Witaj ! Anonimowy

Fiat 125P - 1500 by screatch

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez screatch » 29 maja 2014, o 18:42

Zrobiłem mały myk i odkręciłem amory od dołu by nie blokowały i fajnie siadł a już odboje lekko wcześniej przyciąłem i jeszcze sie wsparły lecz przy calym juz by sie oparł..
Czy zna ktoś krótsze amory niż te z T4 ?
Jutro bede miał amory na tył z BMW e30 więc sie zobaczy hmm
screatch
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 4 lip 2013, o 00:22
Lokalizacja: Tychy

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez ppfso » 29 maja 2014, o 21:42

mardom89 napisał(a):Tyle ze jak tam bedzie sciete 4,5 zwoja to to juz bedzie praktycznie lezec na odbojach, czyz nie? Tak jak w bialym1.6 rovera po kupnie, pamietasz pepe?

A w nim nie były właśnie te z t4?,te amory są chyba krótsze , i podchodzą do niższego zawiasu.
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
ppfso
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 912
Dołączył(a): 5 paź 2012, o 22:58
Lokalizacja: Warszawa - Ursus

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez mardom89 » 29 maja 2014, o 21:54

Mi sie kojazy ze on wlasnie mial jakies inne, nie od t4, a od czegos ze zrobilem wielkie oczy. Cholera nie pamietam, moze mi sie popieprzylo juz. Moze Tomek bedzie pamietal... Po rownym to fajnie jezdzilo, ale jakakolwiek nierownosc to trafedia:/
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3537
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez ppfso » 29 maja 2014, o 21:57

Może od łady?,nie ważne,kolega pisał że jutro coś pokombinuje,to może coś napisze ;)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
ppfso
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 912
Dołączył(a): 5 paź 2012, o 22:58
Lokalizacja: Warszawa - Ursus

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez BORYS » 29 maja 2014, o 22:46

Znajdz jakis kawalek drewna i wloz tam, wymieniaj jak sie wyrobi.
BORYS
Forumowicz
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
Lokalizacja: Lëtzebuerg

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez screatch » 30 maja 2014, o 07:56

BORYS napisał(a):Znajdz jakis kawalek drewna i wloz tam, wymieniaj jak sie wyrobi.


Brak mi słów do takich wypowiedzi.
screatch
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 4 lip 2013, o 00:22
Lokalizacja: Tychy

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez Lukasq » 30 maja 2014, o 16:53

Oddaj do firmy, co się zajmuje profi przeróbką amortyzatorów, to Ci skrócą i utwardzą seryjne.
To samo ze sprężynami. To jest jedyna zdrowo-rozsądkowa bez druciarstwa opcja...
Do tak dużego obniżenia amortyzatory będziesz musiał mieć twarde jak beton, to taka gleba będzie w miarę miała jakiś sens... (dla mnie wogóle)
Drutowanie szczepami z innych aut nic Ci nie da poza tym, że sobie złożysz auto do kupy i postawisz na koła, bo przy seryjnych amortyzatorach samochód dalej będzie miekki i będzie się kładł w zakrętach, już nie wspomnę, że będziesz ocierał wszystkim, co popadnie o asfalt
Nie rozumiem, co ma na celu tak mocne obniżenie (bardziej cięcię wszystkiego, co popadnie żeby auto niżej opadło), bo właściwości jezdne tracisz totalnie... nie wspominając o funkcjonalności auta...
Jak chcesz tym autem jeździć i mieć bardzo nisko jak teraz to tylko pneumatyka albo gwint, a jak tylko stać pod garażem i podkładać deski pod bramę żeby wjechać i wyjechać to wstawiaj kawałek drewna....
Avatar użytkownika
Lukasq
Forumowicz
 
Posty: 180
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 18:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez screatch » 30 maja 2014, o 17:27

Autem obniżonym trzeba umieć jeździć.
Swego czasu moją hondą smigałem 2 cm od asfaltu i wszytko było Ok, a pneumatyka to wg mnie jest mięczaków, nie sztuką jest smigac w górze w stać w dole
screatch
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 4 lip 2013, o 00:22
Lokalizacja: Tychy

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez Lukasq » 30 maja 2014, o 17:35

Nie robiąc już OT, poważnie, oddaj fabryczne amorki do firmy zajmującej się regeneracją itp. skrócą i utwardzą według potrzeb... seryjny miękki krótki amor nic nie da, bo auto ciągle będzie biło o odboje, co się wiążę z jakimkolwiek brakiem amortyzacji, a to może być niebezpieczne przy wyższej prędkości, gdy Ci podbije auto i zawieszenie tego nie pochłonie tylko odbije się jak piłka...
Mam koleszke, co w polo jeździł prawie na odbojach, buda popękała, a seryjne amory, co chwila wylewały...
Avatar użytkownika
Lukasq
Forumowicz
 
Posty: 180
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 18:37
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Fiat 125P - 1500 by screatch

Postprzez Marcin125p » 30 maja 2014, o 17:45

Panowie, każdy jeździ jak lubi. Ja w życiu nie zglebie auta, a przynajmniej nie w takim stopniu, ale jeśli kolega chce i nie szkoda mu średniosztywnej budy Fiata, to niech sobie glebuje. Jego Fiat.
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4607
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość