
Fso 125 1984r by patryk
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Fso 125 1984r by patryk
witam wszystkim i przedstawiam mojego 125pe którego w tamtym roku dostałem od zony w prezencie slubnym po tym jak zajarałem sie fiatem z r32 silnikiem,ale po wielu przemysleniach doszedłem do wniosku ze robie go na bliższego oryginału bo mam juz golfa mk1 z vr6 pod maską wiec jeden wóz do zapierdzielania jest
jedynie jakich zmian chciałbym dokonać to go troche obniżyć i dać jakąś ładną felge i zmienic kolor na czerwony.

-
yorn - Forumowicz
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1 paź 2017, o 12:28
- Lokalizacja: Southampton
-
yorn - Forumowicz
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1 paź 2017, o 12:28
- Lokalizacja: Southampton
Re: Fso 125 1984r by patryk
Zostaw kolor w spokoju - jest bardzo fajny.
Sam miałem Fiata w tym kolorze i do dzisiaj pluję sobie w brodę że sprzedałem.
Po polerce i wosku wygląda super. A czerwone niby zawsze szybsze ale jakoś ten kolor mi do Fiata zawsze średnio leżał.
Z resztą czerwony jest oklepany a groszek to zawsze groszek
Sam miałem Fiata w tym kolorze i do dzisiaj pluję sobie w brodę że sprzedałem.
Po polerce i wosku wygląda super. A czerwone niby zawsze szybsze ale jakoś ten kolor mi do Fiata zawsze średnio leżał.
Z resztą czerwony jest oklepany a groszek to zawsze groszek

Sprzęty:
'81 Polski Fiat 125p L79 WPT 1313 Edyszyn
'83 Polonez 1.5 L54
'91 Żul A11B
'99 Plusz 1.6GLI

forum fiata 125p fiat 125p fso 125p forum duży fiat
'81 Polski Fiat 125p L79 WPT 1313 Edyszyn
'83 Polonez 1.5 L54
'91 Żul A11B
'99 Plusz 1.6GLI

forum fiata 125p fiat 125p fso 125p forum duży fiat
-
Mlody_ndm - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 2546
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 11:34
- Lokalizacja: Zakroczym
- Ranga: Zbiera złom
Re: Fso 125 1984r by patryk
Kolego już golfa MK1 mam w takim kolorze więc jeden wystarczy a czerwony jak najbardziej mi leży,są gusta i guściki
-
yorn - Forumowicz
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1 paź 2017, o 12:28
- Lokalizacja: Southampton
Re: Fso 125 1984r by patryk
Progi akurat kupiłeś dość słabe.
Wewnętrzne warto zastosować oryginalne, to jeden z niewielu elementów nośnych tej budy, zewnętrzne z kolei są dość cienkie plus słabo wygięte w łuk, cięęężko to spasować z drzwiami (jakby oryginał było łatwo).
Podproża też nie najlepsze, ale to nie jest mega ważny element, proponuje jedynie pozbyć się oryginalnego miejsca na lewarek, to miejsce ma tendencję do znacznej korozji.
Wewnętrzne warto zastosować oryginalne, to jeden z niewielu elementów nośnych tej budy, zewnętrzne z kolei są dość cienkie plus słabo wygięte w łuk, cięęężko to spasować z drzwiami (jakby oryginał było łatwo).
Podproża też nie najlepsze, ale to nie jest mega ważny element, proponuje jedynie pozbyć się oryginalnego miejsca na lewarek, to miejsce ma tendencję do znacznej korozji.
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: Fso 125 1984r by patryk
ogólnie to fiacik bedzie wyjezdzał z garażu tylko w dobra pogode i tylko kilka razy do roku wiec nie wiem czy bedzie miała czas go dopaść korozja:D
-
yorn - Forumowicz
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1 paź 2017, o 12:28
- Lokalizacja: Southampton
Re: Fso 125 1984r by patryk
Syf z drogi zawsze tam sobie miejsce znajdzie, ale zrobisz jak uważasz.
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość