Zamieszczam kilka fotek, a na dniach dłuższa foto-relacja






Krótki opis:
- data produkcji luty 1976 - pierwsza rejstracja w marcu 1976r
- silnik 115C
- oryginalne radio SAFARI 6
Na pierwszy rzut oka widać, że fiacik miał jakieś przejścia związane z blacharką. Domysłem jest tylko to czy był "dzwon" czy po prostu w związku z naturalną bio-degradacją elementy zostały wymienione u "Heńka w stodole". W najbliższej przyszłości jest planowany kapitalny remont blacharsko lakierniczy. Mechanicznie sprawny, jedynie trzeba by powymieniać drążki kierownicze bo jest już spory luz na kierownicy. Do tej pory zrobione następujące rzeczy:
- wymieniony regulator napięcia (poprzedni oryginaly dawał napięcie 15-17 V).
- wymieniony olej i filterki,
- wymienione klocki hamulcowe przód + tył,
- od podstaw zrobiona instalacja świateł awaryjnych,
- zamontowana tylna lampka przeciwmgielna,
- wymienione kompletne tylne lampy,
- pomalowane na czarno obudowa wentylatora chłodnicy, obudowa filtra powietrza, przedni grill oraz osłony reflektorów,
- w celu łagodzenia podróży zamontowany mały zestaw audio Pioneer (radio + głośniki) oczywiście w taki sposób, aby nie ingerował i uszkadzał wnętrza i był łatwy w demontażu
Błagam Cię EDYTUJ POSTY , czytałeś regulamin forum ??
Postaraj się nie robić błędów ortograficznych bo wiele osób na tym może stracić.
Są wzrokowcami tak jak ja i jak się człowiek tak napatrzy na te błędy to później sam pisze np. "w demontarzu" zamaiast poprawnie "w demontażu"
Aha no i warto na spokojnie poprzez wciśnięcie przycisku podgląd sprawdzić co się pisze a później dopiero kliknąć "Wyślij" bo nie wiedziałem że istnieje marka radio "SARARI" 
Ogólnie to się bardzo mocno nie przejmuj bo nikt nie jest doskonały,ale postaraj się być lepszym 
Dziękuję
P.