Witaj ! Anonimowy

Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez bing17 » 13 gru 2014, o 22:16

fsofun napisał(a):Jose jak dla mnie 1.6gsi to straszna kupa A tak pozatym miałem okazje kupić 1.6 dohc ale poco mam się pakować w historyczny silnik jak rover ma taką samą moc co 1.6 dohc a pozatym jak by mi coś je.ło w dohc to koszta mi nabiją takie ze łohoho a jak mi coś pier.olnie w roverze czy uszczelka to nie będę się bawił w żadne remonty tylko kupuje 2 silnik rovera za grosze :)

Co oprócz tłoków jest tak niebotycznie drogie do DOHC ?
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez OTRO » 13 gru 2014, o 22:18

krol1313 napisał(a):Pojeździj jeszcze trochę to wysra się wałek rozrządu, choć tu nie ma reguły....
Jednym walą po 300tyś, innym po 100tyś a trzecim po 45tyś km.
Mi w boschu poleciał po 125 tysiącach...
Mimo to wybrał bym abimexa, zwykły, prosty bez cudów.

Powiem ci że to już drugi silnik z hydro w moim fiacie i jakoś się nie obawiam że wałek padnie. A jak padnie to się wymieni. :)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez jose » 13 gru 2014, o 23:03

fsofun napisał(a):Jose jak dla mnie 1.6gsi to straszna kupa A tak pozatym miałem okazje kupić 1.6 dohc ale poco mam się pakować w historyczny silnik jak rover ma taką samą moc co 1.6 dohc a pozatym jak by mi coś je.ło w dohc to koszta mi nabiją takie ze łohoho a jak mi coś pier.olnie w roverze czy uszczelka to nie będę się bawił w żadne remonty tylko kupuje 2 silnik rovera za grosze :)


Przy kupowatości rovera, GSI to idealny silnik. Najlepsze OHV to szerokie caro sprzed hydro. W GSI jest problem z wałkami, ale można zrobić miksa.

A zabawa w wymianę K16 po jakimś czasie robi się nudna. W DOHC'a inwestujesz raz i przez 400k km masz spokój jak dbasz, Żaden rover tyle nie przeżyje. Swap na K16 + silnik na zapas to połowa kosztów remontu DOHC.
125p '86 Sedicivalvole :D

Z fiatowskim DOHC'em jest jak z kobietą - jak raz rozbierzesz, to już do końca życia będziesz się z tym pierd...ł :D
Avatar użytkownika
jose
Forumowicz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 14:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez Multec » 15 gru 2014, o 00:10

Swoją drogą to na zdjęciu ten Polonez wygląda bardzo ładnie, niepognite halogeny, lakier wygląda na niezłachany. I według mnie złomowanie takiego Plusorovera (które w ładnym stanie ciężko dorwać) i ładowanie z niego silnika do Fiata, który na zdjęciu wygląda raczej marnie to słaby pomysł. Sprzedaj tego Plusa i kup jakiegoś pognitego Caro 1.4, które na allegro co chwile się pojawią to chociaż szkoda nie będzie... Z ewentualnego zysku możesz zainwestować w normalną pojemność, bo wg. mnie 1.4 to żadna rewelacja. Powyżej 4000 lepiej od GSi , ale nadal szału nie ma.
Polonez Plus 1.8 VVC160
Multec
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 00:40
Lokalizacja: Radom

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez fsofun » 15 gru 2014, o 21:22

Jeszcze pomyśle co do poldka może złapie jakiegoś szrota 1,4 to tego sprzedam a jak nie to chętnie sprzedam komuś bude od niego może u kogoś leży gsi w garażu albo 1,4 to ktoś sobie wyrzeźbi albo włozy 1.4 albo 1.6gsi ;)
Avatar użytkownika
fsofun
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 wrz 2014, o 15:23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Poprzednia strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość