Witaj ! Anonimowy

Bardzo dobry blog o zagadnieniach technicznych.

Bardzo dobry blog o zagadnieniach technicznych.

Postprzez arnold » 4 maja 2012, o 10:50

http://www.moto-technik.blogspot.com/

kanał YT http://www.youtube.com/user/grzebyk44

Bardzo dużo artykułów połączonych z animacjami. Polecam !
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p

Ranga: Król Spamu!

Re: Bardzo dobry blog o zagadnieniach technicznych.

Postprzez babana » 8 mar 2018, o 15:27

Spoko stronka, nie masz może czegoś na temat restaurowania samochodów? Mechanikę w miarę rozumiem, przynajmniej na poziomie zawieszenia i osprzętu silnika. Nie znam się natomiast na blacharce i w sumie nie wiem czy jest sens się samodzielnie za to zabierać.
Myślałem ewentualnie nad kupnem jakiegoś szrota dla treningu, ale potrzebuję jakiegoś konkretnego poradnika dla początkujących.
babana
Forumowicz

Postprzez MARKHEIM » 9 mar 2018, o 08:52

Nie wiem czy wogóle jest taka publikacja dotycząca restaurowania samochodów krok po kroku, dlatego że każdy samochód restauruje się inaczej, w zależności od stopnia jego zniszczenia i poziomu oryginalności, do jakiego chcemy dojść. Proponuję przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac zaopatrzyć się w literaturę do Twojego samochodu, najlepiej serwisowe książki napraw i katalog części zamiennych oraz przede wszystkim dokładnie sfotografować wszystko, nawet najdrobniejsze elementy i detale, które na pierwszy rzut oka nie mają żadnego znaczenia. Znacznie to ułatwi pracę później przy składaniu samochodu, szczególnie jak od rozbiórki upłynęło już kilka lat.