Witaj ! Anonimowy

Moje L-74 z 1990

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 2 sty 2015, o 23:01

OBI napisał(a):
Rafal12454 napisał(a):I mam małe pytanko czy to miejsce do podnoszenia lewarkiem można odkręcać ? U mnie widać kilka śrub, tak powinno być ?

Rzeźba,nie powinno tak być.Ja polecam zrezygnować z tego ustrojstwa.


I jeszcze wspomnę, że z obu stron jest to samo. Wujek pracował w zakładach URSUS i jest z zawodu mechanikiem i lubił i do tej pory lubi " poprawiać " fabrykę . Dlatego w fiacie jest tyle patentów.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez mardom89 » 2 sty 2015, o 23:17

OBI napisał(a):
Rafal12454 napisał(a):I mam małe pytanko czy to miejsce do podnoszenia lewarkiem można odkręcać ? U mnie widać kilka śrub, tak powinno być ?

Rzeźba,nie powinno tak być.


mi to nawet nie wygląda na fabryczne mocowanie lewarka, tylko jakąś kompletna samoróbkę. Ja bym uważał na to miejsce w Twoim przypadku
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3537
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 2 sty 2015, o 23:23

Trzeba będzie przeprowadzić wywiad z wujkiem i dokładnie zbadać ten temat.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez OTRO » 2 sty 2015, o 23:36

Moje progi lepiej wyglądały niż twoje ale jak przewróciłem go na bok i piaskarką potraktowałem ranty to z jednej strony było wszystko porządku nawet jak słonce przygrzało to ciekł fuidol z olejem ale z lewej strony ranty po piaskowaniu średnio wyglądały i wyskoczyły mi dwie dziurki Jak otworzyłem próg to byłem zaskoczony. http://www.fiat125p.com/viewtopic.php?f ... 6&start=15
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 2 sty 2015, o 23:40

OTRO napisał(a):Moje progi lepiej wyglądały niż twoje ale jak przewróciłem go na bok i piaskarką potraktowałem ranty to z jednej strony było wszystko porządku nawet jak słonce przygrzało to ciekł fuidol z olejem ale z lewej strony ranty po piaskowaniu średnio wyglądały i wyskoczyły mi dwie dziurki Jak otworzyłem próg to byłem zaskoczony. http://www.fiat125p.com/viewtopic.php?f ... 6&start=15

Zobaczymy, wszystko wyjdzie w praniu. Teraz i tak musi stać i czekać aż pojawią się fundusze.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez krol1313 » 3 sty 2015, o 11:18

Na moje oko, to wymiana podciągów cię czeka, progów.
Najlepszym rozwiązaniem jest pozbycie się miejsc na lewarek, one są głównym źródłem problemów czy w 125p czy Polonezie.
Na nich gromadzi się syf który potem puchnie.
Na twoim miejscu zajął bym się podłoga bo i pewnie i tzw buty ( wzmocnienia przednie) też kryją niespodzianki.
A jak podłoga po stronie pasażera ( miejsce pod nogami gdzie przechodzi własnie we wzmocnienie).
Czyli zardzewiał i ma dziury w typowych miejscach dla 125p.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Ćmaga » 3 sty 2015, o 14:09

Podproża do wycięcia/rozwiercenia. Jeżeli chodzi o te uchwyty to to nie jest na pewno poprawa fabryki, poprawienie fabryki to wycięcie tego gówna w cholerę i zapomnienie, że tam cokolwiek kiedyś było przyspawane przez FSO.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 3 sty 2015, o 17:41

Ćmaga napisał(a):Podproża do wycięcia/rozwiercenia. Jeżeli chodzi o te uchwyty to to nie jest na pewno poprawa fabryki, poprawienie fabryki to wycięcie tego gówna w cholerę i zapomnienie, że tam cokolwiek kiedyś było przyspawane przez FSO.

Tylko weź to wytłumacz starszej osobie.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez mardom89 » 3 sty 2015, o 18:09

Rafal12454 napisał(a):
Ćmaga napisał(a):Podproża do wycięcia/rozwiercenia. Jeżeli chodzi o te uchwyty to to nie jest na pewno poprawa fabryki, poprawienie fabryki to wycięcie tego gówna w cholerę i zapomnienie, że tam cokolwiek kiedyś było przyspawane przez FSO.

Tylko weź to wytłumacz starszej osobie.


ale co chcesz mu teraz tłumaczyć? Zrobił to zrobił, myślał że dobrze będzie.
FSO Polonez C 83' L54 1500OHV"Władek"
Niewiadów N126e 84'
FSO 125p 88' L87 1608DOHC "Kulfon"
index.php forum fiat 125p forum fso 125p klub 125p
Avatar użytkownika
mardom89
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 3537
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 16:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje L-74 z 1990

Postprzez Rafal12454 » 3 sty 2015, o 19:36

krol1313 napisał(a):A jak podłoga po stronie pasażera ( miejsce pod nogami gdzie przechodzi własnie we wzmocnienie).
Czyli zardzewiał i ma dziury w typowych miejscach dla 125p.

Dzisiaj podłoga dostała kilka razy młotkiem i nie ma dziur. Wiec tragedii nie ma.
Rafal12454
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:36
Lokalizacja: Serock

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości