Witaj ! Anonimowy

Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez krol1313 » 3 kwi 2015, o 13:16

maciejowski napisał(a):
krol1313 napisał(a):
Ćmaga napisał(a):Po za tym 2 tłoków się nie wymienia, albo zmieniasz wszystkie albo jak stare są dobre to je czyścisz, tuleje delikatnie przehonować i złożyć z nowymi pierścieniami i sworzniami ale na pewno te co są nie nadają się już do dalszej pracy. Ale znając 115C to pół rzeczy będzie do wymiany, jak chcesz remont robić to już sobie kup nowy wałek rozrządu, rozrząd kpl., sprzęgło, klawiatury poszukaj z PNa caro+, bo pewnie stara jest zabita nagarem a dźwigienki wyklepane i poprzycierane wałki, ogólnie na remont szykuj ze 2 tysie.


Po co ma kupować klawiaturę od Caro Plus? Chcesz aby mu ogoliło krzywki w mgnieniu oka?

a co ma klawiatura do golenia wałka? to sprężyny zaworowe są twardsze.[/quote

Jak najbardziej , ale jak szukać to komplet ze sprężynami i zrobić to raz a dobrze a nie na odpier...
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Ćmaga » 3 kwi 2015, o 13:21

A co sprężyny fiatowskie złe? Nie rozumiem, przecież klawiaturę można przekładać z jednego silnika do drugiego, one chyba tylko różnią się długością śrub regulacyjnych, a na pewno klawiatura z poloneza z końca lat 90 będzie trwalsza od gówna z PRLu.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Kub » 5 kwi 2015, o 00:50

Wielkie dzięki panowie za naświetlenie tematu i wybaczcie takie głupie dla was pytania.
Poszukam Jakiegoś caro plusa

Jako ciekawostkę podam wskazania kompresji mojego silniczka I-2 II-11 III-11,5 IV-2
Kub
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:31
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez OTRO » 5 kwi 2015, o 10:13

2 bary na cylindrze ? to miało siłę jechać i odpalać ?
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Marcin125p » 5 kwi 2015, o 12:05

Na moje winne są podwieszone zawory. Chyba że masz dziury w tłokach.
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4607
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Kub » 5 kwi 2015, o 17:49

Wcześniej miał teraz już nawet nie chce odpalić. Pół oleju wyrzygało przez odmę na dystansie 10 km więc coś z tłokami też musiało chyba pójść.
Kub
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 22:31
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez OTRO » 5 kwi 2015, o 18:25

Kub napisał(a):Wcześniej miał teraz już nawet nie chce odpalić. Pół oleju wyrzygało przez odmę na dystansie 10 km więc coś z tłokami też musiało chyba pójść.

Coś czuję że będzie remont tej jednostki lub zakup drugiej.Tłoki pewnie masz całe a pierścienie mają taki luz na zamkach jak u mnie w motocyklu 2mm lub masz zawory podwieszone. ;)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Marcin125p » 5 kwi 2015, o 18:30

OTRO, w moim silniku były połamane pierścienie i sprężanie nie spadło poniżej 8.
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)
forum fiata 125p fiat 125p forum fso 125p forum duży fiat
Avatar użytkownika
Marcin125p
Moderator, Założyciel Stowarzyszenia Klub125p
 
Posty: 4607
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 01:04
Lokalizacja: Żukowo
Ranga: ORMO

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Ćmaga » 6 kwi 2015, o 09:27

A próbę olejową robiłeś? Bo bez tego to sobie można gdybać nad tłokami... A to może wystarczy zrobić głowicę.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Re: Projekt.125p Czyli Fiatem w świat.

Postprzez Fiacior75 » 6 kwi 2015, o 09:39

U mnie był podobny problem żygał olejem do filtra w takich ilościach jak u ciebie, jak zdjąłem głowice to okazało się że gładź na czwartym tłoku była tak mocno porysowana ze szlifierz musiał zebrać z nominału odrazu na drugi szlif . Zdejmiesz głowice to może coś ci się rozjaśni sprawa, zalej ją naftą i sprawdzisz szczelność.
Duży Fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat........
Avatar użytkownika
Fiacior75
Forumowicz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 29 lis 2014, o 08:10
Lokalizacja: Ruda Śląska

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości