
"Kojot" 85r.
Re: 125p "L" 85r.
O podłodze w 125p czy jest zła czy dobra można powiedzieć dopiero po zerwaniu tych wszystkich "konserwacji", wbrew pozorom potrafią sporo kryć 

-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: 125p "L" 85r.
Święty Mikołaj nie ominął oczywiście garażu 

Mam też zderzak w bardzo fajnym stanie i taki oto lewarek, wszystko wyrwane za przysłowiową "flaszkę"

Jutro wywalę mocowania pod lewarek
No to UP
Dzisiaj z kumplem zaczęliśmy rozbierać wnętrze

Powitała mnie taka ładna, mała tafla lodu

Enemy spotted

I następny

"cześć, nazywam się 125p i chciałbym pokazać wam bardzo ładny stan...
...słupka B."

Lewe mocowanie, póki co nie ma dziury.

Lewy przód.


Robimy...



Nowe stare drzwi kupione za 25zł




I do następnego



Mam też zderzak w bardzo fajnym stanie i taki oto lewarek, wszystko wyrwane za przysłowiową "flaszkę"

Jutro wywalę mocowania pod lewarek

No to UP
Dzisiaj z kumplem zaczęliśmy rozbierać wnętrze

Powitała mnie taka ładna, mała tafla lodu

Enemy spotted

I następny

"cześć, nazywam się 125p i chciałbym pokazać wam bardzo ładny stan...
...słupka B."

Lewe mocowanie, póki co nie ma dziury.

Lewy przód.


Robimy...



Nowe stare drzwi kupione za 25zł




I do następnego


-
Rost - Forumowicz
- Posty: 212
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:07
- Lokalizacja: Rybnik
Re: 125p "L" 85r.
No widać że to lepszy Fiat, nawet ma lampkę oświetlenia bagażnika. Ciekawe czemu most jugol? Leżał na magazynie, czy super wersja larytas dla bogatego Fiacika?
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: 125p "L" 85r.
Zgnity jak 90% 125p, bez zerwania tego syfu z podłogi nie co sobie rąk przy nim brudzić.
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: 125p "L" 85r.
Popielaty napisał(a):Ciekawe czemu most jugol? Leżał na magazynie, czy super wersja larytas dla bogatego Fiacika?
Przecież ten temat już był walkowany wielokrotnie. Nie ma reguły na to, kiedy montowano jaki most. Tak jak mieli pod ręką, tak składali. Ja we Fiacie z 90-ego tez miałem most jugosłowiański.
Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
-
narkee - Forumowicz
- Posty: 1489
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
- Lokalizacja: gdynia
Re: 125p "L" 85r.
No właśnie, ładowali mosty byle jakie pod koniec produkcji, a nie bardzo w 1985 roku 

-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: 125p "L" 85r.
Serio to ma jakieś znaczenie ? Most przecież mogli zmienić 

-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: 125p "L" 85r.
Popielaty napisał(a):No właśnie, ładowali mosty byle jakie pod koniec produkcji, a nie bardzo w 1985 roku
Miałem na myśli, że mosty jugosłowiańskie były wsadzane niezależnie od roku produkcji. Niektórzy się wykłócają, że tylko w klasykach...
Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
http://facebook.com/bmwe30gdynia
Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
-
narkee - Forumowicz
- Posty: 1489
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
- Lokalizacja: gdynia
Re: 125p "L" 85r.
W klasykach bez drążków tzw kości i z wąskimi resorami były mosty włoskie (rozbierałem taki most i i na wszystkich łożyskach było wybite ,,made in italy"
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.
Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.
Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
-
Kantman - Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 925
- Dołączył(a): 11 paź 2012, o 19:58
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
Re: 125p "L" 85r.
bing17 napisał(a):Serio to ma jakieś znaczenie ? Most przecież mogli zmienić
Znaczenie może mieć. Tak jak pisałem może FSO uznawało ten most za jakiś lepszy. Są dowody na to że ten Fiat to eksport wewnętrzny. A most mógłbyć zamieniony to fakt. Głównie w FSO w latach 78-89 dominowały mosty kwadratowe, więc jugol w tych rocznikach to albo pozostałość z magazynu, albo był wymieniany, albo FSO uważało ten most za lepszy. Cholera wie.
Narkee nadal nie rozumie o co mi chodziło.


Ale nie ukrywam, że te wszystkie fakty powodują że Rost ma fajną maszynkę, niby zwykłe zmęczone FSO, a jednak...

-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości