Witaj ! Anonimowy

Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez Tybek » 12 gru 2014, o 07:46

Synu! :D jak chcesz niskobudżetowy projekt to poloneza tego co "se" kupiłeś przerób na rajdówkę! Bez roboty praktycznie, zrób zawias, wstaw kubełki, pasy, kierę i już można jeździć- dostajesz bez roboty- sztywniejszą niż 125p budę, szerokie zawieszenie i lepsze hamulce. Oprócz tego w ciul zaoszczędzonej roboty. Aby rovera wrzucić do fiata musisz rozebrać auto do gołej praktycznie budy i przerzucić bebechy poloneza.


p.s. chłodnica z tego poloneza Ci nie podejdzie do kanta 1.4.
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w.)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
Avatar użytkownika
Tybek
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30 sty 2014, o 18:26
Lokalizacja: Wieluń

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez OLO » 12 gru 2014, o 11:56

W zasadzie racja.
Avatar użytkownika
OLO
Forumowicz
 
Posty: 1311
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez jose » 12 gru 2014, o 12:56

Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...
125p '86 Sedicivalvole :D

Z fiatowskim DOHC'em jest jak z kobietą - jak raz rozbierzesz, to już do końca życia będziesz się z tym pierd...ł :D
Avatar użytkownika
jose
Forumowicz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 14:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez OTRO » 12 gru 2014, o 16:41

jose napisał(a):Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...

Chcesz mi powiedzieć że lepiej mieć OHV z poloneza niż 1.4 ? ;)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez Marcin125p » 12 gru 2014, o 17:08

Jose na pewno jest takiego zdania :mrgreen:
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4607
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez krol1313 » 12 gru 2014, o 18:45

OTRO napisał(a):
jose napisał(a):Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...

Chcesz mi powiedzieć że lepiej mieć OHV z poloneza niż 1.4 ? ;)



oczywiście, mimo że 1.4 jest gorsze niż 1.6.
Ci co mieli seryjnie 1.4 zastąpili je 1.6 lub 1.8.
W/G nich 1.4 nie jedzie i buja się tak samo 1600GSI.
Do tego uszczelki itp, dbanie o temperaturę i takie tam.
Dlatego mimo że prymityw to wybrałbym ohv.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez fsofun » 13 gru 2014, o 21:02

Jose jak dla mnie 1.6gsi to straszna kupa A tak pozatym miałem okazje kupić 1.6 dohc ale poco mam się pakować w historyczny silnik jak rover ma taką samą moc co 1.6 dohc a pozatym jak by mi coś je.ło w dohc to koszta mi nabiją takie ze łohoho a jak mi coś pier.olnie w roverze czy uszczelka to nie będę się bawił w żadne remonty tylko kupuje 2 silnik rovera za grosze :)
Avatar użytkownika
fsofun
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 wrz 2014, o 15:23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez fsofun » 13 gru 2014, o 21:05

a tak pozatym żaden polonez nie sprawiał mi tyle frajdy co ten 1.4 :D
Avatar użytkownika
fsofun
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 wrz 2014, o 15:23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez OTRO » 13 gru 2014, o 21:08

krol1313 napisał(a):
OTRO napisał(a):
jose napisał(a):Trzeba zacząć od tego, że rover w 125p to profanacja, bezczeszczenie klasyka, zło, pomyłka, kupa nikomu niepotrzebnej roboty itp., itd...

Chcesz mi powiedzieć że lepiej mieć OHV z poloneza niż 1.4 ? ;)



oczywiście, mimo że 1.4 jest gorsze niż 1.6.
Ci co mieli seryjnie 1.4 zastąpili je 1.6 lub 1.8.
W/G nich 1.4 nie jedzie i buja się tak samo 1600GSI.
Do tego uszczelki itp, dbanie o temperaturę i takie tam.
Dlatego mimo że prymityw to wybrałbym ohv.

Masz troszkę racji co piszesz ale jednak nie do końca. Co do prawda do swoje silnika z poloneza GSi nie zaglądam ,nawet nie pamiętam kiedy olej wymieniałem :)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fiat 125p 1983r Swap rover 1.4 16v Budowa Rajdówki

Postprzez krol1313 » 13 gru 2014, o 21:29

Pojeździj jeszcze trochę to wysra się wałek rozrządu, choć tu nie ma reguły....
Jednym walą po 300tyś, innym po 100tyś a trzecim po 45tyś km.
Mi w boschu poleciał po 125 tysiącach...
Mimo to wybrał bym abimexa, zwykły, prosty bez cudów.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości