Witaj ! Anonimowy

FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez Marcin125p » 28 lip 2014, o 09:22

Chodzi mi o to, jakie auto będziesz teraz robił, bo fajnie ci wychodzą :)
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4607
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez mardom89 » 28 lip 2014, o 10:36

Warszawa była moim marzeniem motoryzacyjnym... do momentu kiedy się nią nie przejechałem. Ja autami lubie jeździć dużo, a w warszawie pozycja za kierownicą była dla mnie strasznie nieprzyjemna - fiat to co innego, stąd, jesli miałbym wydac wielki wór pieniędzy na auto które nie sprawiało by mi przyjemności z jazdy poprostu zmieniam marzenia :D ale nie da się ukryć, piekna jest i dalej mi się podoba
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3537
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez hrumek » 28 lip 2014, o 20:39

Pierwsze wrażenia z jazdy Warszawą....
Okazuje się, że kanapy w Warszawie są znacznie wygodniejsze od Fiata, i wielu innych, pod warunkiem że są dobrze zrobione. W moich kanapach nie ma grama gąbki, zostały odrestaurowane dokładnie z takich samych materiałów jakie były wykorzystywane w produkcji.
Układ kierowniczy pracuje lekko, nawet na postojach.
Do hamulców, a w zasadzie do spowalniaczy to już trzeba się przestawić, podobnie do dynamiki silnika, ale to jest inna epoka technologiczna, więc nie am co wymagać.
Po co się śpieszyć!
hrumek
 

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez Red West_77 » 28 lip 2014, o 20:49

Po co się spieszyć!
Tutaj trzeba się naprawdę lansować. Im wolniej jedziesz tym więcej osób Cię zauważa :D Głównie Twoją perełkę ;)
Avatar użytkownika
Red West_77
Forumowicz
 
Posty: 2526
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez mardom89 » 28 lip 2014, o 22:29

Mi nie chodzi o dynamike, ani o wygode siedzisk ( mialem okazje jechac egzemplarzem zachowanym w oryginalnym, bardzo dobrym stanie, o niskim przebiegu). Chodzi mi o pozycje za kierownica, mi nie odpowiadala poprostu. Ale i tak byla duzo lepsza niz w trabancie - tego dziada bym nigdy nie chcial do jazdy ;)
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3537
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez hrumek » 29 lip 2014, o 06:45

Tu się zgodzę, z początku też pozycja kierowcy lekko mnie przerażała, słaba widoczność przez szybę, duża i blisko umiejscowiona kierownica, pedały o dużym skoku , itd ........ po kilku kilometrach szybko się przestawiłem, ale to było tylko złudzenie i teraz już jest ok. Jest naprawdę wygodnie
hrumek
 

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez sherves » 7 sie 2014, o 08:03

Jaki był koszt chromowania zderzaków i gdzie robiłeś taki zabieg?
sherves
Forumowicz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 9 lis 2013, o 23:58
Lokalizacja: UK/Grudziądz

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez wilq1902 » 7 sie 2014, o 09:14

Piękna! :D
Polski Fiat 125p 1300 1969
Polski Fiat 125p MR75 1975
Polski Fiat 126p 650 I '79
Polski Fiat 126p 650 K '84
Avatar użytkownika
wilq1902
Forumowicz
 
Posty: 766
Dołączył(a): 24 sie 2013, o 11:07
Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez hrumek » 8 sie 2014, o 06:40

sherves napisał(a):Jaki był koszt chromowania zderzaków i gdzie robiłeś taki zabieg?

Juz gdzieś pisałem, ale powtórze, chromowałem w Krzemieniewie k/ Leszna, mają na rynku przystępne ceny, a cena zależna od ilości warstw miedzi, u mnie w jednym z elementów nakładali nawet 4 warstwy.
hrumek
 

Re: FSO Warszawa 223 rok 1971 hrumka

Postprzez mati54 » 11 sie 2014, o 07:55

Trzeba do Hrumka jednak jechac:)
mati54
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 lip 2012, o 12:40
Lokalizacja: Wrocław / Bierutów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE INNE KULTOWE POJAZDY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość