Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
szok to Polonezy fabrycznie miały takie osłony?pierwsze widze
Ostatnio edytowano 24 lis 2014, o 10:17 przez Lampart, łącznie edytowano 1 raz
STOP forumowym napinaczom
-
Lampart - Forumowicz
- Posty: 1733
- Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
- Lokalizacja: warszawa/legionowo
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Do 1300 tez podejdzie?
-
Oskar - Forumowicz
- Posty: 364
- Dołączył(a): 20 lut 2014, o 21:20
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Teraz widzę, że mogłem się bardziej postarać z moim wygłuszeniem
zainspirowany tym co zobaczyłem może kiedyś trochę poprawię to u siebie 


-
tomek87879 - Forumowicz
- Posty: 91
- Dołączył(a): 20 maja 2014, o 19:24
- Lokalizacja: Sobieszyn/Dęblin
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
OLO napisał(a):Przyszły wreszcie śruby pływające. Wyjąłem jedno zmontowane koło i zrobiłem próbę. Ciągle się zastanawiam czy założć BBSy 6x13 ET13 czy szersze Intry 7x13 ET20 z ciut mniejszym offsetem. Można by odświeżyć wizerunek. Pomóżcie.
Ja bym zostawił intry chyba, ładnie wygląda

-
Lukasq - Forumowicz
- Posty: 180
- Dołączył(a): 15 sty 2013, o 18:37
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Do końca:
Na intrach jest 185/70R13
Osłona dolna silnika została wprowadzona we wczesnych plusach w ramach pakietu obniżajacego głośność (Morawski o tym wspomina). W oryginale osłona była robiona z grubego laminatu (ze 3mm). Ta z aukcji pp'go jest w podobnym kształcie. Osłonę mocuje się tak: wsuwa skrzydełka na poprzeczkę zawieszenia a przód przyrkęca pod sanki do przedniego pasa. Przetłoczenia na bokach obejmują poduszki staba. Na tej allegrowej nie widzę tych wąsów-łapek, ale możliwe że będzie się ona opierała o poprzeczkę całą krawędzią. Znalazłem inną aukcję - w tej je widać: http://archiwumallegro.pl/polonez_czesc ... 81799.html Nie widze jaki jest ksztalt przedniej czesci - moja ma odgiętą przednią krawędź przy drążkach reakcyjnych - takie jakby chrapy do chłodzenia boków miski olejowej.
Jak bede miał fure w swoim garażu to cyknę od dołu fotkę.
Wygłuszenie maski też jest z plusa (czy powiedzmy z caro od 1996). Wyciszenie nastąpiło wewnątrz samochodu.
Jak już ktoś kombinuje przy masce silnika to warto sprawdzić czy płat maski jest ciągle przyklejony do szkieletu. Jak sie odkleił to może drżeć podczas jazdy i przy zamykaniu.
Druga sprawa - warto zamienić oryginalne uszczelki rynienki pod maską na kawałki uszczelki bagażnikowej z poloneza. Budowę ma jak drzwiowa, ale nie jest boczna tylko czołowa.
Na intrach jest 185/70R13
Osłona dolna silnika została wprowadzona we wczesnych plusach w ramach pakietu obniżajacego głośność (Morawski o tym wspomina). W oryginale osłona była robiona z grubego laminatu (ze 3mm). Ta z aukcji pp'go jest w podobnym kształcie. Osłonę mocuje się tak: wsuwa skrzydełka na poprzeczkę zawieszenia a przód przyrkęca pod sanki do przedniego pasa. Przetłoczenia na bokach obejmują poduszki staba. Na tej allegrowej nie widzę tych wąsów-łapek, ale możliwe że będzie się ona opierała o poprzeczkę całą krawędzią. Znalazłem inną aukcję - w tej je widać: http://archiwumallegro.pl/polonez_czesc ... 81799.html Nie widze jaki jest ksztalt przedniej czesci - moja ma odgiętą przednią krawędź przy drążkach reakcyjnych - takie jakby chrapy do chłodzenia boków miski olejowej.
Jak bede miał fure w swoim garażu to cyknę od dołu fotkę.
Wygłuszenie maski też jest z plusa (czy powiedzmy z caro od 1996). Wyciszenie nastąpiło wewnątrz samochodu.
