Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
I pasują bez przeróbek tak jak oryginał ?
-
bing17 - Forumowicz
- Posty: 2904
- Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
Spinki przedstawione przez użytkownika Klowa trzeba przerobić. Te drugie na pierwszy rzut oka są takie same.
Dodam że patrząc na zdjęcie wydaje mi się że jest to spinka od bmw e36 mocująca listwy do drzwi.
Dodam że patrząc na zdjęcie wydaje mi się że jest to spinka od bmw e36 mocująca listwy do drzwi.
Moje Fenomenalne Auto Osobowe FSO http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=429
-
JaSTRZaB - Administrator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 806
- Dołączył(a): 21 lut 2012, o 23:09
- Lokalizacja: BL Łomża
- Ranga: On tu mieszka!
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
Musiałby Klowa lepsze foto wrzucić co by je porównać.
Tadzik - Polski Fiat 1974, F-127 http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=1859
FSC ŻUK 2.4D 1990
Volvo S70 2.5T 1997
Volvo S70 SE 2.4 20V 1998
Volvo V70 2.5D 1999
FSC ŻUK 2.4D 1990
Volvo S70 2.5T 1997
Volvo S70 SE 2.4 20V 1998
Volvo V70 2.5D 1999
-
Misiek - Członek Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 290
- Dołączył(a): 19 mar 2012, o 19:02
- Lokalizacja: Okręg Stołeczny Dystrykt Mokotów
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
Trzymając jeden w ręku stwierdzam że to te same kołki.
Jedyna różnica może kryć się pod gumą. Proszę pamiętać że kołeczek kołeczkowi nie równy, tak jak dziura-dziurze.
Tak, należy je przerobić - są za szerokie.
Jedyna różnica może kryć się pod gumą. Proszę pamiętać że kołeczek kołeczkowi nie równy, tak jak dziura-dziurze.
Tak, należy je przerobić - są za szerokie.
Cały świat i mój FIAT 
FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!

FSO 125p ... jeden jedyny i najlepszy!!!
-
klowa - Forumowicz
- Posty: 331
- Dołączył(a): 16 mar 2012, o 23:13
- Lokalizacja: Okolice Radomia
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
Witam Panowie i Panie jeśli chodzi o spinki o których mowa w postach Klowy,
są to spinki od VW golf III zastosowanie listwa boczna drzwi tylnych lub błotnika
mocowanie na końcu nr. kołka 12621 średnica trzpienia 9.8.
Montowaliśmy właśnie atrapę chrom u mnie i montowaliśmy bumerang także
stąd dokładny opis produktu.
Pozdrawiam
są to spinki od VW golf III zastosowanie listwa boczna drzwi tylnych lub błotnika
mocowanie na końcu nr. kołka 12621 średnica trzpienia 9.8.
Montowaliśmy właśnie atrapę chrom u mnie i montowaliśmy bumerang także
stąd dokładny opis produktu.
Pozdrawiam
Fiat 125p czerwoniak
Fiat125p pickup kabanos
Fiat125p pickup kabanos
-
HUBERT - Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 412
- Dołączył(a): 27 lut 2012, o 18:28
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
HUBERT napisał(a):Witam Panowie i Panie jeśli chodzi o spinki o których mowa w postach Klowy,
są to spinki od VW golf III zastosowanie listwa boczna drzwi tylnych lub błotnika
mocowanie na końcu nr. kołka 12621 średnica trzpienia 9.8.
Montowaliśmy właśnie atrapę chrom u mnie i montowaliśmy bumerang także
stąd dokładny opis produktu.
Pozdrawiam
Witam jak możesz to wyślij jakieś zdjęcia montażu atrapy jak masz?
-
m_tronik - Forumowicz
- Posty: 118
- Dołączył(a): 13 wrz 2015, o 19:54
- Lokalizacja: Słubice
Re: Zmiana atrapy z MR na Klasyka + Bumerang- porada
Wrzucę fotki już po montażu w trakcie niestety nie mam.
I opiszę jak to było u mnie bo sposób montażu mojej atrapy różni się trochę od klowy.
I opiszę jak to było u mnie bo sposób montażu mojej atrapy różni się trochę od klowy.
Fiat 125p czerwoniak
Fiat125p pickup kabanos
Fiat125p pickup kabanos
-
HUBERT - Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
- Posty: 412
- Dołączył(a): 27 lut 2012, o 18:28
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości