Ale do rzeczy. Wyprawę tę organizujemy sami, we własnym gronie. Nie jest to rajd na czas, nigdzie się nie spieszymy, nie robimy tego, żeby komuś udowadniać, że można tymi samochodami pojechać na wakacje po Europie, bo to już robili nasi rodzice i dziadkowie.
Najważniejszą sprawą, dla której jedziemy, jest chęć wypoczynku.
Dodatkowo udało się nam, jako stowarzyszeniu, podjąć współpracę z fundacją Ewy Błaszczyk „Akogo”. Postanowiliśmy przy okazji tego rajdu zebrać pieniądze na Jej fundację, poprzez przyjęcie, na czas rajdu, naklejek na nasze samochody. Nas nie będzie to nic kosztowało, a jak wiadomo fundacja Pani Ewy robi dużo dobrego, i na pewno te pieniądze komuś pomogą.
Cel wyprawy

Jak widać na powyższej mapie, trasa naszej wyprawy wiedzie przez Rumunię, Serbię, Czarnogórę, Chorwację, Bośnię i Hercegowinę i z powrotem przez Węgry i Słowację do Polski.
Długość trasy to ok. 3500 km (proszę wziąć pod uwagę, że startujemy z Węgier znad Balatonu).
Startujemy 27.07, po zakończeniu zlotu węgierskiego, i ruszamy w stronę Rumuni na słynną Droga Transfogaraska, następnie przez Serbię wjedziemy do Czarnogóry, gdzie trochę zwolnimy i spędzimy parę dni leżąc i opalając się nad brzegiem Adriatyku (na mapie punkt noclegowy jest zaznaczony na Chorwacji w Dubrowniku, jednakże jest to jeszcze dokładnie ustalane, czy będzie to Chorwacja, czy Czarnogóra - wszyscy zainteresowani będą o tym na bieżąco informowani). Następnie ruszymy poprzez Czarnogórę w stronę Bośni i Hercegowiny, i dalej przez Chorwację do Budapesztu, gdzie też zatrzymamy się troszkę dłużej, aby zwiedzić miasto. Z Budapesztu pozostanie nam już tylko droga powrotna do Polski, gdzie zameldujemy się 09.08. wieczorem.
Wyjazd organizujemy we własnym gronie, nie zbieramy od Was żadnych pieniędzy za jego organizację, nie zbieramy żadnych pieniędzy za noclegi, każdy płaci we własnym zakresie.
Jedyne, czego będziemy oczekiwać od ludzi, którzy się z nami wybiorą, to dobra zabawa i trochę pomocy w organizacji. Dobrze by było, aby każdy z Was pozyskał jakiegoś sponsora, który wpłaci na konto fundacji jakąś kwotę i da nam naklejki na samochody.
A skoro jesteśmy już przy samochodach,to raczej wszyscy jak się domyślamy sa świadomi tego że chcemy żeby w tej wyprawie brały udział nasze poczciwe Fiaty 125p i inne auta które uznajemy za klasyki motoryzacji.
Oczywiście jeśli ktoś się wybierze Oplem Agila lub Fiatem Panda to też może jechać,ale niestety nie włączamy go do grupy osób która bierze udział w "rajdzie".
Zależy nam na tym żeby to były 125p,126p,Polonezy,Nysy,Żuki,Warszawy,Tarpany,Syreny a nie na tym żeby każdy z nas pojechał plastikiem lub podchodzacym w jego ocenie pod zabytek Golfem III (btw,ogólnie nic nie mma do żadnego auta,ale niech to będą samochody które zostały oznaczone wytłuszczonym drukiem)
Koszty
Każdy z Was zastanawia się na pewno nad kosztami takiego wyjazdu.
Uprzedzając pytania, możemy powiedzieć, że w przybliżeniu możemy Wam podać koszty paliwa i noclegów, reszta należy do Was i Waszej fantazji.
Wpisowe - 100zł za samochód - w całości zostanie przekazane na fundację Akogo.
Koszt paliwa, przy założeniu spalania na poziomie 10l, to 2000 zł.
Noclegi, licząc z zapasem, 12 noclegów po 100zł to 1200zł.
Winiety, autostrady ok. 400zł.
Licząc trzy osoby w samochodzie, koszt wyjazdu samochodu to 6100zł, w przeliczeniu na 1 osobę wyjdzie po 2030 zł.
Oczywiście trzeba uwzględnić również koszty wyżywienia których fizycznie nie da się wyliczyć (jedni zechcą jeść kanapkę z pasztetem inni kawior

Czy to dużo czy mało, to już zależy od Was, jeśli porównacie te koszty z wycieczkami organizowanymi przez biura podróży, zobaczycie, że wcale nie jest to dużo za dwutygodniowy wypoczynek w dobrym towarzystwie.
Więcej informacji na temat wyjazdu będzie dostępne w nowym, zamkniętym wątku, dostępnym po opłaceniu wpisowego.
Na zdeklarowanie się i opłacenie wpisowego czekamy do 13.06.2014r
Wpisowe wpłacamy na konto fundacji Akogo
FUNDACJA Ewy Błaszczyk "AKOGO?"
ul. Podleśna 4
01-673 Warszawa
KRS: 0000125054
nr. konta: 02 1090 1056 0000 0000 0612 1000 (Bank Zachodni WBK S.A.)
Tytuł wpłaty Klub125p(nick)
Nie masz nicku,jesteś z poza forum,klubu,chcesz dołaczyć do wyprawy ? Wpisz klub125p(imię nazwisko)
Po wpłaceniu wpisowego,prosimy o potwierdzenie przelewu na mail palec@klub125p.pl lub idx@klub125p.pl
Jeśli jest ktoś zainteresowany wyjazdem, w tym temacie lub poprzez pw postaramy się Wam udzielić informacji.
Dzięki współpracy naszych klubowiczów możemy się podjąć tego wyzwania,a specjalne podziękowania należą się Anatol125p, idx, kicia,Dziadzia
P.