
FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Chodzi mi o to, jakie auto będziesz teraz robił, bo fajnie ci wychodzą 

125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva

forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
-
Marcin125p - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4607
- Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
- Lokalizacja: Żukowo
- Ranga: ORMO
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Warszawa była moim marzeniem motoryzacyjnym... do momentu kiedy się nią nie przejechałem. Ja autami lubie jeździć dużo, a w warszawie pozycja za kierownicą była dla mnie strasznie nieprzyjemna - fiat to co innego, stąd, jesli miałbym wydac wielki wór pieniędzy na auto które nie sprawiało by mi przyjemności z jazdy poprostu zmieniam marzenia
ale nie da się ukryć, piekna jest i dalej mi się podoba

FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
-
mardom89 - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 3537
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
- Lokalizacja: Warszawa
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Pierwsze wrażenia z jazdy Warszawą....
Okazuje się, że kanapy w Warszawie są znacznie wygodniejsze od Fiata, i wielu innych, pod warunkiem że są dobrze zrobione. W moich kanapach nie ma grama gąbki, zostały odrestaurowane dokładnie z takich samych materiałów jakie były wykorzystywane w produkcji.
Układ kierowniczy pracuje lekko, nawet na postojach.
Do hamulców, a w zasadzie do spowalniaczy to już trzeba się przestawić, podobnie do dynamiki silnika, ale to jest inna epoka technologiczna, więc nie am co wymagać.
Po co się śpieszyć!
Okazuje się, że kanapy w Warszawie są znacznie wygodniejsze od Fiata, i wielu innych, pod warunkiem że są dobrze zrobione. W moich kanapach nie ma grama gąbki, zostały odrestaurowane dokładnie z takich samych materiałów jakie były wykorzystywane w produkcji.
Układ kierowniczy pracuje lekko, nawet na postojach.
Do hamulców, a w zasadzie do spowalniaczy to już trzeba się przestawić, podobnie do dynamiki silnika, ale to jest inna epoka technologiczna, więc nie am co wymagać.
Po co się śpieszyć!
- hrumek
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Po co się spieszyć!
Tutaj trzeba się naprawdę lansować. Im wolniej jedziesz tym więcej osób Cię zauważa
Głównie Twoją perełkę 
Tutaj trzeba się naprawdę lansować. Im wolniej jedziesz tym więcej osób Cię zauważa


-
Red West_77 - Forumowicz
- Posty: 2526
- Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
- Lokalizacja: Wrocław
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Mi nie chodzi o dynamike, ani o wygode siedzisk ( mialem okazje jechac egzemplarzem zachowanym w oryginalnym, bardzo dobrym stanie, o niskim przebiegu). Chodzi mi o pozycje za kierownica, mi nie odpowiadala poprostu. Ale i tak byla duzo lepsza niz w trabancie - tego dziada bym nigdy nie chcial do jazdy 

FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
-
mardom89 - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 3537
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
- Lokalizacja: Warszawa
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Tu się zgodzę, z początku też pozycja kierowcy lekko mnie przerażała, słaba widoczność przez szybę, duża i blisko umiejscowiona kierownica, pedały o dużym skoku , itd ........ po kilku kilometrach szybko się przestawiłem, ale to było tylko złudzenie i teraz już jest ok. Jest naprawdę wygodnie
- hrumek
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Jaki był koszt chromowania zderzaków i gdzie robiłeś taki zabieg?
- sherves
- Forumowicz
- Posty: 122
- Dołączył(a): 9 lis 2013, o 23:58
- Lokalizacja: UK/Grudziądz
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Piękna! 

Polski Fiat 125p 1300 1969
Polski Fiat 125p MR75 1975
Polski Fiat 126p 650 I '79
Polski Fiat 126p 650 K '84
Polski Fiat 125p MR75 1975
Polski Fiat 126p 650 I '79
Polski Fiat 126p 650 K '84
-
wilq1902 - Forumowicz
- Posty: 766
- Dołączył(a): 24 sie 2013, o 11:07
- Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
sherves napisał(a):Jaki był koszt chromowania zderzaków i gdzie robiłeś taki zabieg?
Juz gdzieś pisałem, ale powtórze, chromowałem w Krzemieniewie k/ Leszna, mają na rynku przystępne ceny, a cena zależna od ilości warstw miedzi, u mnie w jednym z elementów nakładali nawet 4 warstwy.
- hrumek
Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka
Trzeba do Hrumka jednak jechac:)
- mati54
- Forumowicz
- Posty: 17
- Dołączył(a): 9 lip 2012, o 12:40
- Lokalizacja: Wrocław / Bierutów
Powrót do NASZE INNE KULTOWE POJAZDY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość