Witaj ! Anonimowy

Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 26 lis 2020, o 13:08

Dysza paliwowa II przelotu 155 , rurka emulsacyja F30 a dysza powietrza jaka ? 220 , 230 ?
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 26 lis 2020, o 13:17

Doczytałem że na pierwszy przelot można śmiało wyrzucić dyszę paliwa 120 lub 125 rurkę emulsacyją F30 tylko nie wiem jaka dyszę powietrza 220 czy 230
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez arnold » 26 lis 2020, o 15:02

220 nie zaszkodzi.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 26 lis 2020, o 19:40

220 na I i II przelot ???

I jeszcze pytanie o oszczędzacz, zostawić 80 czy założyć 90 ?

Czy wysokość podkładki ebonitowej pod gaźnikiem ma znaczenie ?
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez arnold » 27 lis 2020, o 14:54

Nie no 220 na pierwszy. Oszczędzacza nie ruszaj.
I nie pisz proszę postu pod postem, jak już nie masz możliwości edycji to poczekaj na odpowiedź i zadaj kolejne.

Co do podkładek, to im dasz ich więcej tym bardziej zwiększasz pojemność kolektora ssącego za przepustnicą i w teorii przesuwasz obroty maksymalnego momentu niżej. Co czyni silnik bardziej elastycznym..
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 29 lis 2020, o 12:27

Najlepszy efekt udało mi się osiągnąć w takiej konfiguracji: I przelot gardziel główna 24 mm, dysza główna paliwa 120, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 220 . II przelot gardziel główna 26 mm, dysza główna paliwa 160, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 200 . To są nastawy które według mnie dają dynamikę napewno lepszą od fabryki przy względnym spalaniu .
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez ceva » 29 lis 2020, o 13:30

Chris napisał(a):Najlepszy efekt udało mi się osiągnąć w takiej konfiguracji: I przelot gardziel główna 24 mm, dysza główna paliwa 120, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 220 . II przelot gardziel główna 26 mm, dysza główna paliwa 160, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 200 . To są nastawy które według mnie dają dynamikę napewno lepszą od fabryki przy względnym spalaniu .

To jest zestaw identyczny z tym stosowanym fabrycznie w gaźnikach 34 DCHD 18 i 34 DCHD 28 montowanych w silnikach 115C o mocy 82KM.
ceva
Forumowicz
 
Posty: 149
Dołączył(a): 24 cze 2017, o 07:00
Lokalizacja: Sierpc

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Chris » 29 lis 2020, o 15:35

Zgadza się, tylko w odróżnieniu od 34DCHD18 wstawiłem dyszę paliwa biegu jałowego 0,50 i dyszę powietrza biegu jałowego 160 na I przelocie
FSO 125p 1.5 ME 89' L87
Chris
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6 gru 2019, o 16:22
Lokalizacja: Krakow

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez OLO » 1 gru 2020, o 11:05

II przelot musi mieć większą od 140 dyszę. Za ubogo. W każdym razie jak ktoś chce osiągnąć V max bez spalenia zaworów.
Polecam wspawanie sondy lambda i pomiar zwykłym woltomierzem.
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1303
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

Postprzez Lampart » 2 gru 2020, o 19:16

Chris napisał(a):Zgadza się, tylko w odróżnieniu od 34DCHD18 wstawiłem dyszę paliwa biegu jałowego 0,50 i dyszę powietrza biegu jałowego 160 na I przelocie

Najpierw pisze z że dałeś dysze 160 na II przelot potem w następnym poście pisze z że dałeś 160 na I przelot. Napisz konkretnie w jednym poście co zrobiłeś dokładnie
STOP forumowym napinaczom
Avatar użytkownika
Lampart
Forumowicz
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
Lokalizacja: warszawa/legionowo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do SILNIK I OSPRZĘT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość