Witaj ! Anonimowy

125p kombi swap Rover 1.4

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez bodzio333 » 17 lip 2016, o 19:50

Odkopuje temat, jestem po swapie i mam problem w aucie okropnie smierdzi paliwem przewody szczelne. Wyczytałem że tak może się dziać w momencie nie zamontowania pochłaniacza. Ja tego nie zamontowałem i czy jest jakiś patent na rozwiązanie problemu oczywiście wyjście z kolektora zaślepiłem
Avatar użytkownika
bodzio333
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 20:38
Lokalizacja: Mikołów

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez Miran » 20 lip 2016, o 11:46

Hm. Z tego co kojarzę do pochłaniacza par idzie osobny przewód z baku, taki który nie jest zanurzony w paliwie.
Nie powinno się ulatniać nigdzie w okolicach silnika, gdybyś czegoś nie zamontował, to by nim porostu sikało.
Bak paliwa szczelny? Może odpowietrzenie lub rurka wlewu przepuszcza?
Zatankuj pod korek i zobacz czy się nie zrobi gdzieś plama :P Ja tak kiedyś zrobiłem fontannę na stacji.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Miran
Forumowicz
 
Posty: 234
Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
Lokalizacja: Kraków NH

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez bodzio333 » 20 lip 2016, o 16:17

Czytałem że niektórzy co nie podłączyli tego pochłaniacza mieli ten sam problem. W bagażniku i w okolicy zbiornika nic nie czuć
Avatar użytkownika
bodzio333
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 20:38
Lokalizacja: Mikołów

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez AndrewS » 20 lip 2016, o 18:57

U mnie też czuć, nie mam pochłaniacza.
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI Obrazek
Rover 800 2.0 16V MPI Obrazek
Jawa TS 350
Avatar użytkownika
AndrewS
Forumowicz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:16
Lokalizacja: Puławy

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez Miran » 21 lip 2016, o 15:36

Szczerze mówiąc u mnie tez czuć, ale zwalałem to na bak paliwa.
Dziwna sprawa, jakaś niedoróbka silnika albo części z poloneza?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Miran
Forumowicz
 
Posty: 234
Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
Lokalizacja: Kraków NH

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez Fated » 27 lis 2016, o 23:28

Sorry za konkretny odkop ale może dla potomnych się przyda .Nie wiem jak macie to zrobione w swapach w Kancie ja mam w Pololocie po swapie przy nie miałem króca od pochłaniacz par paliwa i wypieprzony był w iment przy silniku (potem zmieniłem kolektor na taki z wyjściem do niego ale tylko po to by podłączyć podciśnienie do nawiewów bo mam plusa) i nie wali beną . Sprawdźcie przy baku czy jest git może coś z przelewem jest nie tak . W Polonezie Sedanie którego mam waliło jak był kijowy oryginalny plastikowy wlew paliwa i waliło z powrotu (Jak zaślepiłem w baku i dałem powrót do butelki z dziurą przy silniku to w aucie nie waliło ) pomogło wywalenie plastikowego wlewu i zamontowania z Caro . Może za duże cisnienie paliwa daje pompa paliwa albo przy oryginalnym baku z poldolota (o ile zostawiacie taki przy swapie ) I może być jajo z tym plasikowym zaworkiem który jest od par paliwa (ja go mam na stałe zaklejonego bo się urwał od niego króciec lub gdzieś się guma krzywo układa od wlewu i wali . U ziomka co swapował Kanta na 1.6 Rovera nie było takich jaj z śmierdzącą beną a też tego dziadostwa od par paliwa nie było .
"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "
Avatar użytkownika
Fated
Forumowicz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 27 lis 2016, o 20:14
Lokalizacja: Kraków

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez Damian1986 » 28 lis 2016, o 21:27

witam, czemu nie widze obrazków z fotorelacji z wkładania 1.4. Jestem na etapie remontu blacharskiego kanta, nastepny krok przekładka z poldka 97 silniczka.
Dużo pracy przed nami, ale nie poddamy się i skończymy to co się zaczęło.
Avatar użytkownika
Damian1986
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 lis 2016, o 20:16
Lokalizacja: MIELEC

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez Fated » 28 lis 2016, o 21:42

szkoda zachodu na wkładanie 1.4 szczerze powiem zostaw osprzęt i opyl silnik kup 1.6 Rovera zamontuj mu beżowe wtryski od rovera i sprzęgło 200mm sam jak bym miał teraz robić robić swapa do mojego poloneza z OHVki to zaczął bym od 1.6 a nie od 1.4 . Szczerze jechałem kantem z 1.6 Po prostu urywa dupę ;) 1.6 elegancko lata na osprzęcie od 1.4 i ma o wiele lepszy moment niż 1.4 . 1.4 targa dopiero od 4.5 tys Obr. A 1.6 targa od samego dołu do góry ;) jak coś szukaj wersji z żółtym korkiem mają one ostrzejsze wałki które były montowane w silnikach 1.8 czasem zdarzają się wersje bez kopułki tylko na cewke ale można spokojnie odzyskać rozcinając wałek palec od 1.4 i nabić go na wałek silnika bezkopułkowego reszta mocowań na kopułkę dalej jest w silniku ;)
"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "
Avatar użytkownika
Fated
Forumowicz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 27 lis 2016, o 20:14
Lokalizacja: Kraków

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez Damian1986 » 29 lis 2016, o 20:37

witam, mam juz poldka 1.4 i silniczek w nim w bardzo dobrym stanie, kupiłem to auto za grosze :)Kanta mam juz wybebeszonego i wszelkiego rodzaju pierdoły powedruja z poldolota do 125. Jest to mój "pierwszy raz" wiec wybor padł na 1.4 i dlatego na poczatek mi starczy. Kto wie moze kiedyś bede cos modził, jak na razie to co sie zaczeło trzeba skonczyć. dzieki za odp
Dużo pracy przed nami, ale nie poddamy się i skończymy to co się zaczęło.
Avatar użytkownika
Damian1986
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 lis 2016, o 20:16
Lokalizacja: MIELEC

Re: 125p kombi swap Rover 1.4

Postprzez maciejowski » 29 lis 2016, o 23:39

poldorover [*] :cry:
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1546
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Poprzednia strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości