Propozycja na zimę 2014/2015:


Na fotce może nie bardzo widać ale lakier jest świeżo po polerce i podwójnym woskowaniu, niestety jest strasznie zniszczony, dużo zaprawek, rys itp. więc czeka go lakierowanie w przyszłości, zmiany widoczne na zewnątrz tzn. kołpaki i srebrne okulary są tylko do końca tej pseudo zimy (takie zimy powinny już zawsze być), we wntęrznu trochę pozmieniałem, wywalilem pokrowce, na fotelu kierowcy zagościł koc w kratkę, daszki przeciwsłoneczne z kieszeniami, nowe radzieckie lustro panoramiczne w rozmiarze XXL z zegarkiem, zmieniłem zegary na inne, które działają tak jak powinny. Pod maską jest coś co działa, niestety mam słabość do 115C i naprawiłem jeszcze raz ten silnik, a w zasadzie można powiedzieć, że zrobiłem kolejny remont, bo wymieniłem pół rzeczy na nowe, lub używane ale w lepszym stanie, wczoraj ostatecznie wyregulowałem gaźnik i inst. gazową, póki co odpukać ale jestem zadowolony, pomału go docieram na nowo, z dzisiejszym dniem już 300km przejechałem w trasie ze zmiennymi szybkościami i jest ok, nawet szczerze mówiąc na gazie jedzie lepiej niż na benzynie, no i narazie się nie zatarł wałek i nie stuka. W sumie zmieniłem wszystkie panewki( mocno porysowało, ale wał nie ucierpiał), wałek na nowy ( kolejny), olej, filtry, przewody zapłonowe, uszczelki i simmeringi, pompkę paliwa (w tamtej się wygięła podstawa i dlatego ciekło), wprasowane zostały nowe tulejki wałka rozrządu, głowica poszła drugi raz do planowania, wyjąłem wszystkie broki z kanałów olejowych i przemyłem pod ciśnieniem benzyną( sporo opiłków i starego nagaru jecze było, pomimo tego, że wcześniej je czyściłem), zagościł także aparat zapłonowy magneti marelii, kopułka ze starych zapasów, inny gaźnik ze splanowaną podstawą, przewody chłodnicze i odmy musiały zostać wymienione, uciąłem rurę w filtrze powietrza i poprawiłem jeszcze kilka innych pierdół. Oprócz tego dociągnąłem łożyska z przodu w kołach, skasowałem luz na przekładni i wymieniłem gumy drążków reakcyjnych. Może jutro pstryknę jakieś fotki bardziej szczegółowe.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)