Witaj ! Anonimowy

"Kojot" 85r.

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez bing17 » 3 gru 2012, o 22:05

O podłodze w 125p czy jest zła czy dobra można powiedzieć dopiero po zerwaniu tych wszystkich "konserwacji", wbrew pozorom potrafią sporo kryć ;)
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez Rost » 15 gru 2012, o 15:36

Święty Mikołaj nie ominął oczywiście garażu ;)
Obrazek
Mam też zderzak w bardzo fajnym stanie i taki oto lewarek, wszystko wyrwane za przysłowiową "flaszkę"
Obrazek

Jutro wywalę mocowania pod lewarek ;)

No to UP

Dzisiaj z kumplem zaczęliśmy rozbierać wnętrze
Obrazek
Powitała mnie taka ładna, mała tafla lodu
Obrazek
Enemy spotted
Obrazek
I następny
Obrazek
"cześć, nazywam się 125p i chciałbym pokazać wam bardzo ładny stan...
...słupka B."
Obrazek
Lewe mocowanie, póki co nie ma dziury.
Obrazek
Lewy przód.
Obrazek
Obrazek
Robimy...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nowe stare drzwi kupione za 25zł
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I do następnego
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Rost
Forumowicz
 
Posty: 212
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:07
Lokalizacja: Rybnik

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez Popielaty » 15 gru 2012, o 18:17

No widać że to lepszy Fiat, nawet ma lampkę oświetlenia bagażnika. Ciekawe czemu most jugol? Leżał na magazynie, czy super wersja larytas dla bogatego Fiacika?
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez bing17 » 15 gru 2012, o 18:34

Zgnity jak 90% 125p, bez zerwania tego syfu z podłogi nie co sobie rąk przy nim brudzić.
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez narkee » 15 gru 2012, o 19:02

Popielaty napisał(a):Ciekawe czemu most jugol? Leżał na magazynie, czy super wersja larytas dla bogatego Fiacika?

Przecież ten temat już był walkowany wielokrotnie. Nie ma reguły na to, kiedy montowano jaki most. Tak jak mieli pod ręką, tak składali. Ja we Fiacie z 90-ego tez miałem most jugosłowiański.
Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia

Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
Avatar użytkownika
narkee
Forumowicz
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
Lokalizacja: gdynia

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez Popielaty » 15 gru 2012, o 20:20

No właśnie, ładowali mosty byle jakie pod koniec produkcji, a nie bardzo w 1985 roku :roll:
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez bing17 » 15 gru 2012, o 21:36

Serio to ma jakieś znaczenie ? Most przecież mogli zmienić :roll:
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez narkee » 15 gru 2012, o 22:17

Popielaty napisał(a):No właśnie, ładowali mosty byle jakie pod koniec produkcji, a nie bardzo w 1985 roku :roll:

Miałem na myśli, że mosty jugosłowiańskie były wsadzane niezależnie od roku produkcji. Niektórzy się wykłócają, że tylko w klasykach...
Obecnie:
http://facebook.com/bmwe30gdynia

Ex:
Popiół - Polski Fiat 125p 1975
Aniou - Polski Fiat 125p 1975
Diabeu - Polski Fiat 125p 1981
Władysław - Polonez 1.5 SLE 1989
Generał Pe - FSO 125p 1990
Gnida - Polonez Caro Plus 1997 MR89
Avatar użytkownika
narkee
Forumowicz
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 20:34
Lokalizacja: gdynia

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez Kantman » 15 gru 2012, o 23:00

W klasykach bez drążków tzw kości i z wąskimi resorami były mosty włoskie (rozbierałem taki most i i na wszystkich łożyskach było wybite ,,made in italy"
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... zarobiony jestem.
Kolega kolegę pier...nął pepegiem.

Fiat 125p 1500 F323 1970r.
Fiat 125p 1800 DOHC L57 1976r.
Fiat 125p 1500 F515 1979r.
FSO 1500 kombi L87 1991r.
FSO POLONEZ 1500 LE L80 1986r.
Avatar użytkownika
Kantman
Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 925
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 19:58
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Re: 125p "L" 85r.

Postprzez Popielaty » 15 gru 2012, o 23:13

bing17 napisał(a):Serio to ma jakieś znaczenie ? Most przecież mogli zmienić :roll:

Znaczenie może mieć. Tak jak pisałem może FSO uznawało ten most za jakiś lepszy. Są dowody na to że ten Fiat to eksport wewnętrzny. A most mógłbyć zamieniony to fakt. Głównie w FSO w latach 78-89 dominowały mosty kwadratowe, więc jugol w tych rocznikach to albo pozostałość z magazynu, albo był wymieniany, albo FSO uważało ten most za lepszy. Cholera wie.
Narkee nadal nie rozumie o co mi chodziło. :D Jak Kantman napisał klasyk a koniec produkcji to co innego. Pod koniec produkcji 89-91, mosty jugole mnie nie dziwią, bo pozbywali się tego w cholere (pewnie już mieli koncepcje na poszerzenie Poloneza w nowym modelu czyli Caro). Tyle :D
Ale nie ukrywam, że te wszystkie fakty powodują że Rost ma fajną maszynkę, niby zwykłe zmęczone FSO, a jednak... :D
Avatar użytkownika
Popielaty
Forumowicz
 
Posty: 2012
Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
Lokalizacja: Śrem
Ranga: Pogromca mitów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości