

bing17 napisał(a):Jeżeli ktoś chcę porządnie zrobić progi to nie wyobrażam sobie, żeby łatać je tylko zdjąć cały próg zewnętrzny i wstawić nowy. Głównie mi chodzi o to, że praktycznie zawsze trzeba zająć się też progiem wewnętrznym, z reguły leci jego dół który należy naprawić, ewentualnie wymienić całość. Później to zabezpieczyć itd.
Canonman napisał(a):Wojtek, mój blacharz to trudny człowiek w umawianiu się.
Prosiłem go trzy miesiące żeby dokończył robić mi tunel nad skrzynią biegów.
Zapewniał, obiecywał że już dzisiaj na 1000% przyjedzie o 9 rano i dupa.
Koniec końców zaciągnąłem go na siłę żeby coś zrobił w końcu.
Zobaczył, pomierzył i kazał następnego dnia przywieźć auto do siebie.
Tak też zrobiłem. Na drugi dzień odebrałem auto już gotowe i zabezpieczone antykorozyjnie i wybarankowane w miejscu prac. Robi dokładnie ale nagiąć go to...
woy-78 napisał(a):pytanie tylko co się kryje pod tą czarną farbą od połowy w dół.![]()
Red West_77 napisał(a):Wystarczy podążyć śladem kolegów i wstawić pas z mr-a z przeszczepieniem środka. Najważniejsze by kratki się zgadzały. Przecież na dolną częśc pasa z reguły nikt uwagi nie zwraca.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości