Witaj ! Anonimowy

125p '90 od Bartka

125p '90 od Bartka

Postprzez Losiu922 » 4 gru 2015, o 21:27

Witam.Jestem szczesliwym posiadaczem DF Jest on z 1990r . Dostalem go od dziadka ktory sprawil sobie drugiego DF jakies 6 lat a tego zostawil mnie i mojemu Tacie na tak zwane dojechanie,lecz tak sie nie stalo .
Znajac swoj zapal i lubiac klasyczne samochody i youngtimery zaczalem powoli dlubac przy nim. Po jakims roku badz dwoch wygladal tak

Obrazek
Obrazek
Obrazek

W tym czasie dostał Felgi Borbet A , i Silnik 1.5 AB bo niestety orginalny mial ponad 200tys przebiegu i padl.

Po jakims czasie podjalem ze zrobie w nim blache i zobaczymy co bedzie dalej,

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przy blacharce zostala wyczyszczona cala podloga do gołej blachy i naprawione bo miala kilka dziur, wymienione kompletne progi,pas tylny razem z lewym blotnikiem i reperaturkami nadkoli,drzwi i maska tylna.
Wszystkie czesci po półrocznym poszuiwaniu udało mi sie znalesc orginalne nie zadne rzemiosla.

Po jakiś 7 miesiacach stania u blacharza przyszla pora na lakier.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

U lakiernika był 9 miesiecy. Nie moglem sie zdecydowac jaki kolor wybrac. ale po przemysleniach wypadlo ze bedzie to A3G "Classic Rot" z palety VW



Po tych zabiegach jak auto wrocilo juz do mojego garazu zaczelo sie skladanie i szukanie czesci.
Zajelo mi to ponad 2 lata.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Dokladnie 1 Czerwca tego roku wyjechal pierwszy raz od ponad 4 lat na ulice.
Wszystkie elementy zawieszenia zostaly wypiaskowane polakierowane, tuleje powymieniane, sworzenie, łozyska i inne rzeczy tez.
Hamulce nowe wraz z zaciskami i przewodami. Uklad Paliwowy rowniez nowy.
Most zregenerowany "Jugol", wał rowniez. Silnik zostal ten ktory byl wczesniej wraz ze skrzynia,tylko doszedł wydech Kolektor Gsi, Pierwszy byl na poczatku ale zostal wyciety bo chaczyl o podloge, drugi z caro,koniec DF.
Zawieszenie zostało obnizone Przod 5,5 zwoja obcieta i dogieta sprezyna z Trucka Diesla z amorem z VW T4
a z tylu trzy piorowy resor sklepany na 13cm z obroconym mocowaniem resora.
Wnetrze zostalo obite Eko-skora wyzszej jakosci Fotele,Boczki,Tylna polka. Deska rozdzielcza Zostala Poflokowana wraz z tunelem.
Doszla do tego rowniez kierownica Monte Carlo 2-ramienna, Podswietlane na pomaranczowo przelaczniki z Poloneza,
i audio Alpine Radio glosniki przod 16,5cm i tyl 6x9 wpolce.
Z zewnatrz dostal chromowane kliny szyb,nowa fabryczna szybe przednia, chromowane kratki tylnych slupkow , biale kierunki na blotnikach i poczatkowo chromowane lusterka.
Zalozylem rowniez kola MSW OZ 15' 7j z dystansami przod 2cm tyl 3cm i opona 165/45.
Tyle do tej pory zrobilem lecz to nie koniec. Szykuje sie powoli do Air-Ride pod ktorego juz wszystko zostalo przygotowane bo bez tego nie moge dokonczyc zabudowy bagaznika.
Rowniez podsufitke bede zmieniac na czarna w orginalnym kroju, I musze pomalować komore silnika bo nie byla malowana.

Narazie tyle jest zrobione ale niebawem cos napewno sie zmieni:]
Losiu922
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 10:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez Oskar » 4 gru 2015, o 21:30

Bardzo ładny kancik.
Avatar użytkownika
Oskar
Forumowicz
 
Posty: 364
Dołączył(a): 20 lut 2014, o 21:20
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez klysek1 » 4 gru 2015, o 21:33

W sumie spoko, tylko łyso wygląda bez przedniego znaczka.
Avatar użytkownika
klysek1
Forumowicz
 
Posty: 1614
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez Pietrod140 » 5 gru 2015, o 17:26

Losiu992 czy twój fiat był fabrycznie czerwony czy wiśniowy bo nie mogą :shock: tego stwierdzić po tych pierwszych zdjęciach ..
Pietrod140
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 sty 2015, o 13:36
Lokalizacja: Nysa

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez Losiu922 » 5 gru 2015, o 17:47

Orginalnym kolorem były wiśniowy L46
Losiu922
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 10:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez rstuning » 20 gru 2015, o 16:09

sporo pracy zostało włożone w to auto, gratuluje zapału, ja przy remoncie swojego mam chwilę zwątpienia :lol: marzy mi się taki kolor w moim
Avatar użytkownika
rstuning
Forumowicz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 13:38
Lokalizacja: Polanica

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez mariusz-neo » 20 gru 2015, o 19:37

bardzo ciekawa metamorfoza ,dużo włożonej pracy :D ..... jednak to " monte karlo" wg mnie mocno kontrowersyjne, no po prostu poszukałbym oryginału monte carlo lub zostawił oryginalną FSO+ obszycie skórą .
poza tym fajniutki.
Avatar użytkownika
mariusz-neo
Forumowicz
 
Posty: 170
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 22:08
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez jacekes » 20 gru 2015, o 19:41

To jest jedna z kierownic monte carlo produkowanych przez firmę JEKO-Himex z Wrocławia.
Były 3 modele - 2 ramienna (taka jak tutaj, bardzo podobna do kierownicy z Zastavy 1100), 3-ramienna z otworami w ramionach i 4-ramienna, chyba najrzadziej występująca. Konstrukcyjnie wszystkie podobne do kierownicy z malucha FLa.

Co masz na myśli przez "oryginał monte carlo"? Cóś z nabą?
Avatar użytkownika
jacekes
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
Lokalizacja: Poznań

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez mariusz-neo » 20 gru 2015, o 20:01

miałem na myśli coś w tym kierunku
https://www.google.pl/search?q=kierowni ... 8VlBtRM%3A
Avatar użytkownika
mariusz-neo
Forumowicz
 
Posty: 170
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 22:08
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: 125p '90 od Bartka

Postprzez jacekes » 20 gru 2015, o 20:02

To jest kierownica od ritmo abarth.
Avatar użytkownika
jacekes
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości