Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Dysza paliwowa II przelotu 155 , rurka emulsacyja F30 a dysza powietrza jaka ? 220 , 230 ?
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
- Chris
- Forumowicz
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
- Lokalizacja: Krakow
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Doczytałem że na pierwszy przelot można śmiało wyrzucić dyszę paliwa 120 lub 125 rurkę emulsacyją F30 tylko nie wiem jaka dyszę powietrza 220 czy 230
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
- Chris
- Forumowicz
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
- Lokalizacja: Krakow
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
220 nie zaszkodzi.
-
arnold - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4504
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Gliwice
- Ranga: Król Spamu!
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
220 na I i II przelot ???
I jeszcze pytanie o oszczędzacz, zostawić 80 czy założyć 90 ?
Czy wysokość podkładki ebonitowej pod gaźnikiem ma znaczenie ?
I jeszcze pytanie o oszczędzacz, zostawić 80 czy założyć 90 ?
Czy wysokość podkładki ebonitowej pod gaźnikiem ma znaczenie ?
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
- Chris
- Forumowicz
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
- Lokalizacja: Krakow
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Nie no 220 na pierwszy. Oszczędzacza nie ruszaj.
I nie pisz proszę postu pod postem, jak już nie masz możliwości edycji to poczekaj na odpowiedź i zadaj kolejne.
Co do podkładek, to im dasz ich więcej tym bardziej zwiększasz pojemność kolektora ssącego za przepustnicą i w teorii przesuwasz obroty maksymalnego momentu niżej. Co czyni silnik bardziej elastycznym..
I nie pisz proszę postu pod postem, jak już nie masz możliwości edycji to poczekaj na odpowiedź i zadaj kolejne.
Co do podkładek, to im dasz ich więcej tym bardziej zwiększasz pojemność kolektora ssącego za przepustnicą i w teorii przesuwasz obroty maksymalnego momentu niżej. Co czyni silnik bardziej elastycznym..
-
arnold - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4504
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Gliwice
- Ranga: Król Spamu!
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Najlepszy efekt udało mi się osiągnąć w takiej konfiguracji: I przelot gardziel główna 24 mm, dysza główna paliwa 120, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 220 . II przelot gardziel główna 26 mm, dysza główna paliwa 160, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 200 . To są nastawy które według mnie dają dynamikę napewno lepszą od fabryki przy względnym spalaniu .
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
- Chris
- Forumowicz
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
- Lokalizacja: Krakow
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Chris napisał(a):Najlepszy efekt udało mi się osiągnąć w takiej konfiguracji: I przelot gardziel główna 24 mm, dysza główna paliwa 120, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 220 . II przelot gardziel główna 26 mm, dysza główna paliwa 160, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 200 . To są nastawy które według mnie dają dynamikę napewno lepszą od fabryki przy względnym spalaniu .
To jest zestaw identyczny z tym stosowanym fabrycznie w gaźnikach 34 DCHD 18 i 34 DCHD 28 montowanych w silnikach 115C o mocy 82KM.
- ceva
- Forumowicz
- Posty: 149
- Dołączył(a): 24 cze 2017, o 07:00
- Lokalizacja: Sierpc
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Zgadza się, tylko w odróżnieniu od 34DCHD18 wstawiłem dyszę paliwa biegu jałowego 0,50 i dyszę powietrza biegu jałowego 160 na I przelocie
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
- Chris
- Forumowicz
- Posty: 16
- Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
- Lokalizacja: Krakow
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
II przelot musi mieć większą od 140 dyszę. Za ubogo. W każdym razie jak ktoś chce osiągnąć V max bez spalenia zaworów.
Polecam wspawanie sondy lambda i pomiar zwykłym woltomierzem.
Polecam wspawanie sondy lambda i pomiar zwykłym woltomierzem.
-
OLO - Forumowicz
- Posty: 1311
- Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.
Chris napisał(a):Zgadza się, tylko w odróżnieniu od 34DCHD18 wstawiłem dyszę paliwa biegu jałowego 0,50 i dyszę powietrza biegu jałowego 160 na I przelocie
Najpierw pisze z że dałeś dysze 160 na II przelot potem w następnym poście pisze z że dałeś 160 na I przelot. Napisz konkretnie w jednym poście co zrobiłeś dokładnie
STOP forumowym napinaczom
-
Lampart - Forumowicz
- Posty: 1733
- Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
- Lokalizacja: warszawa/legionowo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość