
Polski Fiat 125p - 1974
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Ja wpisałem po prostu w google : cynkowanie Ostrów Wielkopolski i wyskoczyło mi Galchem i za 30 min u nich byłem, więc u siebie też powinieneś znaleźć jakąś galwanizerię. Za wszystko co jest na zdjęciu ocynkowane zapłaciłem bagatela 20zł, warto 

-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Witam, równieże jestem z Ostrowa. Pozdrawiam
- kblaszczyk
- Forumowicz
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26 lip 2015, o 06:18
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Ok wszytko wiem dzięki 

-
motocyklista1300 - Członek Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 194
- Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 09:21
- Lokalizacja: Katowice
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Kolego w Mikołowie jest Galwanizernia Elmalgal na dworcu ul. Kolejowa 2, To kiedyś była Elektrobudowa. W latach 90 jako świeży pracownik osobiście składałem i podłączałem tą galwanizernie
. Ale dobra moja rada zanim cokolwiek zawieziesz to se to dobrze wyczyść z brudu , rdzy i farby im lepiej to przygotujesz tym lepiej będzie wyglądało.

Duży Fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat........
-
Fiacior75 - Forumowicz
- Posty: 124
- Dołączył(a): 29 lis 2014, o 08:10
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Po raz kolejny...
Zacytuję swoje słowa:
Traciłem do aktualnego nerwy, jego współpracownik wyjeżdża za granicę, a on ma problemy z kręgosłupem i jest na ciągłej rehabilitacji. Już pozamiatane, fiat za parę godzin wróci do mnie.
Może ma ktoś jakiegoś rzetelnego, znającego temat 125p blacharza ? Może być w okolicy nawet do 100 km, chyba że znajdzie się jakiś konkretny delikatnie dalej to pomyślimy. Okolice Kalisz, Ostrów Wielkopolski, Konin, Koło, Września, Jarocin, Oleśnica, Kępno. Trochę dalej to już ostatecznie Wrocław, Poznań, Łódź, chociaż to już trochę daleko względem transportu jakby nie patrzeć.
Zacytuję swoje słowa:
PiotrBoguta napisał(a):Szukam blacharza
Traciłem do aktualnego nerwy, jego współpracownik wyjeżdża za granicę, a on ma problemy z kręgosłupem i jest na ciągłej rehabilitacji. Już pozamiatane, fiat za parę godzin wróci do mnie.
Może ma ktoś jakiegoś rzetelnego, znającego temat 125p blacharza ? Może być w okolicy nawet do 100 km, chyba że znajdzie się jakiś konkretny delikatnie dalej to pomyślimy. Okolice Kalisz, Ostrów Wielkopolski, Konin, Koło, Września, Jarocin, Oleśnica, Kępno. Trochę dalej to już ostatecznie Wrocław, Poznań, Łódź, chociaż to już trochę daleko względem transportu jakby nie patrzeć.
-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Nadszedł czas aktualizacji mojego tematu 
Więc tak, zakład który odpowiednio zajmie się moim autem znalazłem już jakiś czas temu, ale się nie chwaliłem bo dosyć długo czekałem na wolny termin. W połowie stycznia miałem się kontaktować i po rozmowach na początku lutego go zawiozłem.
Tak zapakowałem paczkę do transportu:



Niestety podczas jazdy trochę kropiło i dobrze że go tak zawinąłem, jechał ok 40km.
Prace się zaczęły, dziś odwiedziłem go żeby zobaczyć jak praca idzie. Błotniki częściowo przerobione i pas przedni również, jeszcze nie do końca ale już coś widać.
Kilka zdjęć:




Podkłady już zakupiłem. Posłuchałem rad Overdriver`a i wybrałem produkty firmy Transocean Coatings. Jako pierwszy idzie epoksyd wysokocynkowy, później warstwa izolująca. Oczywiście wszystko dopiero po wypiaskowaniu.

Towarzystwo ma ciekawe:



Więc tak, zakład który odpowiednio zajmie się moim autem znalazłem już jakiś czas temu, ale się nie chwaliłem bo dosyć długo czekałem na wolny termin. W połowie stycznia miałem się kontaktować i po rozmowach na początku lutego go zawiozłem.
Tak zapakowałem paczkę do transportu:



Niestety podczas jazdy trochę kropiło i dobrze że go tak zawinąłem, jechał ok 40km.
Prace się zaczęły, dziś odwiedziłem go żeby zobaczyć jak praca idzie. Błotniki częściowo przerobione i pas przedni również, jeszcze nie do końca ale już coś widać.
Kilka zdjęć:




Podkłady już zakupiłem. Posłuchałem rad Overdriver`a i wybrałem produkty firmy Transocean Coatings. Jako pierwszy idzie epoksyd wysokocynkowy, później warstwa izolująca. Oczywiście wszystko dopiero po wypiaskowaniu.

Towarzystwo ma ciekawe:


-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Pas widać, że przerabiałeś. Powiedź proszę, kratki są z klapy 126p?
Polski Fiat 125p 1300 1969
Polski Fiat 125p MR75 1975
Polski Fiat 126p 650 I '79
Polski Fiat 126p 650 K '84
Polski Fiat 125p MR75 1975
Polski Fiat 126p 650 I '79
Polski Fiat 126p 650 K '84
-
wilq1902 - Forumowicz
- Posty: 766
- Dołączył(a): 24 sie 2013, o 11:07
- Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz
Re: Polski Fiat 125p - 1974
wilq1902 napisał(a):Pas widać, że przerabiałeś. Powiedź proszę, kratki są z klapy 126p?
Tak kratki z klapy od 126p, jeszcze dół pasa będzie przerobiony pod listwę.
-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Re: Polski Fiat 125p - 1974
Dobrze, że auto zawinąłeś w plastic-kokon foliowy. Z pogodą to różne mogą być niespodzianki.
Sposób stary i dobry, ale dla niektórych to trzeba by napisać specjalną instrukcję użytkowania,
czyli jak prawidłowo foliować auto lub jak nie foliować auta.
Popatrzcie jacy niektórzy ludzie są zdolni, utalentowani i kreatywni.

source pobocze.pl
Jakie konkretnie farby TransOcean Coatings zakupiłeś? Dostałeś zniżkę?
Jak chcesz, to wrzuć mi twój adres mailowy na pw, to wyślę Ci wszystkie karty techniczne.
Sposób stary i dobry, ale dla niektórych to trzeba by napisać specjalną instrukcję użytkowania,
czyli jak prawidłowo foliować auto lub jak nie foliować auta.
Popatrzcie jacy niektórzy ludzie są zdolni, utalentowani i kreatywni.




source pobocze.pl
Jakie konkretnie farby TransOcean Coatings zakupiłeś? Dostałeś zniżkę?
Jak chcesz, to wrzuć mi twój adres mailowy na pw, to wyślę Ci wszystkie karty techniczne.
-
overdriver - Forumowicz
- Posty: 365
- Dołączył(a): 27 lut 2012, o 10:35
- Lokalizacja: Kraków
Re: Polski Fiat 125p - 1974
overdriver napisał(a):Dobrze, że auto zawinąłeś w plastic-kokon foliowy. Z pogodą to różne mogą być niespodzianki.
Sposób stary i dobry, ale dla niektórych to trzeba by napisać specjalną instrukcję użytkowania,
czyli jak prawidłowo foliować auto lub jak nie foliować auta.
Popatrzcie jacy niektórzy ludzie są zdolni, utalentowani i kreatywni.![]()
![]()
![]()
source pobocze.pl
Jakie konkretnie farby TransOcean Coatings zakupiłeś? Dostałeś zniżkę?
Jak chcesz, to wrzuć mi twój adres mailowy na pw, to wyślę Ci wszystkie karty techniczne.
Gdyby auto nie było częściowo wypiaskowane i byłby to środek lata to pewnie bym ominął temat owijania przy dobrej pogodzie, ale w tym przypadku stwierdziłem że nie ma co ryzykować

Cento pięknie owinięte, tylko daleko raczej nie pojedzie

Farby to Transozinc RZ Epoxy Primer i Transpoxy Masterbond jako izolacja. Ceny miałem lepsze jak na stronie internetowej więc ok, suma aż tak mnie nie zabiła

Karty techniczne pobrałem sobie z tej strony http://main.transocean.com.pl/homepage chyba że masz jeszcze bardziej, że tak to nazwę, "rozbudowane" to chętnie się dowiem coś więcej

Dowiedziałem się też od nich ciekawostki, Zandlaven i TransOcean ma identyczne produkty (w sumie jak można się ogólnie dowiedzieć TransOcean należy do Zandlaven), tylko są w innych opakowaniach. Znaczy linia produkcyjna jest ta sama tylko puszki są raz takie, raz takie. Nie wiem czy to prawda, taką informację od nich dostałem, nawet mówili ze ceny praktycznie te same

-
PiotrBoguta - Forumowicz
- Posty: 300
- Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
- Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości