Mlody_ndm napisał(a):Co do historii z przerejestrowaniem to ja właśnie ze względu na to po trzech latach przerejestrowałem swojego Poldolota zanim ogarnąłem blacharkę. Bałem się że go doinwestuję a przy rejestrowaniu wyjdzie jakaś muka. Ale na szczęście nie było.
Co do dzwoniących zaworów - ustaw luzy
Zimno w środku:
1. Sprawdź poziom cieczy
2. Sprawdź zawór nagrzewnicy
3. Sprawdź drożność nagrzewnicy
4. Rozumiem że temperatura silnika była prawidłowa?
Zapach spalin:
Zacznij od sprawdzenia szczelności wydechu od uszczelki kolektora po sam koniec.
No właśnie na początku chciałem te blachy zostawić ale że miejsca w dowodzie już nie było na kolejny przegląd to zdecydowalem o rejestracji i było to słuszne.
Z temperatura silnika to coś tak jakby się nie dogrzewal mimo trasy ok 90 km, płyn jest chłodnicy ale zauważyłem że jeden suwak się zacina w połowie.
Muszę jeszcze wyrzucić głośniki które ktoś przykrył tylną półką bo może tak się spaliny dostają do środka przez bagażnik.