przy mocnym hamowaniu ciągnie mnie w lewo. Hamulce nie grzeją się

Może Masz do wymiany przewody gumowe, czasami wewnątrz przewodu robi się lekki zator, przewód pęcznieje a koło nie hamuje.
FSO 1500 85' L62 błękit adriatycki (in progress)
Sprzedam nowe sztywne pasy do klasyka oryginalnie zapakowane ze śrubami i pałąkiem
Avatar użytkownika
Marcin Radom
Forumowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 19:23
Lokalizacja: Radom

Re: Polski Fiat 125p MR 1977

Postprzez Petter_1982 » 23 lut 2013, o 22:18

Witam po dłuższej przerwie. Dziś krótko i na temat. Zapraszam do obejrzenia zdjęć na szybko z mini spotu 100m od garażu;) W rolach głównych Kant i Poldo czyli Sąsiedzi:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Petter_1982
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 16:53
Lokalizacja: Radom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość