Strona 29 z 31

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 26 lis 2020, o 13:08
przez Chris
Dysza paliwowa II przelotu 155 , rurka emulsacyja F30 a dysza powietrza jaka ? 220 , 230 ?

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 26 lis 2020, o 13:17
przez Chris
Doczytałem że na pierwszy przelot można śmiało wyrzucić dyszę paliwa 120 lub 125 rurkę emulsacyją F30 tylko nie wiem jaka dyszę powietrza 220 czy 230

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 26 lis 2020, o 15:02
przez arnold
220 nie zaszkodzi.

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 26 lis 2020, o 19:40
przez Chris
220 na I i II przelot ???

I jeszcze pytanie o oszczędzacz, zostawić 80 czy założyć 90 ?

Czy wysokość podkładki ebonitowej pod gaźnikiem ma znaczenie ?

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 27 lis 2020, o 14:54
przez arnold
Nie no 220 na pierwszy. Oszczędzacza nie ruszaj.
I nie pisz proszę postu pod postem, jak już nie masz możliwości edycji to poczekaj na odpowiedź i zadaj kolejne.

Co do podkładek, to im dasz ich więcej tym bardziej zwiększasz pojemność kolektora ssącego za przepustnicą i w teorii przesuwasz obroty maksymalnego momentu niżej. Co czyni silnik bardziej elastycznym..

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 29 lis 2020, o 12:27
przez Chris
Najlepszy efekt udało mi się osiągnąć w takiej konfiguracji: I przelot gardziel główna 24 mm, dysza główna paliwa 120, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 220 . II przelot gardziel główna 26 mm, dysza główna paliwa 160, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 200 . To są nastawy które według mnie dają dynamikę napewno lepszą od fabryki przy względnym spalaniu .

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 29 lis 2020, o 13:30
przez ceva
Chris napisał(a):Najlepszy efekt udało mi się osiągnąć w takiej konfiguracji: I przelot gardziel główna 24 mm, dysza główna paliwa 120, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 220 . II przelot gardziel główna 26 mm, dysza główna paliwa 160, rurka emulsyjna F30, dysza główna powietrza 200 . To są nastawy które według mnie dają dynamikę napewno lepszą od fabryki przy względnym spalaniu .

To jest zestaw identyczny z tym stosowanym fabrycznie w gaźnikach 34 DCHD 18 i 34 DCHD 28 montowanych w silnikach 115C o mocy 82KM.

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 29 lis 2020, o 15:35
przez Chris
Zgadza się, tylko w odróżnieniu od 34DCHD18 wstawiłem dyszę paliwa biegu jałowego 0,50 i dyszę powietrza biegu jałowego 160 na I przelocie

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 1 gru 2020, o 11:05
przez OLO
II przelot musi mieć większą od 140 dyszę. Za ubogo. W każdym razie jak ktoś chce osiągnąć V max bez spalenia zaworów.
Polecam wspawanie sondy lambda i pomiar zwykłym woltomierzem.

Re: Gaźnik dane regulacyjne i zapytania.

PostNapisane: 2 gru 2020, o 19:16
przez Lampart
Chris napisał(a):Zgadza się, tylko w odróżnieniu od 34DCHD18 wstawiłem dyszę paliwa biegu jałowego 0,50 i dyszę powietrza biegu jałowego 160 na I przelocie

Najpierw pisze z że dałeś dysze 160 na II przelot potem w następnym poście pisze z że dałeś 160 na I przelot. Napisz konkretnie w jednym poście co zrobiłeś dokładnie