Jak już ktoś kombinuje przy masce silnika to warto sprawdzić czy płat maski jest ciągle przyklejony do szkieletu. Jak sie odkleił to może drżeć podczas jazdy i przy zamykaniu.
Druga sprawa - warto zamienić oryginalne uszczelki rynienki pod maską na kawałki uszczelki bagażnikowej z poloneza. Budowę ma jak drzwiowa, ale nie jest boczna tylko czołowa.
-
OLO - Forumowicz
- Posty: 1311
- Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
OLO napisał(a):Druga sprawa - warto zamienić oryginalne uszczelki rynienki pod maską na kawałki uszczelki bagażnikowej z poloneza. Budowę ma jak drzwiowa, ale nie jest boczna tylko czołowa.
Olo, mowisz o tej : http://allegro.pl/uszczelka-bagaznika-p ... 71420.html ??
Tez niebawem sie bede zabieral za wygluszanie pokryw silnika oraz drzwi ale chce sie zmierzyc z tym o : http://www.bitmat.pl/pl/p/StP-ANTICOR-G ... zajaca/256
a na to, o to : http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-011A-PIAN ... -MASKI/178
Na drzwi te same maty, tylko pianka ciensza : http://www.bitmat.pl/pl/p/Pianka-izolac ... klejem/264
- BORYS
- Forumowicz
- Posty: 2051
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
- Lokalizacja: Lëtzebuerg
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Olo zaciekawiłeś mnie tą osłoną dołu silnika.
Ciekaw jestem jak to wygląda zamontowane . Drogie nie jest a jeśli wycisza to bym się skusił.
Dziś byłem oglądac wyciszenia z Plusa ale niestety były w marnym stanie jakieś powygryzane .Pod wygłuszenie w miejsce pomiedzy szkieletem chce dać karimatę z folią a na to wygłuszenie docięte jak u Ciebie.
Całe wygłuszenie trysnąc delikatnie czarnym matowym sprayem.
Ciekaw jestem jak to wygląda zamontowane . Drogie nie jest a jeśli wycisza to bym się skusił.
Dziś byłem oglądac wyciszenia z Plusa ale niestety były w marnym stanie jakieś powygryzane .Pod wygłuszenie w miejsce pomiedzy szkieletem chce dać karimatę z folią a na to wygłuszenie docięte jak u Ciebie.
Całe wygłuszenie trysnąc delikatnie czarnym matowym sprayem.
STOP forumowym napinaczom
-
Lampart - Forumowicz
- Posty: 1733
- Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
- Lokalizacja: warszawa/legionowo
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Borys - uszczelka taka jak w linku.
A na blachę zawsze warto coś przykleić. I raczej coś bitumicznego. Karimata mozę nei wytrzymać temperatury i "odgąbczyć się"
A na blachę zawsze warto coś przykleić. I raczej coś bitumicznego. Karimata mozę nei wytrzymać temperatury i "odgąbczyć się"
-
OLO - Forumowicz
- Posty: 1311
- Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
Olo skarbnico wiedzy i pomysłów ( bez szydery- to pochwały)a jaką matę tanią polecasz
STOP forumowym napinaczom
-
Lampart - Forumowicz
- Posty: 1733
- Dołączył(a): 5 mar 2012, o 17:41
- Lokalizacja: warszawa/legionowo
Re: Wisienka - Polski FIAT 125p - rocznik 1975
OLO napisał(a):A na blachę zawsze warto coś przykleić. I raczej coś bitumicznego. Karimata mozę nei wytrzymać temperatury i "odgąbczyć się"
Toc przecie pokazuje co nakleje, tyle ze nie bitumiczne a butylowe, tlumi lepiej, nie twardnieje i nie kruszy sie z czasem. Rosyjska technologia kosmiczna

Na to mata ktora jest do stosowania wlasnie do wygluszania pokryw silnikow wiec mam nadzieje ze tak o sie nie odklei.
Porobie jakies foty z montazu i dam znac czy jest zauwazalnie ciszej.
(BTW - BWN obleci tym calego kombi klasyka)
- BORYS
- Forumowicz
- Posty: 2051
- Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:21
- Lokalizacja: Lëtzebuerg
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości