Witaj ! Anonimowy

Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez OTRO » 20 lip 2015, o 11:03

błotniki z tego co widzę zostały przerobione z MR. Fachowiec co kiedyś wstawiał ten blótniki to udało mu się dość ładnie wstawić , idealnie zawsze się nie uda bo jak przy drzwiach linia wyjdzie ładnie to to gdzieś indziej wyjdzie żle.
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez Red West_77 » 20 lip 2015, o 11:09

ja miałem wstawiany oryginalny błotnik starego typu i idealnie był spasowany wzgledem maski oraz drzwi, żałuję bo mój obecny fiat nie ma tak idealnie spasowanych błotników (oryginalne jeszcze od nowości), pewnie jakiś gówniarz praktykant ćwiczył na moim aucie.
Avatar użytkownika
Red West_77
Forumowicz
 
Posty: 2526
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 12:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez jacekes » 20 lip 2015, o 11:31

Powiedzcie mnie, staremu ślepcowi, po czym wy widzicie, że te błotniki są przerobione z MR.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.
Avatar użytkownika
jacekes
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez przemik » 20 lip 2015, o 11:36

NIe wygląda to zle. Ale brakuje... kropki nad i.
Faktycznie jakaś rzeżba z tym panelem do sterowania nagrzewnicą.
Znak "licencja fiat: powinien byc na blotniku przednim od strony pasazera.

Jak tam silnik ???
Przemek
------
Polski Fiat 125p 1500 MR '81, L61
Nie sztuką jest mieć nowy samochód - sztuką jest sprawić by stary jezdził jak nowy
Avatar użytkownika
przemik
Forumowicz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 27 kwi 2015, o 14:29
Lokalizacja: Końskie/Warszawa

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez maciejowski » 20 lip 2015, o 11:50

lutek napisał(a):Natomiast kolego "maciejowski" masz może dokładniejsze zdjęcia pasa jak powinien wyglądać, co rozumiesz przez krzywy zderzak (pogięty, czy opuszczony skierowany w dół ?), masz może jakiś numer lakieru felg ja się orientowałem i sugerowali taki lakier bądź biały ale nie srebrny, baranka może nie powinno być nie wiem ale lakiernik powiedział że lepiej zabezpieczyć od dołu newralgiczne miejsca (niby kiedyś tak się robiło poprawiało fabrykę) zasłonie listwami i może nie będzie się tak rzucał w oczy a zabezpieczenie przed "RUDĄ" jest.

sam pas powinien wyglądać tak http://s1.fotowrzut.pl/Z111XECS61/2.jpg
a z listwą, która jest osobnym elementem, tak http://images62.fotosik.pl/598/58e21db4256d0cfb.jpg

tylny zderzak jest krzywo zamontowany.

z felgami trochę gorzej, bo nawet sam wioorek nie wie, jaki konkretnie powinien być kolor http://fiat125p.pl/blekity-nie-dzwiecza ... -i-innych/ :P generalnie dość jasny srebrny.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1546
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez OTRO » 20 lip 2015, o 12:37

jacekes napisał(a):Powiedzcie mnie, staremu ślepcowi, po czym wy widzicie, że te błotniki są przerobione z MR.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.

Po lini przy błotniku tym przypadku widzie bo linia jest taka sama co przed remontem. Chociaż ostatnio widziałem fiata o tok starszego i ta linia miedzy błotnikiem a drzwiami też idealnie nie była a fiat cały w fabrycznych blach był .
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez PiotrBoguta » 20 lip 2015, o 13:28

OTRO napisał(a):
jacekes napisał(a):Powiedzcie mnie, staremu ślepcowi, po czym wy widzicie, że te błotniki są przerobione z MR.
Poważnie pytam - ja nie jestem w stanie tego tutaj się dopatrzyć.

Po lini przy błotniku tym przypadku widzie bo linia jest taka sama co przed remontem. Chociaż ostatnio widziałem fiata o tok starszego i ta linia miedzy błotnikiem a drzwiami też idealnie nie była a fiat cały w fabrycznych blach był .


I z tego co widzę to kierunkowskaz boczny jest delikatnie za bardzo do tyłu. Według wymiarów z forum od poziomego i pionowego rantu błotnika powinno być mniej więcej 7,5 cm, a mnie się zdaje że od pionowego rantu jest trochę więcej (z 9 cm ?) Trochę takie wróżenie z fusów, może się mylę, niech właściciel się wypowie. To nie zmienia faktu że jest fajny 125p, poprawić to co już było wymienione, bo takie szczegóły robią kolosalną robotę.

Może jakieś zdjęcia z przebiegu prac ?

Ogólnie gratuluję Fiata w zacnym roczniku, fajnie że wrócił na drogi. Dbać i cieszyć się z jazdy :)
Avatar użytkownika
PiotrBoguta
Forumowicz
 
Posty: 300
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 16:11
Lokalizacja: Biskupice Ołoboczne (Ostrów Wlkp.)

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez Tuszek » 20 lip 2015, o 19:16

Zboczeńcy ;)
WSK 125 Gil 1976r
SHL 175 M11 1964r
Romet Ogar 200 1989r
Avatar użytkownika
Tuszek
Forumowicz
 
Posty: 316
Dołączył(a): 8 cze 2014, o 18:42
Lokalizacja: Wrocław

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez Oskar » 26 lip 2015, o 07:54

Słoneczka powinny być z 68r czyli szerokie kółka w deklach. Regulator napięcia FIAT i biały wentylator chłodnicy. Chłodnica też powinna być inna niż u Ciebie. Jaki masz numer budy?
Avatar użytkownika
Oskar
Forumowicz
 
Posty: 364
Dołączył(a): 20 lut 2014, o 21:20
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Polski Fiat 125p 1968r "GRANATOWY F456"

Postprzez jacekes » 26 lip 2015, o 08:11

Widział ktoś ten biały / półprzezroczysty wentylator chłodnicy na żywo, czy tylko na fotce w prospekcie?
Avatar użytkownika
jacekes
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 10 mar 2012, o 21:46
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości