Witaj ! Anonimowy

To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez jerzy0616 » 2 gru 2012, o 23:00

Dubel
Ostatnio edytowano 2 gru 2012, o 23:06 przez arnold, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Post o tej samej treści co poprzedni.
Avatar użytkownika
jerzy0616
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 00:57
Lokalizacja: Krośnica N/D

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Kantman » 2 gru 2012, o 23:04

jerzy0616 napisał(a):Witam. Mam pytanie odnośnie popmy paliwa, mam pompe z poldorovera i z niej wychadza dwa przewody czerwony i brazowy i chcialbym sie upewnic czy te przewody to + i - czy tez pompka ma w sobie czujnk cisnienia i jeden z przewdow idzie przez przekaznik


czerwony to + a brązowy -
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.

Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
Avatar użytkownika
Kantman
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 925
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 19:58
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez jerzy0616 » 4 gru 2012, o 12:54

Spoko. a jest mozliwosc puscic ja przez przekaznik? czy podlaczyc ja bezposredio do zaplonu?
Avatar użytkownika
jerzy0616
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 00:57
Lokalizacja: Krośnica N/D

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez arnold » 4 gru 2012, o 17:42

To nie jest możliwość tylko mus. Przekaźnik musi być.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez jerzy0616 » 4 gru 2012, o 21:41

Ok. A przekaźnik ląduje na przewodzie od zasilania i to tyle? Za odp dziękuje.
Avatar użytkownika
jerzy0616
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 00:57
Lokalizacja: Krośnica N/D

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez arnold » 4 gru 2012, o 21:43

Od stacyjki sterowanie. Zasilanie skąd chcesz i jakiś bezpiecznik pod drodze.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Miran » 5 gru 2012, o 13:23

arnold napisał(a):Od stacyjki sterowanie. Zasilanie skąd chcesz i jakiś bezpiecznik pod drodze.


Hola hola! Pompa nie jest ot tak zasilana sobie non-stop po właczeniu stacyjki. Tym steruje komputer. Jeżeli silnik nie jest uruchomiony to pompa pracuje góra 3 sekundy. Dodatkowo w obwodzie jest wyłącznik bezwładnościowy (w przypadku uderzenia wyłacza się na stałe, do czasu ręcznego wcisniecia jego kulki).

Z tego co widziałem na schematach przekaźnik pompy jest już w zestawie sterującym zamontowanym pod komputerem.
Tak więc plus zasilania pompy bierze się bezpośrednio z wiązki silnika (złącze 11 lub 15 pinów).
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Miran
Forumowicz
 
Posty: 234
Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
Lokalizacja: Kraków NH

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez arnold » 5 gru 2012, o 14:54

No dzięki. Racja. Teraz patrzyłem w schemat i widzę że komputer steruje pompą.
Obrazek

Chętnie pomogę kolegom w sprawach mechanicznych.
forum fiat 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat forum polski fiat 125p
Avatar użytkownika
arnold
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4504
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Gliwice
Ranga: Król Spamu!

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Kantman » 6 gru 2012, o 18:19

Przecież napisałem który przewód gdzie idzie, Pod sterownikiem silnika jest puszka z przekaźnikiem pompy paliwa (oczywiście mówimy o wiązce z poldorovera) więc nie musisz zakładać dodatkowego przekaźnika tylko podłączyć przewody odpowiednio do opisu który wcześniej napisałem.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.

Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
Avatar użytkownika
Kantman
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 925
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 19:58
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Re: To Fiat? To samolot? Nie to Rover 1.4. Czyli co i jak.

Postprzez Miran » 7 gru 2012, o 10:55

Panowie (i Pani), a jak jest z mostem z Poldorovera? Da się do niego założyć hamulce tarczowe z Fiata?
Jak wyglada sprawa montażu we Fiacie. Wszystkie mocowania pasuja, czy trzeba coś przerabiać?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Miran
Forumowicz
 
Posty: 234
Dołączył(a): 7 sie 2012, o 21:38
Lokalizacja: Kraków NH

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do TUNING

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości