125p '90 od Bartka

Witam.Jestem szczesliwym posiadaczem DF Jest on z 1990r . Dostalem go od dziadka ktory sprawil sobie drugiego DF jakies 6 lat a tego zostawil mnie i mojemu Tacie na tak zwane dojechanie,lecz tak sie nie stalo .
Znajac swoj zapal i lubiac klasyczne samochody i youngtimery zaczalem powoli dlubac przy nim. Po jakims roku badz dwoch wygladal tak



W tym czasie dostał Felgi Borbet A , i Silnik 1.5 AB bo niestety orginalny mial ponad 200tys przebiegu i padl.
Po jakims czasie podjalem ze zrobie w nim blache i zobaczymy co bedzie dalej,



Przy blacharce zostala wyczyszczona cala podloga do gołej blachy i naprawione bo miala kilka dziur, wymienione kompletne progi,pas tylny razem z lewym blotnikiem i reperaturkami nadkoli,drzwi i maska tylna.
Wszystkie czesci po półrocznym poszuiwaniu udało mi sie znalesc orginalne nie zadne rzemiosla.
Po jakiś 7 miesiacach stania u blacharza przyszla pora na lakier.




U lakiernika był 9 miesiecy. Nie moglem sie zdecydowac jaki kolor wybrac. ale po przemysleniach wypadlo ze bedzie to A3G "Classic Rot" z palety VW
Po tych zabiegach jak auto wrocilo juz do mojego garazu zaczelo sie skladanie i szukanie czesci.
Zajelo mi to ponad 2 lata.





Dokladnie 1 Czerwca tego roku wyjechal pierwszy raz od ponad 4 lat na ulice.
Wszystkie elementy zawieszenia zostaly wypiaskowane polakierowane, tuleje powymieniane, sworzenie, łozyska i inne rzeczy tez.
Hamulce nowe wraz z zaciskami i przewodami. Uklad Paliwowy rowniez nowy.
Most zregenerowany "Jugol", wał rowniez. Silnik zostal ten ktory byl wczesniej wraz ze skrzynia,tylko doszedł wydech Kolektor Gsi, Pierwszy byl na poczatku ale zostal wyciety bo chaczyl o podloge, drugi z caro,koniec DF.
Zawieszenie zostało obnizone Przod 5,5 zwoja obcieta i dogieta sprezyna z Trucka Diesla z amorem z VW T4
a z tylu trzy piorowy resor sklepany na 13cm z obroconym mocowaniem resora.
Wnetrze zostalo obite Eko-skora wyzszej jakosci Fotele,Boczki,Tylna polka. Deska rozdzielcza Zostala Poflokowana wraz z tunelem.
Doszla do tego rowniez kierownica Monte Carlo 2-ramienna, Podswietlane na pomaranczowo przelaczniki z Poloneza,
i audio Alpine Radio glosniki przod 16,5cm i tyl 6x9 wpolce.
Z zewnatrz dostal chromowane kliny szyb,nowa fabryczna szybe przednia, chromowane kratki tylnych slupkow , biale kierunki na blotnikach i poczatkowo chromowane lusterka.
Zalozylem rowniez kola MSW OZ 15' 7j z dystansami przod 2cm tyl 3cm i opona 165/45.
Tyle do tej pory zrobilem lecz to nie koniec. Szykuje sie powoli do Air-Ride pod ktorego juz wszystko zostalo przygotowane bo bez tego nie moge dokonczyc zabudowy bagaznika.
Rowniez podsufitke bede zmieniac na czarna w orginalnym kroju, I musze pomalować komore silnika bo nie byla malowana.
Narazie tyle jest zrobione ale niebawem cos napewno sie zmieni:]
Znajac swoj zapal i lubiac klasyczne samochody i youngtimery zaczalem powoli dlubac przy nim. Po jakims roku badz dwoch wygladal tak



W tym czasie dostał Felgi Borbet A , i Silnik 1.5 AB bo niestety orginalny mial ponad 200tys przebiegu i padl.
Po jakims czasie podjalem ze zrobie w nim blache i zobaczymy co bedzie dalej,



Przy blacharce zostala wyczyszczona cala podloga do gołej blachy i naprawione bo miala kilka dziur, wymienione kompletne progi,pas tylny razem z lewym blotnikiem i reperaturkami nadkoli,drzwi i maska tylna.
Wszystkie czesci po półrocznym poszuiwaniu udało mi sie znalesc orginalne nie zadne rzemiosla.
Po jakiś 7 miesiacach stania u blacharza przyszla pora na lakier.




U lakiernika był 9 miesiecy. Nie moglem sie zdecydowac jaki kolor wybrac. ale po przemysleniach wypadlo ze bedzie to A3G "Classic Rot" z palety VW
Po tych zabiegach jak auto wrocilo juz do mojego garazu zaczelo sie skladanie i szukanie czesci.
Zajelo mi to ponad 2 lata.





Dokladnie 1 Czerwca tego roku wyjechal pierwszy raz od ponad 4 lat na ulice.
Wszystkie elementy zawieszenia zostaly wypiaskowane polakierowane, tuleje powymieniane, sworzenie, łozyska i inne rzeczy tez.
Hamulce nowe wraz z zaciskami i przewodami. Uklad Paliwowy rowniez nowy.
Most zregenerowany "Jugol", wał rowniez. Silnik zostal ten ktory byl wczesniej wraz ze skrzynia,tylko doszedł wydech Kolektor Gsi, Pierwszy byl na poczatku ale zostal wyciety bo chaczyl o podloge, drugi z caro,koniec DF.
Zawieszenie zostało obnizone Przod 5,5 zwoja obcieta i dogieta sprezyna z Trucka Diesla z amorem z VW T4
a z tylu trzy piorowy resor sklepany na 13cm z obroconym mocowaniem resora.
Wnetrze zostalo obite Eko-skora wyzszej jakosci Fotele,Boczki,Tylna polka. Deska rozdzielcza Zostala Poflokowana wraz z tunelem.
Doszla do tego rowniez kierownica Monte Carlo 2-ramienna, Podswietlane na pomaranczowo przelaczniki z Poloneza,
i audio Alpine Radio glosniki przod 16,5cm i tyl 6x9 wpolce.
Z zewnatrz dostal chromowane kliny szyb,nowa fabryczna szybe przednia, chromowane kratki tylnych slupkow , biale kierunki na blotnikach i poczatkowo chromowane lusterka.
Zalozylem rowniez kola MSW OZ 15' 7j z dystansami przod 2cm tyl 3cm i opona 165/45.
Tyle do tej pory zrobilem lecz to nie koniec. Szykuje sie powoli do Air-Ride pod ktorego juz wszystko zostalo przygotowane bo bez tego nie moge dokonczyc zabudowy bagaznika.
Rowniez podsufitke bede zmieniac na czarna w orginalnym kroju, I musze pomalować komore silnika bo nie byla malowana.
Narazie tyle jest zrobione ale niebawem cos napewno sie zmieni:]