
p.s. chłodnica z tego poloneza Ci nie podejdzie do kanta 1.4.
jose napisał(a):Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...
OTRO napisał(a):jose napisał(a):Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...
Chcesz mi powiedzieć że lepiej mieć OHV z poloneza niż 1.4 ?
krol1313 napisał(a):OTRO napisał(a):jose napisał(a):Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...
Chcesz mi powiedzieć że lepiej mieć OHV z poloneza niż 1.4 ?
oczywiście, mimo że 1.4 jest gorsze niż 1.6.
Ci co mieli seryjnie 1.4 zastąpili je 1.6 lub 1.8.
W/G nich 1.4 nie jedzie i buja się tak samo 1600GSI.
Do tego uszczelki itp, dbanie o temperaturę i takie tam.
Dlatego mimo że prymityw to wybrałbym ohv.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości