fisher
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 3:45 pm Temat postu: Swap na Lukasy ktos robil?
Robil ktos przekladke moze? Krotki opis jakie problemy i co potrzeba?
.
arnold
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 7:07 pm Temat postu:
Chcesz zmieniać same zaciski czy razem z pompą?
.
fisher
PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 9:42 pm Temat postu:
wolalbym wszystko bo mam dosc tego ze jak nie ruszam auta przez miech hamulce zawsze trzymaja a juz kilka krotnie je regenerowalem w ciagu 2 lat.
.
bing17
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 12:11 pm Temat postu:
A pasty do tłoczków używałeś ? Mój stał kilka lat sporadycznie używany pod chmurką, w zimą wcale nie jeździł i absolutnie nigdy nie było problemów z heblami w nim.
.
Marcin125p
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 1:15 pm Temat postu:
Ja też robiłem hamulce (na paście i z polerowaniem tłoczków) zaraz po kupnie i od tamtego czasu spokój, a przejechałem wszystkiego 5000 km w 2,5 roku.
.
Wójasm
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 2:31 pm Temat postu:
też chciałbym zmienić te spowalniacze na lukasy tylko nie wiem czy alufelgi 13" wejdą
.
fisher
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 2:37 pm Temat postu:
rozmiarowo sa takie same. Wiec fele wejda bezproblemu
wiem ze mozna przeczepic z bravy wieksze na R14 ale to wieksze koszty.
.
arnold
PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 4:27 pm Temat postu:
No wymienić trzeba płytę i jarzmo oraz oczywistą resztę.
Tylnych hamulców nie ruszałbym, bo nawet półosie trzeba wymienić.
Z pompą zastanowiłbym się, bo żeby założyć lukasową z serwem trzeba ciąć gródź.
.
Tailgunner
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 11:30 pm Temat postu:
arnold napisał:
No wymienić trzeba płytę i jarzmo oraz oczywistą resztę.
płyta za poloneza na lucasie a jarzmo, tarcza i zacisk z bravy tak ?
.
arnold
PostWysłany: Pią Sty 06, 2012 11:57 pm Temat postu:
Pisałem o Lukasie Wink
.
ujban88
PostWysłany: Nie Sty 08, 2012 9:33 pm Temat postu:
nie lepiej dorwać zgnitego poloneza plusa i przełozyc całą zwrotnice?
tak, wiem wypadałoby wymienić swożnie kulowe w wahaczach ale trudno 40pln pojdzie
zostawiasz starą pompę?
przewody tez należy wymienić, elastyczne i miedziane
elastyczne dostaniesz normalnie w sklepie a miedziane muszą Ci dorobić w motoryzacyjnym ponieważ skok gwintu w lukasie rózni się od starego typu (nie pamiętam dokładnie ale chyba lukas ma drobniejszy gwint)
hamulce z poloneza caro/atu plusa wchodzą 13 calowe felgi ponieważ średnica tarczy to jedynie 230mm
polonez truck plus ma większą tarczę 260mm i tutaj należy zamontować 14 cali
chyba że jesteś hardkorem i montujesz 3cm dystans to stedy 13 powinno się zmieścić, przynajmniej u mnie ats classic weszło :p
coś jeszcze?
.
piatka
PostWysłany: Pon Sty 09, 2012 10:30 am Temat postu:
A może Łada? 2 tłoczki i max średnica tarczy na jaką wchodzi 13".
Swap na Lukasy ktos robil?
- IMPORT
- Forumowicz
- Posty: 404
- Dołączył(a): 24 lut 2012, o 17:39
- Lokalizacja: Stare Forum
- Ranga: Najmądrzejszy
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
czt ma ktoś zdjęcie tarczy kotwicznej? Chciałbym wiedzieć jak ona wygląda. Poza tym ciekawy by był taki poradnik, bo wszędzie się pisze o hamulcach Lucasa, ale nikt tego dokładnie nie opisał
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
Przyłączam się do prośby kolegi z góry chodzi mi dokładnie o wygląd serwa... mam głupie pytanie...
Czy fiaty miały w oryginale tarcze na tyle???? Proszę nie rzucać kamieni
Czy fiaty miały w oryginale tarcze na tyle???? Proszę nie rzucać kamieni
Cały świat i mój FIAT
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
-
klowa - Forumowicz
- Posty: 331
- Dołączył(a): 16 mar 2012, o 23:13
- Lokalizacja: Okolice Radomia
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
Leeeeci głaaaaaz!!! BUM!!!
Tak, Fiaty od samego początku do końca miały hamulce tarczowe. Kiedyś nawet straszono kierowców Warszaw i Syren naklejką na tylnej szybie "UWAGA! Hamulce tarczowe na wszystkich kołach".
Tak, Fiaty od samego początku do końca miały hamulce tarczowe. Kiedyś nawet straszono kierowców Warszaw i Syren naklejką na tylnej szybie "UWAGA! Hamulce tarczowe na wszystkich kołach".
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
-
Marcin125p - Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 4607
- Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
- Lokalizacja: Żukowo
- Ranga: ORMO
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
hahaha a miałem nadziej że może jestem nie świadomym posiadaczem swapa lukasy
Cały świat i mój FIAT
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
-
klowa - Forumowicz
- Posty: 331
- Dołączył(a): 16 mar 2012, o 23:13
- Lokalizacja: Okolice Radomia
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
W Lucas'ie z tyłu były bębny z tego co wiem.
Teoria trzmiela-powierzchnia skrzydeł trzmiela w stosunku do masy jego ciała jest zbyt mała by unieść je w powietrze. Więc czemu trzmiel lata?
Bo chce...
Bo chce...
-
marcu - Forumowicz
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:22
- Lokalizacja: Ostrowiec Św. \ Warszawa
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
Swap serwa jak dla mnie jest bez sensu. Za dużo modzenia z grodzią jak i z pedałami. Za to można wymienić na pompę od Uno która jest identyczna jak w 125p i Polonezach z tym że ma większy tłoczek 20,64. I to dużo daje w porównaniu z 19,05. Mnie interesowała by fota, ew. rysunek techniczny z wymiarami płyty mocującej, ale widzę że z tym będzie ciężko. Jeśli zrobię Swap to zrobię taki mały poradnik wraz ze zdjęciami, bo ja narazie to na każdym forum jest tylko troszke troszke a nic z tego nie wynika
Lucas mial bębny z tyłu to wiadomo.
Jakby co to tarcze hamulcowe w Trucku były większe więc nie podejdą ale zacisk jarzmo i płyta są te same.
Lucas mial bębny z tyłu to wiadomo.
Jakby co to tarcze hamulcowe w Trucku były większe więc nie podejdą ale zacisk jarzmo i płyta są te same.
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
Ja będę musiał wymienić i tak serwo bo cieknie powoli.... może skuszę się na UNO...
Cały świat i mój FIAT
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
-
klowa - Forumowicz
- Posty: 331
- Dołączył(a): 16 mar 2012, o 23:13
- Lokalizacja: Okolice Radomia
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
Wrzucam numery katalogowe, żeby dostać to czego się szuka, a nie 19,05
Numery katalogowe pompy hamulcowej do Fiata Uno:
792895,
792040,
71738443
Numery katalogowe pompy hamulcowej do Fiata Uno:
792895,
792040,
71738443
-
Popielaty - Forumowicz
- Posty: 2012
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:20
- Lokalizacja: Śrem
- Ranga: Pogromca mitów
Re: Swap na Lukasy ktos robil?
Popielaty napisał(a):Jakby co to tarcze hamulcowe w Trucku były większe więc nie podejdą ale zacisk jarzmo i płyta są te same.
Tarcze hamulcowe wieksze = ok, średnica 259mm (oryginał fiata 229mm) zaciski i jarzma są takie same jak w polonezach caro/atu plus
płyta mocująca jarzmo w trucku jest inna od caro/atu plus ze względu na większą tarczę
Najlepiej przerzucić całą zwrotnicę z poloneza
-
Ujban - Forumowicz
- Posty: 83
- Dołączył(a): 10 mar 2012, o 10:49
- Lokalizacja: Wiewiórów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości