Witaj ! Anonimowy

Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez krol1313 » 17 maja 2015, o 15:15

Ćmaga napisał(a):Jak rozbierałem tamtego Fiata na złom to wsio było sprawne działające, ale dla pewności sprawdzę przed montażem. A światła same się naprawiły, wyłączyłem i włączyłem jeszcze raz i działają, nie wiem o co tam chodziło, może coś nie łączy,


Sprawdź włącznik od świateł bo może robi zwarcie ( w sensie luźno chodzi i nie a styku).
U mnie kiedyś tak się porobiło że jak włączyłem pozycje to wywalało bezpiecznik i zwyczajnie robił zwarcie.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez OTRO » 17 maja 2015, o 15:18

Ćmaga napisał(a):Jak rozbierałem tamtego Fiata na złom to wsio było sprawne działające, ale dla pewności sprawdzę przed montażem. A światła same się naprawiły, wyłączyłem i włączyłem jeszcze raz i działają, nie wiem o co tam chodziło, może coś nie łączy,

https://www.youtube.com/watch?v=Im0wgHhYmbk
Tak jak mojej cezetce przełożyłem całą prądnice ,regulator co miałem wcześniej której wszystko działo . Odpaliłem działa ja ucieszony po chwili znów się zaświeciło ale zaryzykowałem i przejechałem się . A dziś chciałem zmierzyć lądowanie czy ta kontrolka nie robi mi jakieś ściemy to całkiem nie mogłem odpalić bo kabel nie łączył od akumulatora . A z drugiej strony nie mam co się dziwić kable i styki mają 40lat .
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez krol1313 » 17 maja 2015, o 15:18

OTRO napisał(a):
Ćmaga napisał(a):Ok, dziękuję za wyjaśnienie, w przyszłym tygodniu biorę się za montaż :) , wygrzebałem z biurka ten przekaźnik co mam ale to 545, więc chyba będzie zły.

Sprawdź czy silniczek wentylatora jest ok bo gdzieś czytałem że pękały obudowy i sam wiatrak rozwalały chłodnice ile w tym prawdy to nie wiem .
Ps. Światła pozycyjne naprawiłeś ?


Za dużo naoglądałeś się pajaca w białej koszuli co występuje na youtube i rozkręca Poloneza.
ps. przez tyle lat nie spotkałem się aby wentylator pękł czy coś z nim się działo.
Głównie to padały termo włączniki.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez OTRO » 17 maja 2015, o 15:27

krol1313 napisał(a):
OTRO napisał(a):
Ćmaga napisał(a):Ok, dziękuję za wyjaśnienie, w przyszłym tygodniu biorę się za montaż :) , wygrzebałem z biurka ten przekaźnik co mam ale to 545, więc chyba będzie zły.

Sprawdź czy silniczek wentylatora jest ok bo gdzieś czytałem że pękały obudowy i sam wiatrak rozwalały chłodnice ile w tym prawdy to nie wiem .
Ps. Światła pozycyjne naprawiłeś ?


Za dużo naoglądałeś się pajaca w białej koszuli co występuje na youtube i rozkręca Poloneza.
ps. przez tyle lat nie spotkałem się aby wentylator pękł czy coś z nim się działo.
Głównie to padały termo włączniki.

Może się naoglądałem pajaca w białej koszuli aż sam chodzę w białej koszuli do garażu ale wole sprawdzić niż stać na poboczu . ;)
Możemy osiągnąć wszystko, czego będziemy chcieli, jeśli tylko znajdziemy w sobie odwagę, aby uwierzyć, ze możemy to osiągnąć. - Ben Feldman
OTRO
Forumowicz
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 17 paź 2012, o 15:56
Lokalizacja: Zamość

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez maciejowski » 17 maja 2015, o 15:28

na 545 możesz zrobić układ podobny, jak krol1313 pisze. 30+ z aku, 87 wentylator, 85 włącznik w chłodnicy, a do drugiego styku włącznika podpinasz masę.
tylko pamiętaj o zaizolowaniu oryginalnego kabla do termowłącznika.
Avatar użytkownika
maciejowski
Maruda
 
Posty: 1546
Dołączył(a): 7 maja 2013, o 23:43
Lokalizacja: kraków

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez bing17 » 18 maja 2015, o 07:42

Kim jest pajac w białej koszuli ?
Avatar użytkownika
bing17
Forumowicz
 
Posty: 2904
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 16:25
Lokalizacja: Łódź-Ruda.

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez krol1313 » 18 maja 2015, o 09:49

bing17 napisał(a):Kim jest pajac w białej koszuli ?


https://www.youtube.com/watch?v=YMDU3yTwjBw
i ta anty reklama dla warsztatu.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Avatar użytkownika
krol1313
Forumowicz
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 14:13
Lokalizacja: PŁOCK

Re: Fso 1500 1988 L54- Ćmaga

Postprzez Ćmaga » 25 sie 2015, o 19:38

Można zamknąć ten temat, auto już nie jest w moim posiadaniu, chociaż póki co zostało w rodzinie.
"Do układu smarowania silnika FSO 125p należy stosować rozprowadzany przez CPN wielosezonowy olej silnikowy Selektol Super Plus SE 15W40 lub oleje Selektol Special SD 10W30 lub 20W40":)
Ćmaga
Forumowicz
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 sie 2012, o 14:45
Lokalizacja: Włodawa

Poprzednia strona

Powrót do NASZE AUTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości